Ολοκληρώθηκε πριν από λίγο η 2η μέρα δοκιμών εξέλιξης στην πίστα του Σακχίρ. Συνολικά οι ομάδες έχουν στη διάθεσή τους 3 μέρες και 30 σετ ελαστικών για να κάνουν δοκιμές εξέλιξης. Χρησιμοποιούν ένα μονοθέσιο και κάθε μέρα (10:00 – 19:00) έχει δυο τετράωρα μέρη: Το πρωινό είναι από τις 10:00 – 14:00 και το απογευματινό από τις 15:00 έως τις 19:00. Η μεσημεριανή ανάπαυλα είναι για φαγητό, αλλαγή καθίσματος οδηγού, ξεκούραση.
Σήμερα ταχύτερος όλων ήταν ο Βάλτερι Μπότας με τη Mercedes. Ο χρόνος του είναι 4 δέκατα ταχύτερος από το χθεσινό του Φερστάπεν, χρησιμοποίησε όμως την ταχύτερη γόμα C5. Στον περσινό αγώνα στην ίδια πίστα η pole ήταν στο 1.27 και διαθέσιμες ήταν μόνο οι μεσαίες γόμες της γκάμας της Pirelli: C2, C3, C4. Ο Μπότας σημείωσε την επίδοση στο τέλος της ημέρας υπό το φως των προβολέων.
Υπήρξαν δυο κόκκινες σημαίες κατά τη διάρκεια της ημέρας. Η πρώτη όταν ο Χάμιλτον έχασε τον έλεγχο της Mercedes και η δεύτερη όταν έσπασε το κάλυμμα κινητήρα της Red Bull στην πλάτη του Πέρεζ.
Εντυπωσιάζουν οι McLaren και Aston Martin με την σταθερότητά τους, το πάτημά τους στην πίστα και την απόδοσή τους. Οι δυο ομάδες που βρίσκονταν στην 3η και 4η θέση του περσινού πρωταθλήματος κατασκευαστών δείχνουν πολύ ανταγωνιστικές.
Ο Αλόνσο εμφανίστηκε μετά από δυο χρόνια απουσίας συμπληρώνοντας την 1η μέρα δοκιμών με την Alpine. Συμπλήρωσε 127 γύρους ενδεικτικό της φυσικής του κατάστασης, παρά τον πρόσφατο τραυματισμό του στο ποδήλατο.
4
Η Alpine εντυπωσιάζει με το μεγάλο αεραγωγό που πίσω από την εισαγωγή έχει καλωδιώσεις και ηλεκτρονικά που διοχετεύτηκαν εκεί για να γίνουν πιο στενά τα πλαϊνά. Προφανώς το κέντρο βάρους επηρεάζεται αρνητικά αλλά αυτό αντισταθμίζεται από το όφελος της αεροδυναμικής απόδοσης.
Τους 132 γύρους έφτασε ο Λατίφι με τη Williams ενώ οι Μαζεπίν και Σουμάχερ μοιράστηκαν τη μέρα για τη Haas. Συνολικά παρότι ο Μπότας είναι ταχύτερος η απόδοση των Mercedes δεν ξεχωρίζει. Βέβαια δεν μπορείς να ξέρεις τίποτα για το φορτίο καυσίμου. O Ράικονεν τόνισε πως η υβριδική μηχανή της Ferrari, έχει προοδεύσει ενώ ο Φέτελ ότι η Aston Martin υπόσχεται πολλά και ότι αυτός πρέπει να συνηθίσει πολλά καινούργια πράγματα.
Στη Ferrari ακολούθησαν διαφορετικά προγράμματα για τους δυο οδηγούς. Ο Σάινθ επικεντρώθηκε στα μεγάλα διαστήματα αγώνα, ενώ ο Λεκλέρκ στην προσομοίωση κατατακτήριων δοκιμών. Συνολικά συμπλήρωσαν 700km σε 129 γύρους. Επίσης έγινε αξιολόγηση όλων των τύπων ελαστικών.
Μετά το χθεσινό πρόβλημα με το κιβώτιο στη Mercedes, σήμερα πρόβλημα στο κιβώτιο είχε η Aston Martin που έχει την ίδια υβριδική μηχανή. H Aston Martin ήταν η μόνη ομάδα που έμεινε σήμερα κάτω από τους 100 γύρους (97).
Οι δοκιμές συνεχίζονται και θα ολοκληρωθούν αύριο. Εδώ μπορείτε να διαβάσετε τι έγινε χτες.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας