Ο Μονεγάσκος πήρε την 24η pole της καριέρας του και την 250στή στην ιστορία της Ferrari εκμεταλλευόμενος την ταχύτητα της SF24.
Ο Λεκλέρκ τα έκανε όλα σωστά σήμερα. Κατάφερε να εκμεταλλευτεί την ταχύτητα της Ferrari στους στενούς δρόμους του Πριγκιπάτου και να πάρει την 3η pole εντός έδρας, σε μια περίοδο κατατακτήριων δοκιμών χωρίς δράματα και θραύσματα. Οι οδηγοί απέφυγαν τις μπαριέρες αν και ο πρωταθλητής Μαξ Φερστάπεν στην ύστατη προσπάθεια ακούμπησε δυνατά στην έξοδο της Saint Devote χαλώντας τον κρίσιμο γύρο του. Νωρίτερα τον είχαμε δει να περνά στα 2cm σε μια απέλπιδα προσπάθεια να βρει τα πατήματα που θα του επέτρεπαν να μείνει στο παιχνίδι. Η Red Bull δεν ταιριάζει στο Μονακό και αυτό οφείλεται στην απαιτούμενη απόσταση από το έδαφος που επηρεάζει αρνητικά την αεροδυναμική απόδοση του Ταύρου.
Πίσω από το Λεκλέρκ οι Πιάστρι, Σάινθ και Νόρις έδωσαν μάχη με τα χιλιοστά, μια μάχη που κέρδισε ο νεαρός ταλαντούχος οδηγός της McLaren. Ο Ράσελ αξιοποίησε την κρίσιμη στιγμή την ταχύτητα της Mercedes, σε αντίθεση με το Χάμιλτον που όταν έπρεπε τα έκανε όλα λάθος. Πραγματικά σκιά του εαυτού του, ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής. Οι Τσουνόντα, Γκασλί και Άλμπον έκαναν τη διαφορά οδηγώντας και πλασαρίστηκαν στη δεκάδα.
Αρνητική έκπληξη της ημέρας η απόδοση των Αλόνσο και Πέρεζ. Αμφότεροι αποκλείστηκαν από το Q1, ο Πέρεζ έχει χάσει και στις 8 μάχες με το χρονόμετρο από το Φερστάπεν ενώ ο Αλόνσο είναι στο 4-4 με το Στρολ! Ο αυριανός αγώνας προβλέπεται συναρπαστικός καθώς τίποτα δεν μπορεί να θεωρεί δεδομένο στο Μονακό. Παρότι τα προσπεράσματα είναι πρακτικά αδύνατα τόσο η Ferrari, όσο και η McLaren μπορούν να πάρουν τη νίκη μέσω στρατηγικής ή με μια καλή εκκίνηση. Ο αγώνας εκκινεί στις 16:00 και θα μεταδοθεί απευθείας από ΑΝΤ1, ΑΝΤ1+.
Μετά την επιτυχία του ο Λεκλέρκ τόνισε: «Ήταν υπέροχο. Το συναίσθημα μετά από έναν κατατακτήριο γύρο εδώ είναι ξεχωριστό . Είμαι πραγματικά πολύ χαρούμενος με τον γύρο – ο ενθουσιασμός είναι στα ύψη. Αισθάνομαι πολύ καλά. Ωστόσο, τώρα ξέρω πως όλα θα κριθούν αύριο. Τα προηγούμενα χρόνια δεν τα καταφέραμε. Αλλά είμαστε μια πιο δυνατή ομάδα, είμαστε σε πιο δυνατή θέση και είμαι σίγουρος ότι μπορούμε να πετύχουμε σπουδαία πράγματα αύριο. Προφανώς η νίκη είναι ο στόχος. Χρειάζομαι μια καλή εκκίνηση, ελπίζω ο Κάρλος να κάνει μια εξαιρετική εκκίνηση και να με ακολουθήσει στη στροφή 1 και να είμαστε πρώτος και δεύτερος. Αν συμβεί αυτό τότε μπορούμε να το διαχειριστούμε ως ομάδα. Αυτό θα ήταν το ιδανικό σενάριο. Αλλά ό,τι κι αν συμβεί, πρέπει απλά να κερδίσουμε».
Η κατάταξη των δοκιμών ήταν:
Μετά το τέλος των δοκιμών ο τεχνικός έφορος της FIA Τζο Μπάουερ διαπίστωσε ότι το άνοιγμα της πίσω αεροτομής των Haas – νέο σχέδιο- υπερέβαινε το ανώτατο όριο των 85mm στα άκρα της και παρέπεμψε το θέμα στους αγωνοδίκες. Αυτοί αφού άκουσαν τους εκπροσώπους της ομάδας, οι οποίοι παραδέχτηκαν το λάθος και τόνισαν ότι δεν αποκόμισαν κάποιο όφελος σε απόδοση, επέβαλαν ποινή αποκλεισμού και στις δυο Haas των Χούλκενμπεργκ (12ος) και Μάγκνουσεν (15ος). Έτσι τα μονοθέσια της Αμερικανικής ομάδας θα εκκινήσουν από τις τελευταίες θέσεις στο grid.
Η σειρά εκκίνησης διαμορφώνεται ως εξής:
Διαβάστε επίσης:
Κεραμέως: Σημαντικά τα βήματα προς την κατεύθυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού του δημοσίου τομέα
Ισπανία: «Πραγματική γενοκτονία» χαρακτηρίζει τον πόλεμο στην Γάζα η Ισπανίδα υπουργός Άμυνας
Συνελήφθη 33χρονος μελισσοκόμος για τη φωτιά στα Μέγαρα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Καιρός: Με κρύο, βροχές και χιόνια τα Χριστούγεννα
- Θ. Καρποδίνη (ΕΟΠΥΥ): Οι έλεγχοι, οι βιοδείκτες και οι αλλαγές στη συνταγογράφηση
- Αγωγή ύψους 450 εκατ. ευρώ κατά του Δημοσίου για τα δάνεια σε ελβετικό φράγκο
- Επενδύσεις 2 δισ. σε ακίνητα πριν την εκπνοή του 2024 – Έσοδα 4,2 δισ. από τις ιδιωτικοποιήσεις