Η Αυστριακή ομάδα παρουσίασε σήμερα το 16ο μονοθέσιο στην ιστορία της με το οποία θα αγωνιστεί στο φετινό πρωτάθλημα.
Οδηγοί του θα είναι ο ταλαντούχος Μαξ Φερστάπεν που πέρυσι πέτυχε 3 νίκες για λογαριασμό της ομάδας σε Αυστρία, Γερμανία, Βραζιλία και ο νεαρός Ταϊλανδός Άλεξ Άλμπον που προβιβάστηκε πέρυσι κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής ανάπαυλας από την Toro Rosso στην μεγάλη ομάδα της Red Bull, αντικαθιστώντας τον Γκασλί. Η απόδοση του Ταϊλανδού έπεισε τον αγωνιστικό διευθυντής της ομάδας Κρίστιαν Χόρνερ και τον σύμβουλο της RBR, Χέλμπουτ Μάρκο και έτσι ο Άλμπον παραμένει μέχρι νεωτέρας στην ομάδα.
Είναι η δεύτερη χρονιά που η Red Bull συνεργάζεται με την Honda. Η πρώτη χρονιά ξεκίνησε μέτρια, εξελίχθηκε όμως καλά, από τη στιγμή που οι Ιάπωνες επέτρεψαν την πιο επιθετική χρήση της υβριδικής τους μηχανής. Επιλογή που έφερε νίκες αλλά και αισιοδοξία. Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Honda F1, Μασάσι Γιαμαμότο η φετινή έκδοση της υβριδικής μηχανής θα είναι ανταγωνιστική σε όλες τις πίστες. Ο Χέλμουτ Μάρκο έθεσε ως στόχο «πάνω από 5 νίκες» για την Red Bull, προφανώς η ψυχολογία του Φερστάπεν μετά την πρόσφατη 3ετή επέκταση του συμβολαίου του ως και το 2023 συνάδει προς αυτή την κατεύθυνση.
Η εικόνα του νέου μονοθεσίου παραπέμπει σε βελτίωση στα σημεία σε σχέση με το περσινό. Τα μονοθέσια που σχεδιάζει τα τελευταία χρόνια ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, Άντριαν Νιούι χαρακτηρίζονται από την έντονη διαφορά στην απόσταση από το έδαφος που έχει το εμπρός από το πίσω μέρος. Το πίσω μέρος της RB16 απέχει πολύ περισσότερο από το έδαφος απ’ ότι το μπροστά. Το μοτίβο αυτό φάνηκε να υστερεί μετά την εφαρμογή των περσινών κανονισμών που απλοποίησαν αρκετά αεροδυναμικά στοιχεία στην εμπρός αεροτομή και στα πλαϊνά. Στην αρχή του 2019 η RB15 υστερούσε σημαντικά σε απόδοση, μετά το Μονακό όμως άρχισε ν’ αποδίδουν οι λύσεις. Στο τέλος του 2019 υπήρχε μεγάλη ανταγωνιστικότητα από την ομάδα και αρκετοί είναι αυτοί που πιστεύουν πως η Red Bull θα ξεκινήσει με το δεξί τη φετινή χρονιά.
Η RB16 συμπλήρωσε χτες μερικούς αναγνωριστικούς γύρους στο Σίλβερστον.
Πιθανόν μετά τις ελεύθερες δοκιμές που ξεκινούν στις 19/2 να έχουμε μια πιο καθαρή εικόνα για το τι ακριβώς έχουν στα χέρια τους οι Φερστάπεν και Άλμπον.
Πάντως πιστεύω πως θα συμφωνήσετε μαζί μου ότι για πρώτη φορά από το 2013 που πήρε με το Φέτελ τον τελευταίο της τίτλο η Red Bull δεν έχει καμία δικαιολογία αν δεν είναι ανταγωνιστική!