Επεισοδιακό ήταν το FP2 με τον Ντάνιελ Ρικιάρντο να τραυματίζεται στο χέρι, χάνοντας τον έλεγχο της Alpha Tauri στην επικλινή στροφή 3.
Ο Λάντο Νόρις έφερε τη McLaren στην κορυφή των χρόνων στο FP2 τη στιγμή που o Όσκαρ Πιάστρι πλήγωσε το δικό του μονοθέσιο στην επικλινή στροφή 3. Η ακινητοποιημένη McLaren διέσπασε την προσοχή του Ρικιάρντο που επίσης βγήκε στο ίδιο σημείο.
Μάλιστα ο Αυστραλός δεν τράβηξε ως όφειλε τα χέρια από το τιμόνι τη στιγμή της σύγκρουσης με αποτέλεσμα τον τραυματισμό του στο αριστερό χέρι. Όλα αυτά συνέβησαν μόλις 10 λεπτά μετά το ξεκίνημα του FP2 με τον έναν Αυστραλό να παρασύρει τον άλλο αφού ο Ρικιάρντο δεν είχε τρόπο διαφυγής καθώς η McLaren βρίσκονταν στην αγωνιστική γραμμή, κάθετα, ακίνητη. Ο Ρικιάρντο μετέβη στο νοσοκομείο για περαιτέρω εξετάσεις στο αριστερό του χέρι και αποφασίστηκε να μην συμμετέχει στον αγώνα της Κυριακής λόγω τραυματισμού. Τη θέση του θα πάρει ο εφεδρικός οδηγός της ομάδας Λίαμ Λώσον. O 21χρονος Νεοζηλανδός αγωνίζεται φέτος στην Super Formula για λογαριασμό της Mugen και είναι εφεδρικός τόσο για την Alpha Tauri όσο και για την Red Bull στη F1. Βρίσκεται στο Ζάντφορτ και αναλαμβάνει από αύριο. Καθώς ο Ρικιάρντο έχει υποστεί κάταγμα στον καρπό, είναι σχεδόν βέβαιο ότι δεν θα επανέλθει άμεσα. Πιθανόν να χάσει και το Ιταλικό GP στις 3/9.
Μετά την απομάκρυνση των δυο μονοθεσίων με τη βοήθεια του προσωπικού της πίστας, η διαδικασία συνεχίστηκε με όλους τους οδηγούς να χρησιμοποιούν τη μαλακή γόμα (C3). Ο Νόρις εντυπωσίασε με την επίδοσή του, ο Φερστάπεν δεν κατάφερε να κινηθεί ταχύτερα παρότι το προσπάθησε.
O τοπικός ήρωας που ήταν ταχύτερος στο FP1 μιλώντας μετά, τόνισε: «Πολύ καλά πήγαμε. Δοκίμασα κάποια πράγματα στο μονοθέσιο. Το FP2 ήταν λίγο πιο δύσκολο να πετύχεις έναν καθαρό γύρο, γιατί συνεχώς υπήρχαν πολλά μονοθέσια τριγύρω. Έχουμε μερικά πράγματα που θέλουμε να βελτιώσουμε, αλλά ακόμα και φορτίο καυσίμου το μονοθέσιο συμπεριφέρονταν αρκετά καλά, ήταν μια πολύ καλή μέρα. Υπάρχουν στροφές που δεν είμαι απόλυτα ευχαριστημένος με την ισορροπία κρατήματος, οπότε θα προσπαθήσω να το λύσω. Το αυτοκίνητο έχει πολλές δυνατότητες να ξεχωρίσει αύριο στις δοκιμές. Απλώς πρέπει να συντονίσουμε μερικά πράγματα και νιώθω αρκετά σίγουρος ότι μπορούμε να είμαστε μπροστά».
Πίσω από τους δυο ταχύτερους συνδυασμούς εντυπωσίασε ο Άλεξ Άλμπον με τη Williams. Πολύ κοντά του σε χρόνους βρέθηκαν οι Χάμιλτον, Τσουνότα, Γκασλί. Είναι εντυπωσιακό ότι έξι διαφορετικά μονοθέσια βρέθηκαν στις έξι πρώτες θέσεις. Aston Martin και Ferrari ήταν πιο πίσω με προβλήματα στο σετάρισμα.
Ο Σάινθ είχε τρεις εξόδους προσπαθώντας να βρει τα πατήματά του. Προφανώς Alfa Romeo και Hass έχουν ακόμη δουλειά παρότι ο πολύπειρος Μπότας κατάφερε να πλασαριστεί στη 10αδα.
O Χάμιλτον μιλώντας για τη Mercedes σημείωσε: «Ήταν μια σπουδαία μέρα για μένα. Ξύπνησα σήμερα το πρωί τόσο ενθουσιασμένος για την επιστροφή στο μονοθέσιο και από τον πρώτο γύρο ένιωσα ότι είχαμε ένα καλό σημείο εκκίνησης για να δουλέψουμε.
Το FP1 ήταν γενικά καλό κάναμε κάποιες αλλαγές για το FP2, δεν είμαι σίγουρος αν προχωρήσαμε ή όχι από αυτές, οπότε θα αναλύσουμε απόψε και θα διερευνήσουμε. Συνολικά, το μονοθέσιο είναι πιο ανταγωνιστικό εδώ, οπότε θέλουμε να δούμε αν μπορούμε να αποδώσουμε περισσότερο αύριο».
Στον αντίποδα ο Λεκλέρκ ήταν συνοφρυωμένος: «Ήταν μια δύσκολη μέρα για εμάς συνολικά. Το μονοθέσιο είναι νευρικό εδώ και υπάρχει ακόμα πολύς χρόνος που πρέπει να κερδίσουμε, ειδικά στις κατατακτήριες. Θα δουλέψουμε σκληρά για αυτό εν μία νυκτί. Η πρόγνωση του καιρού για αύριο προβλέπει βροχές, οπότε αυτό είναι κάτι στο οποίο θα πρέπει να προσαρμοστούμε».
Οι χρόνοι στο FP2 ήταν:
Οι κατατακτήριες δοκιμές είναι προγραμματισμένες για αύριο στις 16:00 ώρα Ελλάδος και θα μεταδοθούν απευθείας από τον ΑΝΤ1+.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike