Ο 23χρονος Ολλανδός πήρε τη 10η pole της καριέρας του μπροστά τους συμπατριώτες του. Δίπλα του ο Χάμιλτον μόλις 38 χιλιοστά πιο αργός.
Η πίστα του Ζάντβρουπ με μήκος 4.2km είναι η πιο μικρή σε κανονική εγκατάσταση. Αναλογικά μικρές είναι και οι διαφορές που δημιουργούνται σε ένα γύρο. Παραταύτα οι δυο μονομάχοι του τίτλου που έχουν βαθμολογική διαφορά μόλις 3 βαθμών ξεχώρισαν έναντι των teammate τους. Ο Μπότας έκανε τη δουλειά σωστά παίρνοντας την 3η θέση με τον Πέρεζ τα έκαναν μαντάρα στη Red Bull. Τον έβγαλαν στην πίστα τη στιγμή που πιο αργοί συνδυασμοί γυρνούσαν στα πιτ και έχασε για 90 sec τη δυνατότητα να κάνει δεύτερο γρήγορο γύρο. Έτσι περιορίστηκε στην 16η θέση από την οποία δύσκολα θα μπορέσει να βοηθήσει το Φερστάπεν.
Είναι λογικό και αναμενόμενο ο Ολλανδός να πιεστεί από τις δυο Μercedes. Δεν αποκλείεται στη Γερμανική ομάδα να ακολουθήσουν δυο διαφορετικές στρατηγικές. Πρώτα απ’ όλα θα έχει ενδιαφέρον τι θα γίνει στην εκκίνηση. Μετά έχουμε έναν αγώνα 72 γύρων σε μια πίστα που δεν ευνοεί ιδιαίτερα τα προσπεράσματα. Σύμφωνα με την Pirelli τόσο το ένα όσο και τα δυο πιτ στοπ δίνουν παρεμφερή αποτελέσματα όσον αφορά στην ταχύτητα. Στη διάθεση όλων των οδηγών υπάρχουν οι τρεις πιο σκληρές γόμες στη γκάμα της εταιρείας. Όλοι οι οδηγοί της πρώτης δεκάδας εκκινούν με τη μαλακή γόμα. Μένει να δούμε αν και κατά πόσο η ζέστη και η θαλασσινή αύρα μπορεί να επηρεάσουν τη στρατηγική.
Στη Mercedes λοιπόν έχουν τη δυνατότητα να βάλουν τους δυο οδηγούς τους σε διαφορετική στρατηγική. Π.χ. ο Μπότας να μπει νωρίς και να πάει για δυο αλλαγές. Αν είναι σχετικά κοντά ο Φερστάπεν θα αναγκαστεί να μπει για να τον καλύψει. Αυτό θα δώσει ελεύθερο πεδίο στο Χάμιλτον να κινηθεί ανεμπόδιστα και να πάει για μια αλλαγή. Ίσως αυτή η τακτική του δώσει πλεονέκτημα. Αν ο Φερστάπεν δεν καλύψει σύντομα το Μπότας θα βρεθεί πίσω του μετά την δική του αλλαγή θα είναι δύσκολο να τον προσπεράσει.
Πιο πίσω από τους δυο μονομάχους και το Μπότας σε ρόλο ρυθμιστή θα έχει ενδιαφέρον η μάχη για τις υπόλοιπες θέσεις. Ο Πιερ Γκασλί εντυπωσίασε ακόμη μια φορά με την Alpha Tauri παίρνοντας τη 4η θέση, μπροστά από τις Ferrari που δείχνουν να βολεύονται στη συγκεκριμένη πίστα. Είναι να απορεί κανείς για το πόσο ακόμη θα ανέχονται τον Τσουνόντα στην Alpha Tauri που κατετάγη 15ος. Ο Τζιοβινάτσι με την Alfa Romeo βρέθηκε για πρώτη φορά τόσο ψηλά φέτος τη στιγμή ο Ράικονεν (σ.σ.: ανακοίνωσε την αποχώρησή του στο τέλος της χρονιάς) διεγνώσθη θετικός στον κορωνοϊό. Τον αντικαθιστά ο Ρόμπερτ Κουμπίτσα που κατετάγη 18ος μπροστά από τις Haas. Οι δυο οδηγοί της Αμερικανικής ομάδας τσακώνονται μεταξύ τους, ο Μαζεπίν θεωρεί πως ο Μικ επίτηδες τον κλείνει στην πίστα. Στην προσπάθεια του να απεγκλωβιστεί βρέθηκε στο διάβα το Φέτελ που ξεκινούσε γρήγορο γύρο. Ο Γερμανός δεν κατάφερε τελικά να προκριθεί στο Q2.
Οι Alpine βρέθηκαν μπροστά από McLaren και Aston Martin που δεν δείχνουν να βολεύονται στη συγκεκριμένη πίστα. Ο αγώνας ξεκινά στις 16:00 ώρα Ελλάδας και θα μεταδοθεί απευθείας από ΕΡΤ, Cosmote. Νωρίτερα στις 15:00 στο F1 Instagram Live με τον Πάνο Σεϊτανίδη θα πούμε περισσότερα. Μπορείτε να το παρακολουθήσετε είτε στο @pournarakis είτε στο @seitanf1.
Η σειρά εκκίνησης είναι:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike