Προφανώς λόγω του αγώνα και της προσοχής των διεθνών μέσων σ’ αυτόν, η επίθεση αυτή πήρε δυσανάλογα μεγάλη επικοινωνιακή διάσταση.
Ακόμη και οι οδηγοί συζήτησαν το γεγονός χωρίς φυσικά να τεθεί σοβαρά θέμα μποϊκοτάζ. Αξίζει εδώ να τονιστεί πως οι οδηγοί έχουν το σύλλογό τους GPDA με αντικείμενο τα θέματα ασφαλείας στην πίστα. Δεν είναι γενικά συνασπισμένοι σε κάποια συλλογικότητα ούτε εκπροσωπούν κάτι περισσότερο από τον εαυτό τους.
Βρίσκονται εκεί ως επαγγελματίες για να κάνουν τη δουλειά τους. Όπως ακριβώς και οι δημοσιογράφοι. Δεν έχει υπάρξει ποτέ μποϋκοτάζ οδηγών στην ιστορία του θεσμού και ούτε θα υπάρξει στο μέλλον. Για τον απλούστατο λόγο ότι εκατοντάδες συνάδελφοί τους είναι έτοιμοι να τους αντικαταστήσουν ανά πάσα στιγμή.
Στα αγωνιστικά τώρα τόσο ο Σάινθ όσο και ο Λεκλέρκ δεν απέφυγαν την επαφή με τις μπαριέρες χτες κατά τη διάρκεια του FP2. Η δεύτερη περίοδος ελεύθερων δοκιμών είναι αντιπροσωπευτική του τι να περιμένουμε σε κατατακτήριες δοκιμές και αγώνα καθώς διεξάγεται παραπλήσια ώρα σε αντίθεση με το FP1 και το FP3. O Λεκλέρκ 20 λεπτά πριν την ολοκλήρωση της ωριαίας διαδικασίας ακούμπησε την μπαριέρα στη στροφή 4 ενώ και ο Σάινθ δεν απέφυγε μια πιο μικρή επαφή.
Οι Mercedes έδειξαν σημάδια ανάκαμψης στο FP2 καθώς έπεσαν οι θερμοκρασίες. Ο Χάμιλτον ήταν στα 4 δέκατα από το Λεκλέρκ. Μετά το τέλος της ημέρας ο επτάκις πρωταθλητής δήλωσε: «Ήταν οκ σήμερα. Αντιμετωπίζουμε ακόμη κάποια από τα προβλήματα που είχαμε στον πρώτο αγώνα αλλά το δουλεύουμε. Είναι λίγο πιο δύσκολο στις γρήγορες στροφές αλλά έχει καλή πρόσφυση η πίστα, πρέπει απλά να βρούμε λίγη ταχύτητα στις ευθείες. Θα επεξεργαστούμε τα στοιχεία για να έχουμε την καλύτερη δυνατή απόδοση στις κατατακτήριες δοκιμές». Η πρωταθλήτρια ομάδα στους κατασκευαστές θέτει σα στόχο τον περιορισμό των απωλειών και τη συλλογή όσων περισσότερων βαθμών μπορεί.
Από την πλευρά του ο Φερστάπεν που ήταν δεύτερος και στις δυο περιόδους ελεύθερων δοκιμών – στο FP2 πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο του με τη μέση γόμα (C3) – τόνισε πως οι Ferrari είναι ταχύτερες και πρέπει να αξιοποιήσουν τα στοιχεία που μάζεψαν από το FP2 για να βελτιωθούν ενόψει των κατατακτήριων δοκιμών. Ο Πέρεζ είχε επικεντρωθεί σε διαφορετικό πρόγραμμα στην προσπάθεια της ομάδας να αξιολογηθούν και οι τρεις γόμες ελαστικών της Pirelli.
Η προσπάθεια των οδηγών επηρεάστηκε από ανέμους προερχόμενους από τη θάλασσα αλλά και τη σκόνη της ερήμου. H σκληρή γόμα (C2) είναι 1.5sec πιο αργή από τη μαλακή (C4) και η μέση γόμα (C3) βρίσκεται ανάμεσά τους στη συγκεκριμένη πίστα. Λογικά στον αγώνα θα δούμε να χρησιμοποιούνται κυρίως οι δυο πιο σκληρές γόμες.
Αυτές είναι οι διαφορές ανάμεσα στις γόμες.
Εδώ μπορείτε να δείτε συνολικά την ανάλυση με βάση τα δεδομένα της πρώτης μέρας.
Οι χρόνοι στο FP2 ήταν:
Οι κατατακτήριες δοκιμές είναι προγραμματισμένες για τις 19:00 ώρα Ελλάδος (απευθείας ΕΡΤ, Cosmote).
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!