Ο Μονεγάσκος της Ferrari είχε ελάχιστη διαφορά από Σάινθ, Χάμιλτον. O Ράσελ ήταν ταχύτερος στο FP1, ο Φερστάπεν έμεινε από κιβώτιο.

H εικόνα είναι τελείως διαφορετική από το Σπα. Ferrari και Mercedes βολεύονται καλύτερα στο Ζάντβουρπ και όλα δείχνουν ότι θα έχουμε μάχη. Οι οδηγοί επικέντρωσαν την προσοχή τους στη μέση γόμα η οποία θα πρωταγωνιστήσει στον αγώνα. Η διαφορά μεταξύ της σκληρής και της μέσης γόμας είναι πάνω από 1 secστο γύρο οπότε λογικά η σκληρή δε θα χρησιμοποιηθεί.

1

Το οβάλ τμήμα της πίστας στις στροφές 3 και 14 έχει κλίση 18 μοίρες περίπου. Αυτό προβλημάτιζε τους ανθρώπους της Pirelliόσον αφορά στις κατακόρυφες φορτίσεις που για πρώτη φορά συναντούσαν τα ελαστικά 18 ιντσών. Δεν υπήρξε όμως κανένα πρόβλημα όπως φάνηκε μετά την ανάλυση των δεδομένων της Παρασκευής.

Η νέα διαμόρφωση κάποιων αμμοπαγίδων δουλεύει ικανοποιητικά και κρατά τους οδηγούς εντός των ορίων της πίστας. Οι ακμές είναι στρογγυλοποιημένες και έχει μπει εποξική ρητίνη σε όσα σημεία χρειάζεται για να ομογενοποιηθεί η επιφάνεια. H άμμος από την παραλία ήταν σε αρκετά σημεία του οδοστρώματος και επηρέαζε το κράτημα. Το στρώσιμο όμως της αγωνιστικής γραμμής με γόμα βοήθησε στην βελτίωση του κρατήματος.

Στην ιστορία της F1 έχουν υπάρξει 17 οδηγοί από την Ολλανδία. Η οικογένεια Φερστάπεν είναι η πιο πετυχημένη με τον παγκόσμιο πρωταθλητή Μαξ να έχει εκκινήσει σε 156 GP και τον πατέρα του Γιος που εκκίνησε σε 107 GP. Ο Φερστάπεν είχε πρόβλημα με το κιβώτιο του στο FP1 και αναγκάστηκε να χάσει σημαντικό χρόνο.

Οι κατατακτήριες δοκιμές είναι προγραμματισμένες για σήμερα στις 14:00.

Οι χρόνοι στο FP2 ήταν:

Διαβάστε επίσης:

Λευκαδίτης – Άκρατος στο EKO Acropolis Rally

Ο Αλόνσο ζήτησε συγνώμη!