Οι Ταύροι διατηρούν προβάδισμα 42 βαθμών που μπορεί να εξανεμιστεί σ’ έναν αγώνα.

Το πέσιμο της καρό σημαίας στον πρώτο αγώνα της χρονιάς στο Μπαχρέιν βρήκε τις Red Bull να κάνουν το 1-2 με το Φερστάπεν να έχει διαφορά 23 sec από το δεύτερο Πέρεζ. Ο Ολλανδός πέτυχε επίσης την pole και τον ταχύτερο γύρο. Στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς στο Βέλγιο οι Red Bull ήταν στο 4 – 7. Ο Φερστάπεν στο πρώτο μέρος της σεζόν κατάφερε να κερδίσει στους μισούς αγώνες (Μπαχρέιν, Σαουδική Αραβία, Ιαπωνία, Κίνα, Ίμολα, Καναδά και Ισπανία).

1

Εξ’ ου και διατηρεί ένα σημαντικό προβάδισμα 78 βαθμών από το δεύτερο Νόρις. H δυναμική της RB20 στο ξεκίνημα ήταν θετική, ακριβώς το αντίθετο συνέβαινε όμως με το κλίμα στην ομάδα που ήταν αρνητικό λόγω του σκανδάλου Χόρνερ.

Μπορεί ο Βρετανός μάνατζερ να παρέμεινε αλλά αυτό είχε ως συνέπεια την αποχώρηση πολλών μελών της ομάδας. Προφανώς αυτό αποδυνάμωσε την εξέλιξη του μονοθεσίου. Ρόλο σ’ αυτό παίζει και ο κανονισμός που περιορίζει τις ώρες λειτουργίας στην αεροσήραγγα ανάλογα τη θέση στην τελική βαθμολογία του 2023. Η Red Bull ως πρωταθλήτρια έχει τις λιγότερες (840) ενώ η McLaren έχει 1020. Η διαφορά είναι σημαντική.

Sergio Perez, Oracle Red Bull Racing RB20
Sergio Perez, Oracle Red Bull Racing RB20 (Photo by Dean Mouhtaropoulos/Getty Images)

Τα προβλήματα στο σετάρισμα της RB20 άρχισαν να γίνονται έντονα από τη Σουζούκα. Η υπεραπόδοση του Φερστάπεν έφερε κάποιες οριακές νίκες (Ίμολα, Καναδά) αλλά τα αποτελέσματα του Πέρεζ δεν ήταν καλά. Απομένουν 10 αγώνες και οι McLaren, Mercedes δείχνουν να έχουν την ικανότητα να πρωταγωνιστήσουν. Την ίδια στιγμή το κλίμα στη Red Bull δεν είναι καλό: Αποχωρήσεις, αλλαγές και κουβέντες για ανατροπές δεν βοηθούν στην εξέλιξη του μονοθεσίου.

Ο Πέρεζ που έχασε και στους 14 αγώνες στη μάχη με το χρονόμετρο από το Φερστάπεν και σε 13 στους αγώνες αυτή την Κυριακή στην Ολλανδία θα έχει νέο μηχανικό αγώνα τον Ρίτσαρντ Γούντ καθώς ο Μπέρντ θα γίνει πατέρας (θα φανεί αν είναι πρόφαση).

Καθώς όλα δείχνουν πως η Honda και τα λεφτά του Στρολ, τραβούν το Νιούι στην Aston Martin η ατμόσφαιρα στην Αυστριακή ομάδα γίνεται κάθε μέρα και πιο βαριά. Ο Γιος Φερστάπεν δεν μιλά καθόλου με το Χόρνερ, ο Μάρκο προσπαθεί να διασκεδάζει την ένταση ανάμεσα στο Μαξ και στον Κρίστιαν και τα βασικά στελέχη αξιολογούν τις επιλογές τους. Το αν τελικά θα χάσει η Red Bull τον τίτλο στους κατασκευαστές θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό και από το τι θα κάνουν οι αντίπαλοί της. Αν κόβουν βαθμούς ο ένας από τον άλλο, αυτό μάλλον θα ευνοήσει τους πρωταθλητές. Ο Φερστάπεν δύσκολα θα χάσει τον τίτλο, η Red Bull δύσκολα θα τον διατηρήσει.

(Photo by Mark Thompson/Getty Images)