Ο Άγγλος οδηγός της McLaren ήταν ο μόνος που κατάφερε να σπάσει το φράγμα του 1’18”, σημειώνοντας χρόνο 1’17”788 στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών. Πίσω του ήταν ο Μαξ Φερστάπεν της Red Bull Racing (1’18”031) και ο Κάρλος Σάινθ της Ferrari (1’18”185). Ο Ισπανός ήταν ο ταχύτερος στην πρώτη προπόνηση με χρόνο 1’18”713, ακολουθούμενος από τον Φερστάπεν (1’18”989) και τον Σαρλ Λεκλέρ στην άλλη Ferrari (1’19”011). Το FP2 διακόπηκε για 16 λεπτά λόγω ενός εντυπωσιακού ατυχήματος του Λεκλέρ.
Τη σημερινή μέρα στη Βουδαπέστη καταγράφηκε η 3η υψηλότερη θερμοκρασία πίστας από το 2011. Οι 59,7°C που καταγράφηκαν στην FP1 έχουν ξεπεραστεί μόνο από τους 60°C στο Γκραν Πρι Ουγγαρίας του 2018 και τους 61°C στο FP1 του Γκραν Πρι Μαλαισίας του 2016. Υπήρξε σημαντική διαφορά θερμοκρασίας έως και 15°C μεταξύ των σημερινών ελεύθερων δοκιμών η οποία εν μέρει οφείλονταν στη μερική συννεφιά τη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών. Πρόκειται για ένα σημαντικό στοιχείο που πρέπει να ληφθεί υπόψη κατά την ανάλυση των σημερινών δεδομένων. Οι κατατακτήριες δοκιμές είναι προγραμματισμένες για τις 17:00 ώρα Ελλάδος και ο αγώνας για τις 16:00 την Κυριακή. Η πρόγνωση του καιρού προβλέπει μια μικρή πτώση της θερμοκρασίας περιβάλλοντος για αύριο, αλλά την Κυριακή θα έχει πολύ ζέστη.
Όσον αφορά στη χρήση ελαστικών, μια σημαντική παράμετρος ήταν η ελάχιστη χρήση της σκληρής γόμας η οποία σήμερα χρησιμοποιήθηκε μόνο από τις Ferrari και Aston Martin στο FP1 και από τη McLaren στο FP2. Αυτές οι τρεις ομάδες έχουν πλέον διαθέσιμο μόνο ένα σετ σκληρής γόμας για τον αγώνα. Είναι υποχρεωτικό να έχουν τουλάχιστον ένα σετ μέσης γόμας και ένα σετ σκληρής γόμας διαθέσιμο στον αγώνα. Από όσα φάνηκαν σήμερα η σκληρή γόμα C3 φαίνεται η πιο ανταγωνιστική, ειδικά σε μεγάλη απόσταση. Η μαλακή γόμα C5, είναι σαφώς ταχύτερη σε γρήγορο γύρο, με διαφορά απόδοσης περίπου 6 έως 7 δέκατα από τη μέση γόμα C4.Θα χρειαστεί προσεκτική διαχείριση από τους οδηγούς για να βγάλει το μέγιστο της δυναμικής της. Η βελτίωση κρατήματος της πίστας ήταν σημαντική κατά τη διάρκεια του FP1.
Αναλύοντας τους χρόνους στις προσομοιώσεις μερών αγώνα πρέπει να λάβουμε υπόψη ότι οι οδηγοί και οι ομάδες υιοθέτησαν διαφορετικές προσεγγίσεις όσον αφορά στη διαχείριση των ελαστικών: ορισμένοι προτίμησαν να έχουν μια προσεκτική αρχή στον αγώνα τους πριν πιέσουν προς το τέλος, ενώ άλλοι έσπρωξαν σκληρά από την αρχή για να δουν το επίπεδο πτώσης απόδοσης των ελαστικών σε συνθήκες ακραίας πίεσης.
Συνολικά οι χρόνοι του FP2 ήταν:
Διαβάστε επίσης
F1 Mercedes: Θέλουμε να κλείσει η χρονιά όπως αρμόζει για το Λιούις!
GP Ουγγαρίας: Ο Χάμιλτον έχει ραντεβού με την ιστορία!
Φερστάπεν: Θα έχουμε μάχη φέτος!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα