Έγινε γνωστό το Φεβρουάριο ότι ο Χάμιλτον υπέγραψε πολυετές συμβόλαιο με τη Scuderia από το 2025, που σημαίνει ότι η μακροχρόνια συνεργασία με τα ασημένια βέλη θα ολοκληρωθεί μετά από 11 χρόνια.
Ο Χάμιλτον και η ομάδα με έδρα το Μπράκλεϊ απόλαυσαν τεράστια επιτυχία – με τον επτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή να κατακτά έξι από τους τίτλους του με την ομάδα. Τα δύο τελευταία χρόνια αποδείχθηκαν πιο δύσκολα, με τον Χάμιλτον να μην έχει καμία νίκη το 2022 και το 2023. Ωστόσο, χάρη στην πρόσφατη άνοδο της φόρμας, η Mercedes έφτασε ξανά στη νίκη το 2024.
Ο Ράσελ πέτυχε τη δεύτερη νίκη του στη Formula 1 στο Grand Prix της Αυστρίας επωφελούμενος από την σύγκρουση των Φερστάπεν – Νορις, ενώ ο Hamilton ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου μία εβδομάδα αργότερα σε μια συγκινητική εντός έδρας νίκη στο Σίλβερστον.
Ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας Άντριου Σόλβιν χάρηκε βλέποντας τον 39χρονο να αποδίδει τόσο δυνατά στον αγώνα με βρεγμένο και στεγνό οδόστρωμα: «Ήταν κλασικός Λιούις. Ήταν ωραίο να τον βλέπεις να κάνει αυτό που κάνει καλύτερα. Ήμασταν καλά προετοιμασμένοι για τη βροχή, ότι θα έπρεπε να μείνουμε έξω με σλικ, και τον ενημερώσαμε καλά για αυτό.
Σε εκείνο το σημείο όπου πολλοί μπήκαν πρώιμα και έκαναν λάθος, ο Λιούις έλεγε ‘όχι, είναι εντάξει. Μένω έξω. Όλη η ομάδα πέρασε μια περίοδο αμφισβήτησης. Όταν παρουσιάσαμε το τρίτο κακό μονοθέσιο στη σειρά, όλοι αναρωτιόμασταν, πώς κάναμε ξανά λάθος; Αυτό σε κάνει να αμφισβητήσεις τι κάνεις. Νομίζω ότι το γεγονός ότι δεν είχαμε ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο δυσκόλεψε τον Λιούις, γιατί είναι ένας οδηγός που γεννήθηκε για να κερδίζει αγώνες.
Ήταν δύσκολα τα τελευταία χρόνια για εκείνον, έχοντας τόσα άσχημα αποτελέσματα. Δεν είναι ότι είχε κακή απόδοση, γιατί έχει τον Τζορτζ, που είναι ένας απίστευτα γρήγορος οδηγός και πολύ δύσκολος αντίπαλος. Απλώς δεν μπορούσαμε να κερδίσουμε γιατί δεν είχαμε το μονοθέσιο για να κερδίσουμε.
Όταν ο Λιούις ανακοίνωσε ότι θα πήγαινε στη Ferrari, όλοι μας είπαμε: ‘Ας κάνουμε φέτος μια χρονιά για να τη θυμόμαστε και μετά να γιορτάσουμε. Δεν υπάρχει κάτι που θέλουμε περισσότερο από το να τελειώσει αυτό το κεφάλαιο με τον Λιούις με ένα ευτυχισμένο τέλος».
Διαβάστε επίσης:
Στην Ελλάδα το νέο Ford Ranger XLT!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα