Επεισοδιακές ήταν οι κατατακτήριες δοκιμές του GP Σιγκαπούρης με το κυκλοφοριακό να ταλαιπωρεί τους οδηγούς. Ο Λανς Στρολ πίεζε οριακά στο τέλος του Q1 έχασε τον έλεγχο και χτύπησε στα προστατευτικά βγαίνοντας από την τελευταία στροφή.
Ο Καναδός οδηγός είχε πατήσει εκτός γραμμής χάνοντας το πίσω μέρος στη στροφή 17, βρέθηκε πάνω στο κερμπ στη 18 και έχασε το πίσω μέρος στην είσοδο της 19. Χτύπησε με δύναμη στις απορροφητικές Tech Pro μπαριέρες που αποσόβησαν την ορμή του μονοθεσίου, βγαίνοντας αλώβητος. Μια σύγκρουση με περισσότερα από 180km/h δεν είχε καμία συνέπεια για τον οδηγό – ιδιοκτήτη της Aston Martin που θα αγωνιστεί κανονικά αύριο εκκινώντας από τις τελευταίες θέσεις. Εκτός το Στρολ από τη συνέχεια αποκλείστηκαν οι Αlfa Romeo, η Williams του Σάρτζαντ και η McLaren του Πιάστρι. Ο Αυστραλός πιάστηκε εξ απήνης καθώς αναγκάστηκε να κόψει ερχόμενος πίσω από το Στρολ. Ταχύτερος στο Q1 ήταν ο Γιούκι Τσουνόντα.
Μέχρι να καθαρίσει η πίστα από τα συντρίμμια και να επισκευαστούν οι μπαριέρες πέρασε μισή ώρα. Οι οδηγοί προσπαθούσαν να αντιμετωπίσουν την υγρασία που έφτανε το 80% δεν ήταν όμως εύκολο, καθώς η θερμοκρασία παρέμενε στους 30 βαθμούς Κελσίου. Όταν ξεκίνησε εκ νέου η διαδικασία ήταν σαφές ότι οι Red Bull δεν είχαν ανταγωνιστικό ρυθμό. Οι πρωταθλητές δεν είχαν βρει το σωστό σετάρισμα σε κανένα από τα δυο μονοθέσια.
Τόσο ο Πέρεζ όσο και ο Φερστάπεν αποκλείστηκαν από τη συνέχεια. Ο Ολλανδός υπέπεσε και σε σωρεία παραβάσεων που επισύρουν επιπλέον ποινή. Ήταν δε έξαλλος με το μονοθέσιο, που δεν ήταν εύκολο να οδηγηθεί και κάλεσε την ομάδα να βρει το λόγο. Απέκλεισε δε την περίπτωση να ανακάμψει αύριο λέγοντας ότι δεν έχει τέτοια δυναμική το μονοθέσιό του. Θυμίζουμε ότι ο Φερστάπεν έχει κερδίσει στους 10 τελευταίους αγώνες ενώ η Red Bull έχει κερδίσει σ’ όλους τους αγώνες φέτος.
Στο Q3 ήταν ξεκάθαρο πως στη μάχη για την pole ήταν ανάμεσα στους Σάινθ, Ράσελ, Λεκλέρκ, Νόρις. Εν τέλει κατέλαβαν μ’ αυτή τη σειρά τις 4 πρώτες θέσεις. Ο Σάινθ έκανε δυο αλάνθαστους γύρους, ο Ράσελ πήγε τη Mercedes στο όριο, ο Λεκλέρκ έχασε το πίσω μέρος στην έξοδο της στροφής 17 και μαζί την pole για 79 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Ο Μονεγάσκος δεν είχε χάσει ως τώρα σε μάχη χρονομέτρου στη Μαρίνα Μπέι από teammate.
Μετά το τέλος των δοκιμών ο poleman Κάρλος Σάινθ που μετά τη Μόντσα πήρε και εδώ την pole, τόνισε:
«Όπως στη Μόντσα έτσι και εδώ κλειδί ήταν ότι ξεκίνησα καλά από το FP1 και συνέχισα με σιγουριά σε όλες τις περιόδους, ώστε να φτάσω στο Q3 σε τέτοια επίδοση. Η προσήλωση στην αποφυγή του λάθους εδώ στη Σιγκαπούρη, συνήθως αποδίδει. Έχουμε ένα πολύ καλό μονοθέσιο σε συγκεκριμένες πίστες και συγκεκριμένες συνθήκες, όπως ένας γρήγορος γύρος, φαίνεται να είναι πολύ καλό αυτό το Σαββατοκύριακο. Ξέρουμε ότι η αδυναμία μας είναι πάντα ο ρυθμός του αγώνα και εκεί πληρώνουμε το τίμημα, αλλά νομίζω ότι η ομάδα έκανε εξαιρετική δουλειά τα τελευταία δύο Σαββατοκύριακα σίγουρα κάνουμε μια μικρή πρόοδο, έχοντας κατά νου ότι αυτή η πίστα ταίριαζε πάντα στη Ferrari. Στόχος η νίκη θα τα δώσω όλα όπως έκανα στη Μόντσα και ελπίζω να είναι αρκετό αυτή τη φορά».
Ο Ράσελ που ήταν τέσσερα δέκατα ταχύτερος του Χάμιλτον και τοποθέτησε τη Mercedes ανάμεσα στις Ferrari, τόνισε: «Είμαι πολύ χαρούμενος αυτό το Σαββατοκύριακο συνολικά. Ένιωσα σιγουριά στο μονοθέσιο και η ομάδα έκανε εξαιρετική δουλειά με τη στρατηγική των ελαστικών. Ακολουθούμε μια στρατηγική διαφορετική σε σύγκριση με όλους τους άλλους, επομένως έχουμε ένα επιπλέον σετ ελαστικών μέσης γόμας για αύριο που κανείς δεν έχει γύρω μας. Έτσι, για να φτάσω στο Q3 και μετά στην πρώτη σειρά του, με μόλις τέσσερα σετ ελαστικών και ένα στρατηγικό πλεονέκτημα, αυτό είναι συναρπαστικό. Η διακοπή ήταν απαιτητική το να κάθεσαι στο γκαράζ, είναι σαν να βρίσκεσαι σε σάουνα, και απλά πρέπει να διατηρήσεις την ψυχραιμία σου. Το ίδιο θα ισχύει και αύριο: παραδοσιακά αυτός ήταν ένας αγώνας μιας αλλαγή, αλλά η νέα χάραξη της πίστας πιθανώς να το άλλαξε. Νομίζω ότι είναι αμφίρροπο μεταξύ ενός και δύο στοπ, και με αυτό το επιπλέον διαθέσιμο σετ μέσης γόμας, μπορούμε να ασκήσουμε πίεση στη Ferrari και να προσπαθήσουμε να τους ωθήσουμε σ’ ένα λάθος ώστε να πάρουμε το πάνω χέρι. Αυτό είναι που ψάχνουμε».
Από την πλευρά του ο Λεκλέρκ συμπλήρωσε:
«Είναι εξαιρετικά δύσκολο όπως παντού, αλλά εδώ μάλλον ακόμη περισσότερο να διατηρήσεις τα λάστιχα στην ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας. Είναι πάντα μια ισορροπία μεταξύ του πρώτου και του τρίτου τομέα, αλλά όλα ήταν πολύ κοντά. Η Mercedes ήταν πολύ δυνατή και σήμερα, οπότε ήταν μια ενδιαφέρουσα κόντρα. Δυστυχώς, έχασα μόνο λίγο στο τέλος, αλλά και πάλι ο Κάρλος έκανε εξαιρετική δουλειά, ένα-τρία για την ομάδα ας δούμε τι μπορούμε να κάνουμε αύριο. Η πρόκληση της ζέστης είναι κάτι σίγουρο σε συνδυασμό με την υγρασία. Μέχρι τώρα είχαμε μια πολύ καλή εμφάνιση. «Ειλικρινά δεν περιμέναμε να είμαστε τόσο ανταγωνιστικοί σε μια πίστα όπως αυτή, οπότε αυτό είναι ένα καλό σημάδι για το μέλλον, αλλά ας δούμε τι μπορούμε να κάνουμε αύριο».
Η τελική κατάταξη ήταν:
Ο αγώνας ξεκινά αύριο στις 15:00 και θα μεταδοθεί απευθείας από ΑΝΤ1 και ΑΝΤ1+. Μια ώρα νωρίτερα ξεκινά το Formula 1 Show με πλούσιο ρεπορτάζ από τα πιτ και τα πάντοκ των Μαρία Θωμά, Πάνου Σεϊτανίδη και Άγγελου Τόμπρου.
Διαβάστε επίσης:
Φλωρίδης: Αυτές είναι οι μεταρρυθμίσεις που παρουσίασε στην Ολομέλεια των προέδρων των Δικηγορικών Συλλόγων της χώρας
Θεσσαλονίκη: Ολοκληρώθηκαν, χωρίς προβλήματα, οι τρεις πορείες στο κέντρο της πόλης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας