«Χίλιους γύρους να κάνω αυτό δεν μπορώ να το επαναλάβω», ήταν η πρώτη δήλωση του Πέρεζ. Με τους Λεκλέρκ, Φερστάπεν να πρωταγωνιστούν και στο FP3 τη θερμοκρασία αέρα στους 23 βαθμούς Κελσίου και τη θερμοκρασία οδοστρώματος στους 25 βαθμούς Κελσίου ξεκίνησαν υπό το φως των προβολέων στην παραλία της Τζέντα οι κατατακτήριες δοκιμές. Όλοι οι οδηγοί χρησιμοποίησαν τη μαλακή γόμα της Pirelli (C4) κάποιοι όμως όπως ο Τζόρτζ Ράσελ δοκίμασαν και με τη μέση γόμα (C3).
Το Q1 είχε δυο δυσάρεστες εκπλήξεις. Ο Γιούκι Τσουνότα έμεινε με πρόβλημα στην τροφοδοσία καυσίμου, μένει να μάθουμε αν πρόκειται για το ίδιο λόγο που οδήγησε σε εγκατάλειψη τα υπόλοιπα 3 μονοθέσια της RBR. Πάντως ο Ιάπωνας ήταν ενοχλημένος από τα συνεχή προβλήματα αξιοπιστίας
Η δεύτερη έκπληξη ήταν ο αποκλεισμός του Λιούις Χάμιλτον. Ο Βρετανός δεν κατάφερε να πετύχει χρόνο που να του επιτρέψει την πρόκριση στο Q2. Πρέπει να πάμε πίσω στο 2017 και το GP της Βραζιλίας όταν ένα οδηγικό λάθος του πρωταθλητή τον είχε φέρει εκτός διαδικασίας από το Q1. Το χειρότερο για το Χάμιλτον ήταν ότι ο Ράσελ ήταν άνετα στην 15αδα και είχε στη συγκεκριμένη φάση τον 4ο καλύτερο χρόνο. Ο πρωταθλητής αποφάσισε ν’ αλλάξει όλες τις ρυθμίσεις του μονοθεσίου, αυτό θα τον υποχρεώσει αύριο να εκκινήσει τελευταίος, από το pit lane. Ο Λατίφι έχασε τον έλεγχο της Williams με αποτέλεσμα να βρεθεί στη μπαριέρα στην στροφή 13. Έμεινε εκτός διαδικασίας. Οι Άλμπον και Χούλκενμπεργκ δεν κατάφεραν επίσης να πετύχουν χρόνο πρόκρισης.
Το Q2 έκρυβε μια άσχημη στιγμή. Ο Μικ Σουμάχερ ο οποίος βρίσκεται υπό πίεση λόγω της υστέρησής του από τον Κέβιν Μάγκνουσεν προσπαθούσε 5 λεπτά πριν το τέλος να πετύχει χρόνο πρόκρισης στο Q3. Έχασε τον έλεγχο πατώντας άτσαλα στο κερμπ στην έξοδο στη στροφή 13 και χτύπησε με σφοδρότητα στα προστατευτικά πλαϊνά. Χρειάστηκε βοήθεια για ν’ απομακρυνθεί από το μονοθέσιο και λόγω των πλευρικών επιβραδύνσεων (g) που είχαν καταγράψει οι αισθητήρες μεταφέρθηκε με ελικόπτερο στο νοσοκομείο για προληπτικές εξετάσεις. Δείγματα κακής οργάνωσης από τους Σαουδάραβες όσον αφορά στον καθαρισμό της πίστας από τα υγρά του μονοθεσίου που κόπηκε στα δυο με το πίσω μέρος να αποκολλάται. Για μια στιγμή ενώ περιμέναμε ένα δείγμα για την κατάσταση του Σουμάχερ ήρθε στο μυαλό μου η Κορίνα και προσπάθησα να φανταστώ την αγωνία που βίωνε. Δεν ξέρω αν ο Μίκαελ είναι σε θέση να παρακολουθεί, σίγουρα ήταν μια δύσκολη στιγμή για την οικογένεια.
Εν τέλει από τη συνέχεια αποκλείστηκαν εκτός της Haas του Σουμάχερ, οι McLaren, ο Ζου με την Alfa Romeo και ο Στρολ με τη δεύτερη Aston Martin.
Στο ξεκίνημα του Q3 ο Σάινθ πέτυχε με 1:28.4 το ταχύτερο πέρασμα στην πρώτη προσπάθεια των οδηγών. Ο Φερστάπεν έκανε ένα μικρό οδηγικό λάθος έχασε στιγμιαία το πίσω μέρος της Red Bull και βρέθηκε προσωρινά 8ος. Στη δεύτερη προσπάθεια οι Ferrari βγήκαν πρώτες με το Λεκλέρκ να βελτιώνει. Την ύστατη στιγμή όμως για 25 χιλιοστά του δευτερολέπτου ο Σέρτζιο Πέρεζ πήρε την πρώτη του pole της καριέρας του για λογαριασμό της Red Bull.
Μετά την ολοκλήρωση των δοκιμών ο Πέρεζ τόνισε: «Τι γύρος ήταν αυτός, απίστευτο. Μπορεί να κάνω άλλους 1000 και να μην καταφέρω να βελτιώσω αυτή την επίδοση. Δεν περιμέναμε να φτάσουμε τις Ferrari στις δοκιμές, είχαμε επικεντρωθεί στον αγώνα».
Από την πλευρά του ο Λεκλέρκ συμπλήρωσε: «Στη 2η προσπάθεια κατάφερα να κάνω ότι καλύτερο μπορούσα. Δεν περίμενα να με κερδίσει ο Τσέκο τα συγχαρητήριά μου»
Ο τρίτος αύριο στην εκκίνηση, Κάρλος Σάινθ πρόσθεσε: « Η πρώτη προσπάθεια που μου έδωσε την 3η θέση ήταν καλή. Είχα πατημένο ελαστικό, για κάποιο λόγο τα φρέσκα με δυσκολεύουν. Έτσι δεν είχα την απαραίτητη πρόσφυση για να βελτιώσω στο τέλος. Θα είναι συναρπαστικός αγώνας».
Συνολικά η σημερινή σειρά κατάταξης ήταν:
Άλλαξε η ώρα οπότε ο αγώνας σήμερα είναι στις 20:00 ώρα Ελλάδος (απευθείας ΕΡΤ, Cosmote).
Διαβάστε επίσης