Είναι αλήθεια πως η καριέρα του Βάλτερι Μπότας πήρε την κατιούσα από τότε που τον αντικατέστησε στη Mercedes, o Τζόρτζ Ράσελ το 2022.
Ο Μπότας που είχε πετύχει 10 νίκες σε Grand Prix, 20 pole positions και είχε ανέβει 67 φορές στο βάθρο βρέθηκε στα αζήτητα με τη Sauber. Εν τέλει μετά από 3 πέτρινα χρόνια επιστρέφει στη Mercedes ως εφεδρικός οδηγός, πίσω από τους Ράσελ και Αντονέλι.
Μιλώντας σχετικά ο Μπότας δήλωσε: «Είμαι χαρούμενος που τελικά απαντώ στο ερώτημα που έθεσα τον τελευταίο μήνα. Η επιστροφή στην οικογένεια της Mercedes ως εφεδρικός οδηγός για το 2025 είναι το επόμενο βήμα και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ευχαριστημένος. Θέλω να ευχαριστήσω τον Τότο, την ομάδα στο Brackley και όλους που με υποδέχονται ξανά με ανοιχτές αγκάλες. Παρά τις προκλήσεις των τελευταίων ετών, ξέρω ότι έχω ακόμα πολλά να προσφέρω στην F1. Από τότε που ήμουν ένα πεντάχρονο παιδί που μεγάλωνε στο Nastola της Φινλανδίας, ο στόχος μου ήταν η επιτυχία στην κορυφαία κατηγορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Είχα την τύχη να απολαύσω πολλές απίστευτες στιγμές μέχρι τώρα στα 12 χρόνια της καριέρας μου στην F1. Καθώς επιστρέφω στο μέρος όπου σημειώθηκαν πολλές από αυτές τις στιγμές, ανυπομονώ να χρησιμοποιήσω όλη τη γνώση που έχω αποκτήσει για να βοηθήσω την ομάδα να αποδώσει και να προχωρήσει προς τον στόχο μας να διεκδικήσουμε εκ νέου παγκόσμια πρωταθλήματα».
Ο επικεφαλής της Mercedes, Τότο Βόλφ σχολίασε: «Καλώς ήρθες σπίτι, Βάλτερι! Είναι υπέροχο που σε έχουμε πίσω. Η επίδρασή και η συμβολή του στα πέντε χρόνια που ήταν μαζί μας ως οδηγός αγώνων ήταν τεράστια. Μαζί με τη κατάκτηση πολλαπλών νικών σε Grand Prix, έπαιξε ζωτικό ρόλο σε πέντε από τους τίτλους κατασκευαστών. Τα τεχνικά σχόλια και οι απόψεις του ήταν σημαντικά για να φτάσουμε στις επιτυχίες και να προωθήσουμε την ομάδα προς τα εμπρός. Όχι μόνο αυτό, αλλά ήταν επίσης ένας φανταστικός συνάδελφος και μέλος της ομάδας. Το ψυχρό του χιούμορ και η προσωπικότητά του τον έκαναν αγαπητό σε όλους στο Brackley και το Brixworth. Σε ρόλο εφεδρικού οδηγού όλες αυτές οι ιδιότητες θα είναι εξαιρετικά σημαντικές για να μας βοηθήσουν να διεκδικήσουμε παγκόσμια πρωταθλήματα και να υποστηρίξουμε τόσο τον Τζόρτζ όσο και τον Κίμι στην πίστα».
Προφανώς η Mercedes επέλεξε να επενδύσει στην παρουσία ενός έμπειρου οδηγού στα πιτ, καθώς εύλογα υπάρχουν ανησυχίες για το πως θα εξελιχθεί και πως θα αποδώσει στους πρώτους αγώνες ο 18χρονος Κίμι Αντονέλι που αντικαθιστά το Χάμιλτον.
Διαβάστε επίσης:
F1: Ως τη Σελήνη μ’ ένα λάστιχο!
ΕΕ: Ξεκινά έρευνα για την mega συμφωνία εξαγοράς του MotoGP από την F1
F1: Ο Πέρεζ έφυγε από τη Red Bull!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μαρκόπουλο: «Μάχη» μεταξύ Ρομά -Τραυματίστηκαν δύο γυναίκες από πυροβολισμούς
- Volkswagen: Σε συμφωνία τελευταίας στιγμής ήρθε με τα συνδικάτα – Πάνω από 35.000 μελλοντικές περικοπές εργασίας
- Συρία: Αμερικανοί διπλωμάτες συναντήθηκαν για πρώτη φορά με τους νέους ηγέτες στη Δαμασκό
- ΑΣΕΠ: Προσωρινά αποτελέσματα της προκήρυξης 1Κ/2024 για 218 θέσεις κατηγορίας ΤΕ