Ο χρόνος του Νόρις με 1:28.2 δεν ήταν και τόσο εντυπωσιακός, ειδικά αν συνυπολογίσει κανείς πως η Pirelli έχει επιλέξει φέτος γόμες ένα επίπεδο πιο μαλακές, έτσι όλοι οι οδηγοί έχουν στη διάθεσή τους για πρώτη φορά τη γόμα C5 στην Τζέντα. Πέρυσι στο FP2 ο χρόνος ήταν στο 1:28.8 ενώ στην pole στο 1:27.5. Το FP1 διεξήχθη υπό το φως της ημέρας οπότε δεν ήταν αντιπροσωπευτικές ούτε οι συνθήκες, ούτε οι χρόνοι για τη συνέχεια. Ειδικά καθώς η πίστα γλιστρούσε ακόμη και είχε ζέστη και υγρασία από τη θάλασσα. Οι περισσότεροι οδηγοί αξιολόγησαν τη μέση γόμα (C4) στην πρώτη περίοδο.

1

Archivnummer: M498582

Υπήρχαν θέματα με τα όρια της πίστας καθώς οι οδηγοί προσπαθούσαν να βρουν την πιο γρήγορη γραμμή. Τόσο στις στροφές 9 – 10 όσο και στην 27. Πολλοί βρέθηκαν πάνω στο κερμπ στην 10 ρισκάροντας ένα σοβαρό ατύχημα, ακόμη περισσότεροι ακούμπησαν τον τοίχο στην έξοδο της 27. Αρκετά θέματα δημιουργήθηκαν με το κυκλοφοριακό. Οι οδηγοί αναρωτιόνταν γιατί δεν είχαν ειδοποιηθεί από τα πιτ οι συνάδελφοί τους για την προσέγγιση πιο γρήγορου μονοθεσίου. Ειδικά ο Σάινθ κόντεψε να πέσει πάνω στο Χάμιλτον στην 8.

 

Στο FP2 υπό το φως των προβολέων τα πράγματα δεν άλλαξαν πολύ. Ο αέρας κόπασε, οι περισσότεροι οδηγοί έβαλαν τη μαλακή γόμα, οι χρόνοι άρχισαν φυσιολογικά να βελτιώνονται και οι McLaren έδειξαν την ταχύτητά τους. Από κοντά οι Φερστάπεν και Λεκλέρκ με τους έτερους οδηγούς των ομάδων τους να προβληματίζουν. Στο πουθενά ο Χάμιλτον, στον τοίχο ο Τσουνόντα που προκάλεσε διακοπή της διαδικασίας με κόκκινη σημαία. Ο Ιάπωνας έκανε λάθος στην κορυφή της στροφής, χτύπησε στο εσωτερικό του τοίχου της τελευταίας στροφής και χωρίς τιμόνι πλέον βρέθηκε απέναντι στα προστατευτικά. Ο ίδιος δεν χτύπησε παρότι μεταφέρθηκε για προληπτικούς λόγους στο ιατρείο της πίστας. Το μονοθέσιο ήταν χτυπημένο μπροστά αριστερά και σε όλη τη δεξιά πλευρά. Προφανώς οι μηχανικοί της Red Bull θα βάλουν υπερωρίες απόψε. Όπως και οι μηχανικοί της Sauber που προσπαθούν να βρουν τη διαρροή λαδιού στο μονοθέσιο του Μπορτολέτο, ο οποίος έχασε γι’ αυτό το λόγο τη 2η περίοδο.

Πιο πίσω άλλα μονοθέσια όπως οι Williams πόνταραν στην τελική ταχύτητα στις ευθείες και άλλα όπως οι Mercedes στο κράτημα στις στροφές. Αξίζει να δούμε ποια τακτική θα ευνοήσει τους οδηγούς στον αγώνα. Στη Ferrari, έχουν φέρει νέες πίσω αεροτομές και όλες τις πιθανές εκδοχές της μπροστά αεροτομής και «ψάχνονται» για το σωστό συνδυασμό. Ο Λεκλέρκ δείχνει να έχει βρει ένα στενό μονοπάτι, ο Χάμιλτον πελαγοδρομεί.

 

Οι χρόνοι στο FP2 ήταν:

 

 

Οι κατατακτήριες δοκιμές είναι προγραμματισμένες για αύριο στις 20:00 και θα μεταδοθούν απευθείας από το ΑΝΤ1 +.

JEDDAH, SAUDI ARABIA – APRIL 18: Charles Leclerc of Monaco driving the (16) Scuderia Ferrari SF-25 on track during practice ahead of the F1 Grand Prix of Saudi Arabia at Jeddah Corniche Circuit on April 18, 2025 in Jeddah, Saudi Arabia. (Photo by Clive Mason/Getty Images)