- Οι Πέρεζ (εκκινούσε 7ος), Λεκλέρκ (εκκινούσε 9ος), Γκασλί (εκκινούσε 12ος), Ζου (εκκινούσε 15ος), Τσουνότα (εκκινούσε 17ος), Μάγκνουσεν (εκκίνησε από τα πιτ) άλλαξαν σε ενδιάμεσα πριν συμπληρώσουν γύρο.
- Οι Φερστάπεν, Αλόνσο, Σάινθ, Οκόν άλλαξαν σε ενδιάμεσα στο 2ο γύρο, οι Χάμιλτον, Νόρις στον 3ο γύρο, οι Στρολ Ράσελ στον 4ο γύρο.
- Οι Άλμπον, Πιάστρι, Χούλκενμπεργκ, Μπότας και Σάρτζεντ ρίσκαραν παραμένοντας με τα σλικ. Ο Άλμπον μάλιστα άλλαξε από μαλακή σε μέση γόμα στον 44ο γύρο.
Εκ των υστέρων αποδείχτηκε ότι όσοι μπήκαν αμέσως ευνοήθηκαν: Ο Πέρεζ από 7ος βρέθηκε να οδηγεί τον αγώνα, ο Γκασλί από 12ος βρέθηκε στο βάθρο. Αντίστοιχα ο Ζου είχε ανέβει πολλές θέσεις προτού εγκαταλείψει και ο Τσουνότα το ίδιο πριν ένα λάθος στρατηγικής (50 γύρους με την μαλακή γόμα) τον ρίξει πιο πίσω.
Ο Ράσελ που εκκινούσε 3ος βρέθηκε εκτός βαθμών γιατί έβαλε τα ενδιάμεσα καθυστερημένα, έπεσε 17ος για να τερματίσει τελικά σ’ αυτή τη θέση τελευταίος: «Ήταν ένας πραγματικά περίεργος αγώνας. νόμιζα ότι ήμασταν σε εξαιρετική θέση κάποια στιγμή.
Η ομάδα εκτιμούσε ότι θα έχουμε δύο λεπτά βροχής. Πέρασε το Νόρις, βρέθηκα επικεφαλής του αγώνα και μετά με πέρασε εύκολα ο Πέρεζ (ενδιάμεσα) και όλοι οι υπόλοιποι.
Καθώς τα δύο λεπτά μετατρέπονται σε 10 λεπτά βροχής βρέθηκα από επικεφαλής 17ος. Οπότε, πρέπει να καταλάβουμε γιατί η πρόβλεψή μας και η πρόβλεψή μας ήταν λάθος καθώς τελικά αυτό είναι που κατέστρεψε τον αγώνα μας».
Αντίστοιχα στη Ferrari εκκινούσαν ο Σάινθ 6ος και ο Λεκλέρκ 9ος. Ο Μονεγάσκος μπήκε αμέσως στα πιτ αλλά μια σειρά λαθών τον οδήγησε στην εγκατάλειψη. Αξίζει να δει κανείς με λεπτομέρειες τον αγώνα των Ferrari:
Εκκίνηση
Στην αρχή, ξεκινά να βρέχει πολύ δυνατά. Ο Σαρλ είναι ένας από τους οδηγούς που μπαίνουν για αλλαγή ελαστικών. Ο Μονεγάσκος χάνει πολύ χρόνο λόγω του χάους στο pit lane. Στον δεύτερο γύρο, ο Κάρλος μπαίνει και έτσι η σειρά στον 4ο γύρο φέρνει το Λεκλέρκ 5ο και το Σάινθ 7ο
Γύρος 6
Ο Aλόνσο περνάει τον Λεκλέρκ, ο οποίος έχει ελαφρά ζημιά στο μπροστινό φτερό λόγω εξόδου.
Γύρος 9
Εξαιτίας αυτής της ζημιάς η ομάδα αποφασίζει να ζητήσει από το Λεκλέρκ να μην καθυστερήσει το Σάινθ (έκτη – έβδομη θέση).
