Ήταν μια ασυνήθιστη πρώτη μέρα ελεύθερων δοκιμών στην πίστα Hermanos Rodriguez στο Μεξικό. Μετά την πρώτη ελεύθερη περίοδο που διακόπηκε από κόκκινες σημαίες καθώς οι οδηγοί προσπαθούσαν να βρουν τα όρια τους και τα πατήματά τους, η δεύτερη επεκτάθηκε στα 90 λεπτά καθώς η Pirelli έδωσε στους οδηγούς τις νέες πρωτότυπες γόμες του 2025 για δοκιμή. Πέραν των υπολοίπων θα υπάρξει το 2025 μια ακόμη γόμα η C6 στο άκρο των μαλακών γομών.
Στο FP1 συμμετείχαν επίσης κάποιοι εφεδρικοί, νέοι οδηγοί όπως: Αντονέλι (Mercedes), Γουάρντ (McLaren), Ντρούγκοβιτς (Aston Martin), Σβάρτσμαν (Sauber), Μπέαρμαν (Ferrari). Ο Άλμπον έχασε τον έλεγχο της Williams πατώντας στο κερμπ χτύπησε το Μπέαρμαν και κατέστρεψε την Williams. Ο Ταϊλανδός οδηγός τα έβαλε με το Μπέαρμαν αλλά το replay δεν τον δικαιώνει. Ο Άλμπον είναι υπό πίεση καθώς ο Κολαπίντο κάνει καλύτερη δουλειά από αυτόν στους τελευταίους αγώνες.
Οι τρεις ταχύτεροι χρόνοι της ημέρας σημειώθηκαν στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών καθώς η πίστα καθάριζε και στρώνονταν με γόμα ενώ χρησιμοποιήθηκε περισσότερο και η μαλακή γόμα. Ταχύτερος ήταν ο Σάινθ με τη Ferrari (1’17″699) χρησιμοποιώντας ένα ελαστικό για το 2025 (πρωτότυπο C4). Δεύτερος ήταν ο Πιάστρι (McLaren), ο οποίος σημείωσε χρόνο 1’17″877 με ένα σετ μαλακής γόμας του 2025 (πρωτότυπο C5). Τρίτος, μόλις ένα χιλιοστό του δευτερολέπτου πιο αργός ήταν ο Τσουνόντα με τη Racing Bull, χρησιμοποιώντας ένα σετ μαλακής γόμας C5. Ο ταχύτερος στην FP1 ήταν ο Ράσελ (Mercedes) με χρόνο 1’17″998 με ένα σετ C5.
Στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών προπόνηση, όλοι οι οδηγοί, χρησιμοποίησαν τη σκληρή γόμα (C3) πριν αλλάξουν σε μαλακή. Υπήρξαν δύο κόκκινες σημαίες μειώνοντας τον χρόνο δράσης κατά 20 λεπτά. Στο πρώτο μέρος του FP2, υπήρξε μια ακόμη διακοπή για 4 λεπτά όταν ο Ράσελ βγήκε εκτός πίστας. Ωστόσο, καθώς αυτή η περίοδος είχε παραταθεί στα 90 λεπτά για να φιλοξενήσει τη δοκιμή των νέων ελαστικών σχεδόν όλοι οι οδηγοί κατάφεραν να ολοκληρώσουν το πρόγραμμά τους.
Στο τελευταίο μέρος του FP2, οι πέντε οδηγοί που δεν είχαν τρέξει στο FP1 (Λεκλέρκ, Νόρις, Ζου, Αλόνσο και Χάμιλτον) μπόρεσαν να τρέξουν με ένα σετ μέσης γόμας για να αναπληρώσουν εν μέρει τον χαμένο έδαφος. Ωστόσο, πρέπει να σημειωθεί ότι στο FP2 όλοι οι οδηγοί μπόρεσαν να πραγματοποιήσουν τουλάχιστον δύο εξόδους – μια σύντομη και μια μεγαλύτερη – με τις πρωτότυπες γόμες C4 ή C5 που είχαν στη διάθεσή τους για αυτό το γεγονός.
Παρότι η θερμοκρασία έπεσε στο FP2 οι χρόνοι βελτιώθηκαν ενώ η τοπική παραμόρφωση του πέλματος των ελαστικών ήταν ελάχιστη. Η μείωση της παραμόρφωσης του πέλματος είναι ο στόχος που έχει τεθεί για τα ελαστικά του 2025.
Η λογική δείχνει ότι ο αγώνας της Κυριακής (απευθείας ΑΝΤ1+ στις 22:00) θα έχει στρατηγική μιας αλλαγής εκτός κι αν υπάρξει αυτοκίνητο ασφαλείας. Οι κατατακτήριες δοκιμές είναι προγραμματισμένες για απόψε τα μεσάνυχτα (απευθείας ΑΝΤ1+). Η ανάλυση δείχνει πως και οι τέσσερις μεγάλες ομάδες θα είναι στην μάχη της pole, με ένα μικρό πρόκριμα στη Ferrari. Η Ferrari έχει επικεντρωθεί στην μεγαλύτερη τελική ταχύτητα ενώ η McLaren στην ταχύτητα στις στροφές.
Οι χρόνοι των πρώτων ήταν:
Διαβάστε επίσης:
F1 Μεξικό: Ο αγώνας των μεγάλων αντιθέσεων!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Attica Bank: Ξεκινά την Τετάρτη η διαπραγμάτευση των νέων μετοχών
- Χάος στη Ν. Κορέα μετά τον στρατιωτικό νόμο – Στρατός στην Βουλή, επεισόδια στους δρόμους της Σεούλ
- Galaxy Cosmos Mezz: Από 13 Δεκεμβρίου η επιστροφή κεφαλαίου €0,09/μετοχή
- Έρευνα και για ξέπλυμα μαύρου χρήματος για τον προφυλακιστέο αστυνομικό της Βουλής