Δυο αυτοκίνητα ασφαλείας, συγκρούσεις, ανατροπές, διαφορετικές στρατηγικές, υπέρμετρη φθορά τίποτα δεν σταματούσε τον πρωταθλητή.
Η εξέλιξη του αγώνα είχε δυο στάδια: Το πρώτο μέρος ήταν προβλέψιμο, χωρίς ιδιαίτερο σασπένς, στο δεύτερο έγινε χαμός. Θρυαλίδα η εγκατάλειψη του Μπότας από υβριδική μηχανή, που ήρθε στην κρίσιμη στιγμή για τη McLaren του Nόρις και τη Ferrari του Λεκλέρκ καθώς άλλαξαν ελαστικά υπό καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.
Το σβήσιμο των κόκκινων φώτων βρήκε το Φερστάπεν να διατηρεί το προβάδισμά του και τον Αλόνσο να περνάει τον Πέρεζ από την εξωτερική. Την ίδια ώρα πιο πίσω ο Ράσελ από την εσωτερική εκμεταλλεύτηκε την κόντρα των οδηγών της Ferrari και τους πέρασε αμφότερους από την εσωτερική. O αγώνας βρήκε έναν ρυθμό και άρχισαν οι αλλαγές ελαστικών για όλους όσοι σχεδίαζαν δυο. Περνώντας τον 20στο γύρο ήταν σαφές πως ο Νόρις και ο Λεκλέρκ είχαν στόχο να κάνουν μια αλλαγή. Έναν στόχο που τους βοήθησε το αυτοκίνητο ασφαλείας να επιτύχουν καθώς εμφανίστηκε καθυστερημένα, μετά από εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας λόγω της εγκατάλειψης του Μπότας.
Στην αποχώρηση του αυτοκινήτου ασφαλείας, ο Πέρεζ έκοψε για να πάρει φόρα προκαλώντας ντόμινο με αποτέλεσμα να χτυπήσει ο Ρικιάρντο τον Πιάστρι και ο Στρολ τον Ρικιάρντο. Οι δυο εγκατέλειψαν, ο Πιάστρι συνέχισε με προβλήματα στην ισορροπία κρατήματος του μονοθεσίου. Ο Νόρις κατάφερε να κρατηθεί μπροστά από το Λεκλέρκ και όταν ο Πέρεζ μπήκε στα πιτ ανέβηκε 2ος. Ο Μεξικάνος πέρασε τη Ferrari αλλά δεν είχε ρυθμό να πιάσει την McLaren. Πιο πίσω ο Αλόνσο που είχε βάλει τη μαλακή γόμα υποχρεώθηκε σ’ ένα πιτ στοπ παραπάνω το οποίο τον έριξε εκτός δεκάδας.
Ο Ισπανός επανήλθε με φρέσκο σετ μέσης γόμας και έκανε μερικά εντυπωσιακά προσπεράσματα που τον έφεραν τελικά στην 7η θέση. Το πέσιμο της καρό σημαίας έφερε προβληματισμό στα στρατόπεδα της Aston Martin, της Ferrari και της Mercedes καθώς η απόδοση των, δεν ήταν αυτή που θα έπρεπε. Επόμενος αγώνας στο Μαϊάμι το Πάσχα. Στη βαθμολογία των οδηγών ο Φερστάπεν μετά τις δυο νίκες του χτες και σήμερα έχει πλέον 110 βαθμούς, ο Πέρεζ ακολουθεί με 85 και ο Λεκλέρκ με 76. Αντίστοιχα στους κατασκευαστές η RBR έχει 195 βαθμούς, η Ferrari 151 και η McLaren 96.
Η τελική κατάταξη ήταν:
Διαβάστε επίσης:
ΔΝΤ: Αυξητική η τάση του παγκόσμιου δημόσιου χρέους
Επίθεση με βόμβες μολότοφ σε αστυνομικές δυνάμεις τα ξημερώματα στα Εξάρχεια
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας