Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
AUTO

F1: Να τα μυστικά της νέας Mercedes W15!

Ένα πολύ διαφορετικό μονοθέσιο σε εμφάνιση από τα δυο προηγούμενα από την κορυφαία ομάδα της τελευταίας δεκαετίας.

Στη Mercedes μετά την κατάκτηση της 2ης θέσης στους κατασκευαστές πέρυσι επιδιώκουν να μειώσουν το χάσμα απόδοσης σε σχέση με τη Red Bull. Οι οπτικές διαφορές του νέου μονοθεσίου που ξεχωρίζουν αφορούν το πλήρως αναδιαμορφωμένο σχήμα των πλευρικών αεροδυναμικών βοηθημάτων την νέα διάταξη της πίσω ανάρτησης με ράβδο ώσης (αντικαθιστώντας την προγενέστερη διάταξη με ράβδο έλξης) και τη μετακίνηση της θέσης του οδηγού πιο πίσω, κάτι που ο Lewis Hamilton το ζητά από το 2022 που οδήγησε για πρώτη φορά την W13.

Υπάρχουν επίσης αλλαγές στον τρόπο τοποθέτησης της νέας μπροστινής πτέρυγας στο ρύγχος και αλλαγές στην πίσω πτέρυγα, επιδιώκοντας καλύτερη απόδοση από το DRS. Αυτό που δεν μπορούμε να δούμε είναι ότι η Mercedes έχει κατασκευάσει ένα εντελώς νέο μονοκόκ σασί και περίβλημα κιβωτίου ταχυτήτων για να υλοποιήσει με βάση αυτά τις αλλαγές αμαξώματος και δαπέδου που ήθελε.

Η μετακίνηση της θέσης του οδηγού προς τα πίσω κατά περίπου 10 εκατοστά το αφήνει ελαφρώς πιο μπροστά από αυτό της Red Bull, αλλά η ομάδα ελπίζει ότι θα δίνει στον Hamilton την αίσθηση που ζητά όσον αφορά το πίσω μέρος. Η  μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ του μπροστινού άξονα και των πλαϊνών αεροδυναμικών βοηθημάτων θεωρητικά επιτρέπει καλύτερο έλεγχο της ροής αέρα από τους μπροστινούς τροχούς. Η αντίθεση στις γεωμετρίες του εμπρός πλαϊνού βοηθήματος πέρυσι με φέτος είναι μεγάλη, αυτό οφείλεται εν μέρει στο ότι η θέση του οδηγού έχει τοποθετηθεί ξανά 10 cm πιο πίσω.

Όλα αυτά είναι στην υπηρεσία της βελτιστοποίησης της ροής αέρα στο κάτω μέρους του αμαξώματος. Σ’ αυτή τη γενιά μονοθεσίων, αυτός είναι ο πυρήνας των αλλαγών. Η πίσω ανάρτηση με ράβδο ώσης έχει ήδη υιοθετηθεί από την Aston Martin (η οποία χρησιμοποιεί το πίσω μέρος της Mercedes). Στόχος της διάταξης είναι η πιο καθαρή ροή αέρα γύρω από τα μπράτσα της πίσω ανάρτησης και η εκμετάλλευση του χώρου γύρω από τον διαχύτη. Η Mercedes είχε ήδη ράβδο ώσης στην εμπρός ανάρτηση.

Η W15 έκανε χτες τα πρώτα της χιλιόμετρα στο Σίλβερστον και θα κάνει δοκιμές εξέλιξης την ερχόμενη εβδομάδα από 21 -23/2 στο Σακχίρ ενόψει της πρεμιέρας του πρωταθλήματος στην ίδια πίστα στις 2/3.

Εντυπωσιάζει το άνοιγμα της εμπρός αεροτομής κάτω από το ρύχγος που θα διευθύνει τον αέρα στο κάτω μέρος του σώματος του μονοθεσίου.

Διαβάστε επίσης

F1: Ιδού η νέα Mercedes W15!