Η βροχή που έπεσε κατά τη διάρκεια της νύχτας στη Σαγκάη είχε ως αποτέλεσμα το ξέπλυμα της αγωνιστικής γραμμής από γόμα αλλά και την πτώση της θερμοκρασίας. Έτσι οι οδηγοί σήμερα εκκίνησαν τον αγώνα των 19 γύρων με τη μέση γόμα (πλην του Ράσελ που ρίσκαρε με τη μαλακή) μη γνωρίζοντας τι ακριβώς θα αντιμετωπίσουν.
Όπως φάνηκε στην πορεία η γόμα C3 είχε τρία στάδια: Στην αρχή γλιστρούσε μέχρι να μπει στο παράθυρο λειτουργίας, μετά σταθεροποιήθηκε αποδίδοντας καλά για 15 γύρους και στο τέλος η απόδοσή της έπεσε επηρεάζοντας το ρυθμό. Αυτό συνέβη σε όλους τους οδηγούς αλλά όχι με την ίδια ένταση, οπότε υπήρξαν διακυμάνσεις που έδωσαν μεγάλο ενδιαφέρον στον αγώνα.
Το σβήσιμο των κόκκινων φώτων βρήκε το Νόρις να χάνει τα πάντα στην πρώτη στροφή. Ο Χάμιλτον εκκίνησε καλά από τη 2η θέση έστριψαν πλάι – πλάι αλλά ο Νόρις που προσπάθησε να κρατηθεί στην εξωτερική δεν τα κατάφερε γλίστρησε βρέθηκε εκτός και τελικά έχασε 5 θέσεις που δεν μπόρεσε ν’ ανακτήσει. Πίσω από το Χάμιλτον κρατήθηκε ο Αλόνσο με το Φερστάπεν να στρίβει 4ος ακολουθούμενος από Σάινθ, Πέρεζ, Λεκλέρκ. Ο ρυθμός σταθεροποιήθηκε για λίγους γύρους με το Φερστάπεν να ανθίσταται στις επιθέσεις του Σάινθ. Ο Ολλανδός κράτησε την 3η θέση παρότι αντιμετώπισε ένα πρόβλημα στην αποθήκευση ενέργειας στην μπαταρία του μονοθεσίου του, το οποίο επιλύθηκε με αλλαγή χαρτογράφησης.
Μόλις η Red Bull είχε διαθέσιμη και την ηλεκτρική ισχύ ο Ολλανδός πρωταθλητής μάζεψε αρχικά τον Αλόνσο και εν συνεχεία το Χάμιλτον και βρέθηκε επικεφαλής. Πίσω του ο Αλόνσο καθυστερούσε τις Ferrari και τον Πέρεζ έτσι έφτασε και ο Νόρις στην ουρά ενός τραίνου DRS με τον Ισπανό να μην μπορεί να κρατηθεί κοντά στο Χάμιλτον. Ήταν θέμα χρόνου και το ήξερε να δεχτεί επίθεση. Ο Αλόνσο για αρκετούς γύρους οδηγώντας έξυπνα κρατούσε το Σάινθ στο DRS έτσι ο Πέρεζ δεν μπορούσε να περάσει τη Ferrari και να του επιτεθεί. Στους τελευταίους γύρους όμως έπεσαν τα λάστιχά του. Ο Ισπανός γλιστρούσε, ο συμπατριώτης του με τη Ferrari το εκμεταλλεύτηκε χώθηκε για να περάσει και θα μπορούσε το θέμα να λήξει εκεί. Ο Αλόνσο όμως δεν συναίνεσε επιτέθηκε και χτύπησε το Σάινθ σ’ ένα συμβάν που εξετάζουν οι αγωνοδίκες. Η Aston Martin πληγώθηκε και ο Ισπανός αναγκάστηκε να εγκαταλείψει. Την ένταση του Ισπανικού εμφυλίου εκμεταλλεύτηκε ο Πέρεζ για να τους περάσει και τους δυο μονομιάς ενόσω μονομαχούσαν.
Ο Λεκλέρκ όρμησε επίσης να περάσει το Σάινθ, ο οποίος τον κόντραρε υπερβολικά και τον πέταξε έξω στη στροφή 14 και στη στροφή 1. Ο Λεκλέρκ εν τέλει πέρασε αλλά διαμαρτύρονταν στην ομάδα για την συμπεριφορά του Σάινθ: «Πρέπει να μιλήσουμε. Με κοντράρει υπερβολικά, νομίζω περισσότερο απ’ ότι τους άλλους οδηγούς». Οι κατατακτήριες δοκιμές είναι προγραμματισμένες για τις 10:00 και θα μεταδοθούν απευθείας από ΑΝΤ1+. Ο αγώνας είναι προγραμματισμένος για αύριο στις 10:00 το πρωί επίσης απευθείας από ΑΝΤ1+ και σε ετεροχρονισμένη μετάδοση από τον ΑΝΤ1 στις 16:15.
Η τελική κατάταξη του Sprint Race ήταν:
Θυμίζουμε ότι οι πρώτοι 8 του αγώνα Sprint βαθμολογούνται με το νικητή να παίρνει 8 βαθμούς, τον δεύτερο 7 βαθμούς και τον όγδοο να παίρνει έναν βαθμό.
Διαβάστε επίσης: