Με μεγάλη διαφορά, άνεση, αλάνθαστος και απόλυτα κυρίαρχος ο Μονεγάσκος θέλει ν’ αλλάξει την ιστορία και να κερδίσει στο σπίτι του.
Με αποπνικτική ζέστη υγρασία, 27 βαθμούς στον αέρα και 48 βαθμούς Κελσίου στο οδόστρωμα ξεκίνησε η διαδικασία των κατατακτήριων δοκιμών. Ήταν σαφές πως μόνο η πολύ μαλακή γόμα C5 της Pirelliείχε την ταχύτητα για να δώσει ρυθμό ανάλογο των απαιτήσεων οδηγών και μονοθεσίων.
Στο Q1 υπήρξε μια διακοπή καθώς ο Τσουνότα κοπάνησε τη ζάντα στην είσοδο του σικέιν μετά το τούνελ. Κλάταρε το ελαστικό και όλοι σταμάτησαν μέχρι να επιστρέψει ο Ιάπωνας στα πιτ. Από τη συνέχεια αποκλείστηκαν οι Williams, ο Γκασλί με την AlphaTauri, ο Στρόλ με την AstonMartin και ο Ζου με την AlfaRomeo. Ο Στρολ ήταν απογοητευμένος ειδικά βλέποντας το Φέτελ να κάνει καλούς χρόνους.
Στο Q2 όπως ήταν αναμενόμενο οι χρόνοι άναψαν και ήταν ξεκάθαρο πως οι Ferrariείχαν το προβάδισμα έναντι των RedBull ενώ οι υπόλοιπες ομάδες είχαν τη δική τους μάχη χωρίς να μπορούν να απειλήσουν τις δυο κορυφαίες. Ο Νόρις για παράδειγμα ήταν το σημείο αναφοράς για τις Mercedesκαθώς ο Ρικιάρντο δεν βρήκε ρυθμό με την άλλη McLaren. Φυσιολογικά λοιπόν ο Αυστραλός αποκλείστηκε από τη συνέχεια μαζί με τις Haas, το Μπότας με την AlfaRomeo και τον Τσουνότα με την AlphaTauri. Στον αντίποδα οι δυο Alpineμπήκαν στην 10αδα στον εντός έδρας αγώνα για τα γαλλικά μονοθέσια.
Στο Q3 με το που άνοιξε το pitlane ο Λεκλέρκ έσπευσε να κάνει την πρώτη του προσπάθεια που ήταν καλή σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:11.3. Ο ταχύτερος χρόνος μέχρι εκείνη τη στιγμή και όπως φάνηκε ο μόνος που μπορούσε να κινηθεί ακόμη ταχύτερα ήταν ο Λεκλέρκ. Στην δεύτερη προσπάθειά του ήταν 4 δέκατα ταχύτερος αλλά αυτή διακόπηκε γιατί βγήκε κόκκινη σημαία. Υπαίτιος ο Σέρτζιο Πέρεζ που έχασε τον έλεγχο στη δεύτερη Portierπριν την είσοδο του τούνελ. Η κίτρινη σημαία άργησε και ο Σάινθ έπεσε πάνω του.
Οι μηχανικοί των δυο ομάδων θα έχουν δουλειά απόψε, δεν έχει πάρτι γι’ αυτούς. Ο Αλόνσο επίσης έχασε τα φρένα στη Μιραμπό και κάρφωσε την Alpine στα λάστιχα, το δικό του μονοθέσιο θα χρειαστεί δουλειά. Αξίζει να τονίσει κανείς πως ο Λεκλέρκ είναι 3 δέκατα ταχύτερος από το Φερστάπεν, 5 από το Νόρις και 1.2sec μπροστά από το Χάμιλτον που κατετάγη 8ος ακόμη μια φορά πίσω από το Ράσελ. Ανάμεσα στους δυο μονομάχους του τίτλου στην 2η και 3η θέση βρίσκονται οι Σάινθ και Πέρεζ.
Μετά το τέλος της διαδικασίας ο Λεκλέρκ τόνισε: «Είναι μοναδική στιγμή είμαι πολύ χαρούμενος. Πάνε ομαλά τα πράγματα ως τώρα, ο τελευταίος γύρος πριν σταματήσω ήταν καλός, ήμουν στο όριο».
Ο Σάινθ με την άλλη Ferrari θα εκκινήσει αύριο δεύτερος τόνισε: «Ο Πέρεζ τράκαρε μπροστά μου, πήγαινα για χρόνο, οπότε είδα την κίτρινη σημαία κλώτσησα τα φρένα προσπάθησα όσο μπορούσα να τον αποφύγω. Είναι κρίμα ακόμη μια χρονιά που δεν μπόρεσα να διεκδικήσω την pole, αλλά αυτό είναι το Μονακό. Δε θα μάθουμε ποτέ αλλά αισθάνομαι πολύ καλά με το μονοθέσιο». Από την πλευρά της RedBullο αγωνιστικός διευθυντής Κρίστιαν Χόρνερ παραδέχτηκε ότι δεν είχαν την ταχύτητα για την poleκαι εναπόθεσε τις ελπίδες του στην όποια μικρή πιθανότητα βροχής αύριο.
O αγώνας είναι προγραμματισμένος αύριο για τις 16:00 ώρα Ελλάδος και θα μεταδοθεί απευθείας από ΕΡΤ, Cosmote. Μια ώρα νωρίτερα μπορείτε να παρακολουθήσετε το InstagramF1 Liveπου θα κάνουμε με τον @seitanf1 oοποίος βρίσκεται στο Μονακό.
Η τελική κατάταξη σήμερα ήταν:
Διαβάστε επίσης:
F1 Μονακό: Ταχύτερος ο Λεκλέρκ στα ελεύθερα!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike