Ο οδηγός της McLaren σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στη δεύτερη περίοδο, 58 χιλιοστά πιο γρήγορα από τον Λεκλέρκ με Ferrari.
Η πρόθεση της FIA να αποστειρώσει το λόγο των οδηγών τιμωρώντας παραδειγματικά τις βρισιές και η τροποποίηση που υποχρεώθηκε να κάνει η McLaren στην πίσω πτέρυγα μετά από διαμαρτυρία της Red Bull στη FIA, κυριάρχησαν ως θέματα σήμερα στα πάντοκ. Προφανώς η McLaren που βρίσκεται στην κορυφή των χρόνων δεν έχασε σε απόδοση από την τροποποίηση. Αντίθετα η αγωνιστική εικόνα είναι ενδιαφέρουσα καθώς οι δύο πρώτοι οδηγοί έχουν παραπλήσιο ρυθμό που είναι ήδη κάτω από τον χρόνο της pole position πέρυσι, που σημείωσε ο Σάινθ (1’30”984). Το γεγονός ότι η πίστα είναι σημαντικά πιο γρήγορη από πέρσι ήταν ήδη εμφανές στο FP1, όταν οι ίδιοι οδηγοί βρέθηκαν στην κορυφή της κατάταξης χρόνου, αλλά με αντίστροφη σειρά, πρώτος ο Μονεγάσκος με 1’31”763 και δεύτερος ο Άγγλος με 1’31”839, αμφότεροι πιο γρήγοροι από τους χρόνους της Παρασκευής πέρυσι.
Όσον αφορά στη χρήση ελαστικών, η αρχική εντύπωση είναι πολύ διαφορετική από την περασμένη Παρασκευή στο Μπακού, παρόλο που πρόκειται για τις ίδιες γόμες τις τρεις πιο μαλακές της γκάμας. Στο Αζερμπαϊτζάν, η λευκή σκληρή γόμα C3 εμφανίστηκε ελάχιστα (μόνο οι Alpine και Mercedes τη δοκίμασαν ) ενώ στην Μαρίνα Μπέι, σήμερα όλοι οι οδηγοί χρησιμοποίησαν ένα σετ C3: 13 στην πρώτη περίοδο, επτά στη δεύτερη. Εκτελώντας προσομοιώσεις μερών αγώνα οι οδηγοί αξιολόγησαν και τις τρεις γόμες για την Κυριακή, ακόμη και τη μαλακή παρότι δεν προσφέρεται για παρατεταμένη χρήση στον αγώνα. Η μέρα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως κανονική. Δύο ώρες ελεύθερων δοκιμών κύλισαν χωρίς προβλήματα, με όλες τις ομάδες να δοκιμάζουν διάφορα σεταρίσματα με διαφορετικά φορτία καυσίμου.
Τα ελαστικά δεν παρουσίασαν τοπική παραμόρφωση λόγω υπερθέρμανσης οπότε δεν αποκλείεται να δούμε ακόμη και τη μαλακή γόμα C5 την Κυριακή. Η διαδρομή που έχει στρωθεί σε πολλά σημεία με νέα άσφαλτο είναι σημαντικά πιο γρήγορη από πέρσι. Εκτός από την βελτίωση στην απόδοση των μονοθεσίων σε σχέση με πέρυσι, η βελτίωση στους χρόνους θα μπορούσε επίσης να οφείλεται στο γεγονός ότι το οδόστρωμα έχει καθαριστεί με νερό υπό υψηλή πίεση, πράγμα που σημαίνει ότι η επιφάνεια προσφέρει καλύτερη πρόσφυση και είναι πολύ καθαρότερη. Ωστόσο, οι χρόνοι θα συνεχίσουν να καλυτερεύουν καθώς η αγωνιστική γραμμή στρώνεται με λάστιχα.
Δεν αποκλείεται στις κατατακτήριες δοκιμές να δούμε χρόνο κάτω από το 1’29 που προβλέπεται από τις προσομοιώσεις των ομάδων γι’ αυτό το Grand Prix. Ένας άγνωστος παράγοντας θα μπορούσε να είναι ο καιρός, καθώς δεν μπορεί κανείς να αποκλείσει τις έντονες βροχοπτώσεις σε μια περιοχή που βρίσκεται ακριβώς πάνω στον Ισημερινό. Η βροχή θα ανατρέψει τα δεδομένα όσον αφορά στην πρόσφυση του οδοστρώματος.
Οι σημερινοί χρόνοι στο FP2 ήταν:
Οι κατατακτήριες δοκιμές είναι προγραμματισμένες για αύριο στις 16:00 και θα μεταδοθούν απευθείας από το ΑΝΤ1+.
Διαβάστε επίσης
Διεθνής απήχηση του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις