Ο Ολλανδός θα εκκινήσει 5 θέσεις πιο πίσω γιατί χτες αγνόησε κίτρινες σημαίες. Τρεις θέσεις πιο πίσω πάει ο Μπότας

Ο Γκασλί με την Alpha Tauri στην τελευταία του προσπάθεια χτες στο Q3 το παράκανε στη στροφή 15 και χτύπησε άτσαλα πάνω στο κερμπ. Έσπασε η αεροτομή και κλάταρε το ελαστικό του. Βγήκε διπλή κίτρινη σημαία στο σημείο και από τους οδηγούς την αγνόησαν συνεχίζοντας την γρήγορη προσπάθειά τους, καθώς τελείωνε το 12λεπτο, οι Σάινθ, Μπότας, Φερστάπεν.

Οι αγωνοδίκες έδωσαν ποινή 5 θέσεων στο Φερστάπεν γιατί αγνόησε διπλή κίτρινη σημαία και 3 θέσεις στο Μπότας γιατί αγνόησε μονή κίτρινη σημαία. Αυτό διευκολύνει το Χάμιλτον, ο οποίος θα εκκινήσει έχοντας δίπλα του το Γκασλί όλοι εμείς δυστυχώς χάνουμε μια μεγάλη μάχη στην 1η στροφή.

Χτες ο Βρετανός δήλωνε εντυπωσιασμένος από το μέγεθος της διαφοράς που είχε (0.45sec) σε μια πίστα όπου όλοι βρέθηκαν για πρώτη φορά. Η πίστα στο Κατάρ είναι πολύ γρήγορη με μ.ω.τ τα 240km/h. Η ροή της ειδικά στις γρήγορες καμπές του δεύτερου και τρίτου μέρους είναι εντυπωσιακή. Δύσκολα θα δούμε προσπεράσματα εκεί.

To μόνο σημείο για προσπέρασμα είναι στο τέλος της ευθείας εκκίνησης τερματισμού. Η στροφή 1 έχει μεγάλο φάρδος οπότε είναι πιθανές περισσότερες από μια γραμμές. Το DRS ενεργοποιείται μόνο σε ένα σημείο στη μεγάλη ευθεία εκκίνησης τερματισμού.

Η Pirelli θεωρεί πως ταχύτερη στρατηγική θα είναι αυτή των δυο αλλαγών: Μέση/σκληρή/μέση γόμα. Επίσης για όσους εκκινούν με τη μαλακή γόμα θα μπορούσε να αποδειχτεί εξίσου γρήγορο το μαλακή/μέση/μέση γόμα. Επιπλέον θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν και οι τρεις γόμες: μέση/σκληρή/μαλακή.

Η κατασκευάστρια εταιρεία ελαστικών προτείνει να αποφευχθεί η προσπάθεια για μια αλλαγή καθώς η φθορά των ελαστικών λόγω τραχύτητας ασφάλτου είναι υψηλή. Η στρατηγική των οδηγών σε μεγάλο βαθμό θα εξαρτηθεί από το τι διαθέσιμες γόμες έχει ο καθένας. Στο διάγραμμα μπορείτε να δείτε τις διαφορές.

Οι διαθέσιμες γόμες για κάθε οδηγό.

Ο χρόνος 1:20.8 που σημείωσε ο Χάμιλτον είναι δυο δευτερόλεπτα ταχύτερος απ’ αυτόν που προβλέπονταν στις προσομοιώσεις και 32 δευτερόλεπτα ταχύτερος απ’ αυτόν του Moto GP. Η πίστα βελτιώθηκε θεαματικά από την Παρασκευή και ακόμη περισσότερο το Σάββατο. Είδαμε το Χάμιλτον να σημειώνει στο Q2 (1:21.7) ταχύτερο χρόνο με τη μέση γόμα, απ’ ότι είχε πετύχει στο Q1 (1:21.9) με τη μαλακή γόμα.

Αυτό οφείλονταν στην βελτίωση κρατήματος της πίστας. Με αγωνία περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει σήμερα μετά την εκκίνηση αν ο Φερστάπεν θα μπορέσει να ανακάμψει γρήγορα και να προσπεράσει το Μπότας προτού απομακρυνθεί ο Χάμιλτον.

2021 Qatar Grand Prix

Ενδιαφέρον έχει η μάχη στους κατασκευαστές για 1η, 3η και 5η θέση. Ο Πέρεζ εκκινεί 11ος και θα δούμε που θα φτάσει με τη Red Bull, μαντεύω 5ος πίσω από το Γκασλί. Ο Σάινθ (εκκινεί με μέση γόμα) και Νόρις θα δώσουν μάχη όπως και οι Αλόνσο Οκόν καθώς θέλουν να πάρουν βαθμούς για την Alpine που ερίζει για την 5η θέση στους κατασκευαστές με την Alpha Tauri.

Επίσης θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πόσους γύρους θα βγάλει ο Τσουνότα χωρίς να τρακάρει. Ένα θέμα είναι τα όρια της πίστας και ένα άλλο η ανοχή των κριτών στις μονομαχίες των οδηγών. Θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον ο αγώνας σήμερα (16:00 ΕΡΤ, Cosmote).

Νωρίτερα στο Instagram Live με τον Πάνο Σεϊτανίδη θα πούμε περισσότερα για την συγκλονιστική μονομαχία των δυο πρωτοπόρων του τίτλου και τις ποινές. Για να το δείτε αρκεί να ακολουθήσετε ένα από τα δυο προφίλ και να συντονιστείτε στο live από τις 15:00 και μετά: @seitanf1,  @pournarakis. Σας περιμένουμε.

Διαβάστε επίσης: