Η βροχή δραματοποίησε την εξέλιξη του αγώνα Sprint. Ξεκίνησε να πέφτει λίγο πριν την εκκίνηση που καθυστέρησε 30 λεπτά. Όταν επιτέλους τα μονοθέσια ξεκίνησαν φόραγαν βρόχινα ελαστικά και ακολουθούσαν το αυτοκίνητο ασφαλείας.
Ο αγώνας Sprint ήταν προγραμματισμένο να διαρκέσει 15 γύρους και ένας ο γύρος σχηματισμού 16. Τόσοι έγιναν στο σύνολο, οι πρώτοι 5 όμως ήταν υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας. Ο Φερστάπεν είχε πάρει την pole στο Sprint Shootout και πίσω του βρίσκονταν ο Πιάστρι και οι Ferrari.
Ενόσω εξελίσσονταν οι γύροι πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας η πίστα άρχισε να στεγνώνει και οι οδηγοί ρωτούσαν τους μηχανικούς για ενδιάμεσα ελαστικά. Καθότι «βρόχινη εκκίνηση» η αποχώρηση του αυτοκινήτου ασφαλείας σήμανε και την αρχή του αγώνα με εκκίνηση εν κινήσει. Αμέσως μπήκαν στα πιτ για αλλαγή ελαστικών οι Πιάστρι, Σάινθ, Γκασλί, Χάμιλτον, Πέρεζ, Ρικιάρντο, Σάρτζαντ, Χούλκενμπεργκ. Το παράδειγμά τους ακολούθησαν στον επόμενο γύρο οι υπόλοιποι οδηγοί.
Ο Φερστάπεν έχασε στιγμιαία το προβάδισμα από τον Πιάστρι αλλά αμέσως κόλλησε πίσω του και άρχισε να τον πιέζει. Ο Αλόνσο έχασε τον έλεγχο στην Pouhon και βγήκε εκτός αγώνα.
Το αυτοκίνητο ασφαλείας εμφανίστηκε ξανά, όταν έφυγε ο Φερστάπεν πέρασε εύκολα τον Πιάστρι. Έτσι ο Ολλανδός πήρε άνετα τους 8 βαθμούς της πρώτης θέσης. Πίσω του ο Αυστραλός τερμάτισε 2ος δίνοντας 7 βαθμούς στη McLaren.
Πιο πίσω οι Πέρεζ και Χάμιλτον είχαν μια μάχη που έληξε με επαφή, οι αγωνοδίκες έδωσαν ποινή στο Χάμιλτον 5 sec. Ο Πέρεζ είχε μια τρύπα στο πλάι του μονοθεσίου του, στο ύψος του ψυγείου, από την επαφή και εν τέλει υποχρεώθηκε σε εγκατάλειψη.
Στη Ferrari έβαλαν το Σάινθ αμέσως για ενδιάμεσα ελαστικά και το Λεκλέρκ ένα γύρο αργότερα. Εν τέλει κατάφεραν να χάσουν θέσεις και με τους δυο καθώς ο Σάινθ έμπλεξε στο κυκλοφοριακό μέσα στα πιτ. Οι κόκκινοι τερμάτισαν στην 4η και 5η θέση πίσω από το Γκασλί που επωφελήθηκε από την ολιγωρία στα πιτ. Έτσι ο Γάλλος βρέθηκε στην 3η θέση.
Η τελική κατάταξη του αγώνα Sprint ήταν:
O νικητής Μαξ Φερστάπεν τόνισε: «Ήταν μια ασφαλής επιλογή να μείνω έξω στον πρώτο γύρο αγώνα. Χάσαμε μία θέση, αλλά ξέραμε ότι ήμασταν γρήγοροι, όταν βάλαμε τα ενδιάμεσα πετούσαμε. Αύριο θα πρέπει να περάσω μερικά μονοθέσια και ο μεγαλύτερος κίνδυνος είναι ο πρώτος γύρος, η στροφή 1. Όσο δεν έχουμε προβλήματα, θα είμαστε εντάξει».
Ο Όσκαρ Πιάστρι ήταν χαρούμενος: «Είμαι πολύ, πολύ χαρούμενος. Δώσαμε ό,τι καλύτερο μπορούσαμε, κάναμε το σωστό όταν μπήκε το Safety Car, προηγηθήκαμε μερικούς γύρους αλλά δεν μπορούσα να κρατήσω το Μαξ.
Εκτός από τον Μαξ, ο ρυθμός μας ήταν πολύ δυνατός. Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα για το μονοθέσιο, έχουμε ακόμα λίγη δουλειά να κάνουμε, αλλά το να οδηγήσω τους πρώτους μου γύρους ως επικεφαλής αγώνα, είναι μια μέρα που θα θυμάμαι».
Ο Γκασλί πήρε σημαντικούς βαθμούς σε μια δύσκολη στιγμή για την Alpine:
«Πρέπει να πω ότι είναι καταπληκτικό, είμαι πολύ χαρούμενος που τερματίζω στην πρώτη 3άδα στο Σπα, είναι σαν ένα είδος αγώνα εντός έδρας για εμάς. Πολύ δύσκολες συνθήκες αλλά είμαστε εξαιρετικά χαρούμενοι, κάναμε αλλαγή στην κατάλληλη στιγμή και είναι πολύ ιδιαίτερο να πετύχουμε εδώ.
Τα έδωσα όλα, έβλεπα τον Χάμιλτον να πλησιάζει απειλητικά Τα ελαστικά είχαν τελειώσει, απλά τα έδωσα όλα και απέδωσε».
O θρύλος Τζάκι Ιξ έδωσε τις αναμνηστικές πλακέτες στους τρεις πρώτους: Πιάστρι, Φερστάπεν, Γκασλί (από αριστερά)
Ο αυριανός αγώνας είναι προγραμματισμένος για τις 16:00 ώρα Ελλάδος. Η πρόβλεψη του καιρού είναι βελτιωμένη αλλά δύσκολα δεν θα υπάρξει καθόλου βροχή στο Σπα.
Το Formula 1 Show θα εκκινήσει στις 15:15 με καλεσμένο το Λάμπρο Αθανασούλα, που προετοιμάζεται για το Ράλι Ακρόπολις.
Διαβάστε επίσης:
O Αθανασούλας στο Ράλι Ακρόπολης!
Ολλανδία: Διασώστες κατάφεραν να ανέβουν στο φλεγόμενο φορτηγό πλοίο Fremantle Highway
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μασκ: Αναζητούμε σούπερ επαναστάτες με υψηλό IQ για να δουλεύουν πάνω από 80 ώρες αμισθί
- Ρωσία: Η Μόσχα περιορίζει τις εξαγωγές εμπλουτισμένου ουρανίου στις Ηνωμένες Πολιτείες
- Τουσκ: Ικανοποίηση για συνομιλία Σολτς-Πούτιν – «Τίποτε για την Ουκρανία, χωρίς την Ουκρανία»
- FutuReady 2024: Η Παπαστράτος προετοιμάζει τη νέα γενιά για το αύριο