Γύρος 11
Ο Σάινθ μπαίνει στα πιτ για να επιστρέψει σε σλικ ελαστικά. Στον επόμενο γύρο μπαίνει και ο Λεκλέρκ αλλάζοντας επίσης το μπροστινό του φτερό. Ο Ισπανός είναι πέμπτος, ο Μονεγάσκος 13ος.
Γύρος 14
Ο Σάρτζαντ προσκρούει στις μπαριέρες, εμφανίζεται το αυτοκίνητο ασφαλείας. Ο Λεκλέρκ επωφελείται κερδίζοντας μια θέση (12ος).
Γύρος 22
Μετά την επανεκκίνηση, είναι ξεκάθαρο ότι ο Λεκλέρκ έχει προβλήματα με το πάτωμα της SF-23 του, τον περνάει ο Χάμιλτον οπότε πέφτει στη 13η θέση. Λίγο μετά τον προσπερνά και ο Πιάστρι οπότε πέφτει 14ος.
Γύρος 30
Ο Λεκλέρκ εξακολουθεί να παλεύει με το χτυπημένο μονοθέσιο τον περνά ο Χούλκενμπεργκ και πέφτει 15ος.
Γύρος 36
Οι Ράσελ και Μπότας περνούν το Λεκλέρκ
Γύρος 42
Ο Σάινθ βάζει φρέσκα μαλακά ελαστικά και πέφτει 11ος, ο Σαρλ εγκαταλείπει αποσύρεται λόγω της ζημιάς στο SF-23 του.
Γύρος 46
Ο Σάινθ περνάει τον Πιάστρι για την έκτη θέση.
Γύρος 48
Ο Γκασλί εκτίει ποινή 5 sec, έτσι o Σάινθ ανεβαίνει 5ος
Γύρος 49
Ο Σάινθ περνάει τον Τσουνότα και ανεβαίνει 4ος.
Γύρος 50
Καθυστέρηση στα πιτ για τον Αλόνσο, ο Σάινθ ανεβαίνει 3ος.
Γύρος 52
Ο Αλόνσο περνάει το Σάινθ που πέφτει ξανά 4ος.
Γύρος 60.
Ο Γκασλί περνάει το Σάινθ που πέφτει 5ος.
Γύρος 61
Η βροχή επιστρέφει. Ο Σάινθ αλλάζει σε ενδιάμεσα πέφτει 7ος.
Γύρος 64
Ο Ζου βγαίνει εκτός, κόκκινη σημαία. Ο Σάινθ ανεβαίνει 5ος.
Επανεκκίνηση.
Μετά από πάνω από μισή ώρα ο αγώνας ξαναρχίζει, ο Σάινθ διατηρεί για 7 γύρους την 5η θέση και τερματίζει.
Αντίστοιχα πολύ άσχημες επιλογές στρατηγικής είχαμε και στη McLaren. O Νόρις που εκκινούσε 2ος άργησε να μπει στα πιτ (3ος γύρος) με αποτέλεσμα να βρεθεί εκτός δεκάδας. Αντίστοιχα ο Πιάστρι που εκκινούσε 8ος ρίσκαρε χωρίς να βάλει ενδιάμεσα ελαστικά στην αρχή. Παρέμεινε ως το 15ο γύρο με σλικ εκεί έβαλε φρέσκο σετ μαλακής γόμας και το διατήρησε ως το 46ο γύρο που έβαλε τη μέση γόμα. Εν τέλει τερμάτισε 9ος δυο θέσεις πίσω από το Νόρις.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Βία κατά των γυναικών: 140 γυναικοκτονίες την ημέρα καταγράφηκαν το 2023
- Eurobank: Απέκτησε επιπλέον ποσοστό 24,659% στην Ελληνική Τράπεζα, έναντι 493 εκατ. ευρώ – Κατέχει πλέον το 93,47%
- G7: Η Μέση Ανατολή και η Ουκρανία στο επίκεντρο διήμερης συνόδου των υπουργών Εξωτερικών
- Πλαστικά Θράκης: Αύξηση τζίρου στα 282,2 εκατ. το 9μηνο, παρά τις προκλήσεις του οικονομικού περιβάλλοντος