Ο σημερινός αγώνας στο Μονακό ήταν συναρπαστικός, δε θα ξεχαστεί εύκολα και θα αποτελεί σημείο αναφοράς τα επόμενα χρόνια. Παρότι η διαδρομή δεν προσφέρεται για μάχες είχε πολλές. Παρότι η διαδρομή προσφέρεται για δράμα, δεν είχε καθόλου. Είναι αλήθεια πως ο Φερστάπεν δεν είχε αντίπαλο. Επέλεξε τη μέση γόμα στην εκκίνηση κρατήθηκε μπροστά όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα και άνοιξε με άνεση διαφορά από τον δεύτερο Αλόνσο. Ο Ισπανός εκκίνησε με τη σκληρή γόμα και ήταν σαφές ότι είχε ως πρώτη προτεραιότητα να διατηρήσει τη 2η θέση ως την καρό σημαία.
Η απειλή βροχής υποχρέωσε όλους τους οδηγούς να αναβάλουν τις αλλαγές ελαστικών τους. Αυτό μπορούσαν να το κάνουν πιο άνετα όσοι είχαν εκκινήσει με τη σκληρή γόμα όπως ο Αλόνσο. Κι όμως ενώ έβρεχε ο Ισπανός έκανε λάθος έβαλε τη μέση γόμα για ένα γύρο χάνοντας την ευκαιρία να διεκδικήσει κάτι παραπάνω από το ένα στραβοπάτημα του Φερστάπεν που τελικά συνέβη και πέρασε ανεκμετάλλευτο. Ο Ολλανδός έχασε τον έλεγχο της Red Bull και χτύπησε στα λάστιχα πριν το τούνελ.

Οι μόνοι οδηγοί που έβγαλαν νωρίς τη σκληρή γόμα ήταν αυτοί της Ferrari. Η στρατηγική της Ιταλικής ομάδας χρήζει ανάλυσης, κατάφεραν να χάσουν θέσεις και με τα δυο μονοθέσια. Ο Σάινθ ήταν εκνευρισμένος, από τις επιλογές πιθανόν αυτό δεν τον βοήθησε να αποφύγει το λάθος που του στέρησε δυο θέσεις στην κατάταξη. Ο Ισπανός αισθάνονταν πως η ομάδα τον χρησιμοποιούσε για να αβαντάρει το Λεκλέρκ. Προβλήματα υπήρχαν και στη Mercedes με το Ράσελ να γκρινιάζει μέχρι τελικής πτώσεως για να τον αφήσει να περάσει ο Χάμιλτον για να επιτεθεί στον Οκόν στο βρεγμένο.

Ο Γάλλος οδηγός έκανε την έκπληξη οδηγώντας αλάνθαστα και ανέβηκε στο βάθρο. Είναι η πρώτη φορά από το 1996 που ένας Γάλλος οδηγός βρίσκεται στο βάθρο στο Μονακό. Τότε είχε κερδίσει ο Ολιβιέ Πανί σ’ έναν αγώνα που είχαν τερματίσει μόλις 4 μονοθέσια. Ο Οκόν ήταν ενθουσιασμένος στον τερματισμό και έκανε λόγω για μια νέα αρχή για την ομάδα του που συμπλήρωσε σήμερα τα 50GP.
Στη βαθμολογία οδηγών ο Φερστάπεν που όταν δεν κερδίζει τερματίζει 2ος έχει διαφορά 39 βαθμούς από τον Πέρεζ που δε βαθμολογήθηκε σήμερα. Στους κατασκευαστές η Red Bull έχει 249 βαθμούς και ακολουθούν η Aston Martin με 120 και η Mercedes με 119.
Η τελική κατάταξη ήταν:
Επόμενος αγώνας το Ισπανικό GP την ερχόμενη Κυριακή 4/6.

Διαβάστε επίσης:
Θησείο: Επίθεση κουκουλοφόρων στο σταθμό του ΗΣΑΠ
Ερντογάν: Είμαστε ερωτευμένοι με την Κωνσταντινούπολη, ζήσαμε μία γιορτή δημοκρατίας
Τουρκία: Νικητής ο Ερντογάν και στον δεύτερο γύρο (upd)
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ένωση Ασθενών Ελλάδας – Έρευνα του ΟΟΣΑ: Ανεπαρκής η εμπειρία στην πρωτοβάθμια φροντίδα, τι πρέπει να γίνει
- Πέτρος Μάρκαρης: Τον «πόνο δεν τον καλμάρεις με ασπιρίνες»
- Eurobank: Τι ψάχνει ο Κώστας Βασιλείου στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
- Γερμανία: Πώς λειτουργεί το γερμανικό εκλογικό σύστημα και ποια τα σενάρια μετά τις εκλογές της Κυριακής
