Το FP2 ήταν πιο κοντά σ’ αυτές τις συνθήκες. Στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών η σκόνη ήταν έντονη και η αγωνιστική γραμμή άρχισε να καθαρίζει σταδιακά και το κράτημα να βελτιώνεται. Αντίστοιχα σταδιακά οι οδηγοί άρχισαν να περνάνε από την σκληρή γόμα (C3) στη μέση γόμα (C4) και εν συνεχεία στη μαλακή γόμα (C5). Οι χρόνοι άρχισαν να βελτιώνονται ενώ υπήρχαν μερικές έξοδοι, αρκετά μπλοκαρίσματα και επαφές με τον τοίχο. Αρκετοί οδηγοί προβληματίζονται με το σετάρισμα του μονοθεσίου τους. Πίσω από τις Ferrari βρέθηκε ο Φερστάπεν που διαμαρτύρονταν για την ισορροπία κρατήματος του μονοθεσίου του. Ήταν σαφές πως McLaren και Mercedes βρίσκονταν σε καλό δρόμο όσον αφορά στο στήσιμο του μονοθεσίου.
Το FP2 ξεκίνησε 21:00 ώρα τοπική όπως θα εκκινήσουν αύριο οι κατατακτήριες δοκιμές. Οι περισσότεροι οδηγοί χρησιμοποίησαν τη μαλακή γόμα, αλλά προς το τέλος της ωριαίας διαδικασίας αρκετοί προχώρησαν σε προσομοίωση αγώνα με την μέση γόμα. Ο Άλμπον αντιμετώπισε πρόβλημα με την υβριδική μηχανή, ο Φερστάπεν με το κιβώτιο ταχυτήτων. Οι Ferrari και ειδικά ο Σάινθ βελτίωναν το χρόνο τους σε κάθε πέρασμα ενώ υπήρχαν αρκετά παράπονα από πολλούς οδηγούς για έντονη υποστροφή.
Η ολοκλήρωση της διαδικασίας βρήκε ταχύτερο όλων τον Ισπανό οδηγό της Ferrari. Εντυπωσιακή είναι όμως και η διαφορά σε σχέση με τον Ράσελ (+0.2), τον Αλόνσο (+0.3) και τις Red Bull (+0.7). Ο Φερστάπεν διαμαρτύρονταν για την ισορροπία κρατήματος του μονοθεσίου και τόνισε πως θα έχουν πολύ δουλειά απόψε για να βρουν τη ρύθμιση που θέλει. Να τονίσουμε πως ο Ολλανδός οδηγός δεν έχει κερδίσει ακόμη στη Μαρίνα Μπέι.
Συνολικά οι χρόνοι στο FP2 ήταν:
Οι κατατακτήριες δοκιμές είναι προγραμματισμένες για αύριο στις 16:00 ώρα Ελλάδος και θα μεταδοθούν απευθείας από ΑΝΤ1+.
Διαβάστε επίσης:
ΑΝΕΚ: Αύξηση τζίρου στα 81,9 εκατ. ευρώ το α’ εξάμηνο
ΕΛΛΑΚΤΩΡ: Επιστροφή στα κέρδη, στο +29% τα EBITDA το α’ εξάμηνο