Όπως ίσως γνωρίζετε τις τελευταίες εβδομάδες η Mercedes F1 έχει δείξει σημαντικά σημάδια ανάκαμψης. Για πρώτη φορά από το 2022 που εφαρμόστηκαν οι νέοι κανονισμοί τα ασημί βέλη δεικνύουν ανταγωνιστικό ρυθμό σε διαφορετικές πίστες και σε όλες τις περιόδους.

Ο Ράσελ πήρε την pole στον προηγούμενο αγώνα στον Καναδά και εν τέλει ανέβηκε στο 3ο σκαλί του βάθρου. Ο Χάμιλτον ήταν ταχύτερος όλων χτες στη Βαρκελώνη και μιλούσε με τα καλύτερα λόγια για τη συμπεριφορά του μονοθεσίου.

1

Μιλώντας για την ξαφνική θεαματική βελτίωση της Mercedes στο «F1’s Beyond The Grid podcast» ο Άλισον δέχτηκε ερώτηση για το πως επετεύχθη, αν ήταν μια στιγμή έμπνευσης:

«Ήταν μια στιγμή τύπου “ω Θεέ μου, πώς μπορούσαμε να είμαστε τόσο ανόητοι;!” όπου βλέπεις τον δρόμο μπροστά σου και θα έπρεπε να τον είχες δει νωρίτερα!

Αυτό που μας ταλαιπωρούσε από την αρχή της χρονιάς ήταν ότι μπορούσες να έχεις το μονοθέσιο καλό σε μια αργή στροφή, μπορούσες να το έχεις αρκετά αξιοπρεπές σε μια γρήγορη στροφή, αλλά δεν μπορούσες να είσαι γρήγορος και στα δύο ταυτόχρονα.

Αυτό που έχει αλλάξει στους τελευταίους δύο ή τρεις αγώνες είναι ότι τροποποιήσαμε το μονοθέσιο με τέτοιο τρόπο ώστε να έχει πραγματικά μια λογική ισορροπία υψηλής προς χαμηλής ταχύτητας και μια λογική ισορροπία στις στροφές.

Ο οδηγός μπορεί να εμπιστευτεί και τον εμπρός και τον πίσω άξονα σε μια γρήγορη στροφή και σε μια αργή στροφή και μπορεί να τον εμπιστευτεί από τη στιγμή που πατάει τα φρένα στην αρχή της στροφής, σε όλη τη διάρκεια της πορείας στη στροφή αλλά και στην έξοδο.

Αυτή η ισορροπία είναι ζωτικής σημασίας για έναν οδηγό, ώστε να ξέρει αν το μονοθέσιο θα υποστρέψει ή θα υπερστρέψει ή ότι θα ακολουθήσει την τροχιά που ζητάει. Σίγουρα μπορούμε να κάνουμε το μονοθέσιο αυτή τη σεζόν να είναι πραγματικά ανταγωνιστικό και να μην φοβόμαστε καμία πίστα.

Είμαι αρκετά σίγουρος ότι θα κάνουμε μια καλή εμφάνιση στους επόμενους αγώνες, θα εκπλαγώ εάν είμαστε στην pole position στον επόμενο, για παράδειγμα. Αλλά είμαι απολύτως σίγουρος ότι μπορούμε να είμαστε τόσο γρήγοροι όσο ο καθένας την επόμενη περίοδο».

O Μάικ Έλιοτ

Αξίζει να τονίσουμε ότι ο Άλισον ήταν τεχνικός διευθυντής της Mercedes ως το 2021. Έκανε ένα βήμα πίσω αναλαμβάνοντας έναν ρόλο στο εργοστάσιο και στην ομάδα της Ineos στο Αmerica’s Cup.

Το ρόλο του τεχνικού διευθυντή στην ομάδα της F1, πήρε ο Μάικ Έλιοτ και παρέμεινε μέχρι πέρυσι τέτοια εποχή όπου ανέλαβε εκ νέου τα καθήκοντά του ο Άλισον σε μια προσπάθεια να επαναφέρει σε ανταγωνιστικό επίπεδο το μονοθέσιο της Mercedes. Πιθανόν η λεκτική αιχμή ν’ αναφέρετε στον προκάτοχό του.

Διαβάστε επίσης: 

Ηλεκτρικό γκάζι: Hyundai IONIQ 5 N!

F1 Ισπανία: Ταχύτερος ο Χάμιλτον στα ελεύθερα!

Πριν ταξιδέψετε κάντε ένα πιτ στοπ!