Όλοι εκτός από τον Αλόνσο που έβαλε σλικ ελαστικά στον 54ο γύρο! Μελετώντας το διάγραμμα πιτ στοπ της Pirelli απορεί κανείς τι σκεφτόντουσαν στην Aston Martin. Όπως μπορείτε να δείτε είναι οι πρώτοι που αντέδρασαν στην βροχή μαζί με την Alfa Romeo (Βότας) και κάλεσαν για ενδιάμεσα ελαστικά στον 51ο γύρο το Στρολ. Ο οποίος παραταύτα δεν κατάφερε να κρατήσει το μονοθέσιό του στην πίστα δυο γύρους μετά γλίστρησε και εγκατέλειψε (53ος γύρος). Ο Αλόνσο μπήκε στον 54ο γύρο, έβγαλε τη σκληρή γόμα και έβαλε τη μέση γόμα. Την ίδια στιγμή όλοι οι άλλοι οδηγοί έβαζαν ενδιάμεσα ελαστικά. Ο ίδιος λέει ότι έβαλε τη μέση γόμα γιατί δεν ήταν όλη η πίστα βρεγμένη. Στην Aston Martin λένε ότι δεν περίμεναν να ενταθεί η βροχή και τα βάζουν με τον μετεωρολόγο.
Ο Αλόνσο την ώρα που μπήκε στα πιτ ήταν 9 sec πίσω από το Φερστάπεν. Αν έβαζε ενδιάμεσα όπως όλοι (σ.σ: το ίδιο έκανε και ο Ολλανδός στον επόμενο γύρο) δύσκολα θα είχε την ευκαιρία να διεκδικήσει τη νίκη από τον Ολλανδό. Με τον Οκόν σχεδόν 40sec πίσω ο Ισπανός δεν κινδύνευε να χάσει την 2η θέση ακόμη και με δυο αλλαγές. Μήπως λοιπόν στην Aston Martin πήραν ένα τρελό ρίσκο; Ένα ρίσκο που θα τους έκανε μάγκες αν έκοβε η βροχή εκείνες τις στιγμές; Σκεφτείτε να έμπαινε ο Φερστάπεν για ενδιάμεσα και η βροχή να σταμάταγε! Το ζεστό οδόστρωμα θα εξάτμιζε το νερό πολύ γρήγορα και αν ο Αλόνσο απέφευγε το λάθος με τα σλικ θα κέρδιζε. Αν το ρίσκο δεν τους έβγαινε, όπερ και εγένετο μπορούσαν πάντα να βάλουν λάστιχα στον επόμενο γύρο χωρίς να χάσουν τη θέση αφού ο Οκόν ήταν μακριά.
Ο Αλόνσο λέει πως μπαίνοντας θεωρούσε πως χρειάζονταν στεγνά, δε πείθομαι απ’ τα λεγόμενά του. Ο αγωνιστικός διευθυντής της Aston Martin Μάικ Κρακ λέει πως τους παρέσυρε ο μετεωρολόγος τους, είχαν ενημέρωση ότι η βροχή θα σταματήσει, αλλά δυνάμωσε. Εγώ λέω ότι έπαιξαν μαύρο/κόκκινο και ήρθε zero. Συμβαίνουν αυτά στη ρουλέτα του Μονακό!
Διαβάστε επίσης
Ο Δήμος Κύθνου απέκτησε ηλεκτρικά αυτοκίνητα!