Ο αγώνας Sprint χαρακτηρίστηκε από τη χρήση της μαλακής γόμας από 8 οδηγούς στην εκκίνηση που μπέρδεψε τα πράγματα έφερε μάχες ανατροπές συγκρούσεις και αυτοκίνητα ασφαλείας.
Τρεις φορές εμφανίστηκε το αυτοκίνητο ασφαλείας στην έξοδο του Λώσον, στην έξοδο του Σάρτζαντ, στην σύγκρουση του Πέρεζ με τον Οκόν και τον Χούλκενμπεργκ. Τρεις φορές είχαμε δράμα και προσπεράσματα στην επανεκκίνηση.
Παρότι ο αγώνας διήρκησε μόλις 19 γύρους, φάνηκε αιώνας. Το σβήσιμο των κόκκινών φώτων βρήκε τον Πιάστρι να διατηρεί το προβάδισμα αλλά πίσω του έστριψαν ο Ράσελ που εκκινούσε 4ος και ο Σάινθ που εκκινούσε 5ος γιατί είχαν επιλέξει τη μαλακή γόμα.
Η μαλακή γόμα όμως άρχισε να χάνει σε απόδοση και όσοι την είχαν επιλέξει άρχισαν να χάνουν θέσεις έναντι των οδηγών που είχαν βάλει τη μέση γόμα. Αυτό δημιούργησε πολλές συναρπαστικές μάχες.
Ο Ράσελ πέρασε το Πιάστρι που είχε τη μέση γόμα, αλλά μετά βρέθηκε σε δύσκολη θέση και τελικά εκτός βάθρου γιατί δεν μπορούσε να διατηρήσει το ρυθμό. Τον πέρασαν αρχικά ο Πιάστρι και μετά ο Φερστάπεν και ο Νόρις. Ο Ράσελ που εκκινούσε 4ος τερμάτισε τελικά σ’ αυτή τη θέση, ήταν ο μόνος που δεν έχασε θέση παρότι επέλεξε τη μαλακή γόμα.
Πίσω του έφτασε ο Χάμιλτον παρότι εκκινούσε 12ος αλλά με τη μέση γόμα. Έτσι η Mercedes διεύρυνε κατά 3 βαθμούς τη διαφορά της από τη Ferrari για τη 2η θέση στους κατασκευαστές. Πίσω από τον Πιάστρι τερμάτισε ο Φερστάπεν, που πανηγύρισε τον 3ο του τίτλο στην αγκαλιά της Κέλλυ Πικέ.
Ο Μαξ Φερστάπεν πήρε τον πρώτο του τίτλο το 2021 με επεισοδιακό τρόπο το 2021 στο Άμπου Ντάμπι. Η F1 θέλει να ξεχάσει αυτή τη βραδιά που θα την πληγώνει για πάντα όμως για το Φερστάπεν ήταν η αρχή της θριαμβευτικής του πορείας.
Από τότε σπάνια χάνει έχει πάρει 28 νίκες σε 39 αγώνες και δυο ακόμη τίτλους. Έναν πέρυσι στη Σουζούκα της Ιαπωνίας και έναν φέτος στο Κατάρ. Απόψε μάλιστα έγραψε ιστορία όντας ο πρώτος οδηγός που παίρνει τίτλο σε αγώνα Sprint ενώ απομένουν 6 αγώνες για την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος.
Ειδικά φέτος ο Φερστάπεν έχει χάσει μόνο 3 φορές σε Σαουδική Αραβία, Αζερμπαϊτζάν από τον Πέρεζ και στη Σιγκαπούρη από το Σάινθ. Μάλιστα στον προηγούμενο αγώνα στην Ιαπωνία η Red Bull εξασφάλισε την διατήρηση του πρωταθλήματος κατασκευαστών είναι ο 6ος τίτλος για την Αυστριακή ομάδα.
Ο 26χρονος Μαξ Φερστάπεν ξεκίνησε την καριέρα του στη F1 από την Toro Rosso το 2014 στο Ιαπωνικό GP όπου έκανε δοκιμές στα ελεύθερα. Πήρε θέση οδηγού το 2015 ήταν 17 ετών ο νεότερος οδηγός όλων των εποχών.
Στο Ισπανικό GP του 2016 βρέθηκε στην Red Bull στη θέση του Κβίατ και κέρδισε στον πρώτο του αγώνα με τους Ταύρους. Από τότε έχει πετύχει άλλες 47 νίκες και δεν αποκλείεται αύριο να πάρει άλλη μια καθώς εκκινεί από την pole και έχει δηλώσει πως στοχεύει στη νίκη.
Ο Φερστάπεν ανήκει πια στο κλειστό club των τρεις φορές παγκόσμιων πρωταθλητών που αριθμεί άλλα 5 μέλη: Μπράμπαμ, Στιούαρτ, Λάουντα, Πικέ, Σένα.
Η τελική κατάταξη ήταν:
Ο αυριανός αγώνας είναι προγραμματισμένος για τις 20:00 και θα μεταδοθεί απευθείας από ΑΝΤ1 και ΑΝΤ1+. Εδώ μπορείτε να δείτε την αυριανή σειρά εκκίνησης.
Διαβάστε επίσης:
F1 Κατάρ: Ο Φερστάπεν στην pole!
___________________
Αυτοδιοικητικές εκλογές 2023
Αυτοδιοικητικές εκλογές 2023: Όλες οι εξελίξεις
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
- Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν