Στη Ferrari του Λεκλέρκ άλλαξαν την κεντρική μονάδα ηλεκτροκινών (SECU) και ο Μονεγάσκος θα εκτίσει ποινή 10 θέσεων στην εκκίνηση.

Η υβριδική μηχανή που αστόχησε στο Αζερμπαϊτζάν στην πλάτη του Λεκλέρκ δεν επισκευάζεται και σαν να μην έφτανε αυτό οι κόκκινοι μετά το FP2 υποχρεώθηκαν ν’ αλλάξουν την Standard Electronic Control Unit στο μονοθέσιο του Μονεγάσκου. Καθώς έχει εγκαταλείψει και στην Ισπανία με πρόβλημα, τελείωσαν τα 3 «δωρεάν» κομμάτια κάθε βασικού τμήματος και πλέον άρχισαν – πολύ νωρίς – οι ποινές 10 θέσεων. Μένει να δούμε αν θα γίνουν και άλλες αλλαγές στην υβριδική μηχανή του Μονεγάσκου οδηγού.

Προβλήματα υπάρχουν και για τον Σέρτζιο Πέρεζ ο οποίος έχει προβλήματα με το σετάρισμα της RedBullκαι ψάχνεται πράγμα το οποίο αντικατοπτρίζεται από τους χρόνους. Ο Μεξικάνος ελπίζει να βελτιωθεί η κατάσταση ακολουθώντας τις ρυθμίσεις του Φερστάπεν. Ο Ολλανδός πρωτοπόρος στη βαθμολογία ήταν πολύ ευχαριστημένος από  την απόδοση της RedBull. Τόνισε ότι πρέπει να βελτιώσει λίγο τη φθορά των ελαστικών σε μεγάλες αποστάσεις και αναρωτήθηκε αν θα βρέξει κατά τη διάρκεια των κατατακτήριων δοκιμών.

Ο Λεκλέρκ έκανε εφάμιλλους χρόνους με τη RedBull και ο Σάινθ ήταν λίγο πιο πίσω στη Ferrariόμως τονίζουν ξεκάθαρα ότι θα πρέπει να βελτιώσουν την απόδοσή τους αν θέλουν να κοντράρουν το Φερστάπεν την Κυριακή. Αυτό πιθανόν να είναι πιο εφικτό για το Σάινθ παρά για το Λεκλέρκ που θα εκκινήσει από την 5η ή 6η σειρά της εκκίνησης λογικά και θα πρέπει πρώτα απ’ όλα να βγει ανέπαφος από τις πρώτες στροφές που παραδοσιακά στο Μόντρεαλ κρύβουν δράματα. Οι Ferrariείναι ταχύτερες στις στροφές αλλά υστερούν στις ευθείες έναντι των RedBull.

Στη Mercedes συνεχίζονται τα προβλήματα με τις αναπηδήσεις και την υστέρηση απόδοσης. Ο Ράσελ τόνισε ότι δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει τα κερμπ όσο θα ήθελε και αποκάλυψε ότι οι ρυθμίσεις του μονοθεσίου είναι όσο πιο ήπιες γίνεται.

Ο Χάμιλτον δοκίμασε νέο πάτωμα διαφορετικά σεταρίσματα: «Ότι αλλαγή κάνουμε έχει σαν αποτέλεσμα να χειροτερεύει το μονοθέσιο. Δεν μπορούμε να ακουμπήσουμε τα κερμπ γιατί απογειώνεται, στο Μόντρεαλ πρέπει να τα χρησιμοποιείς. Δεν είναι η πίστα που θυμάμαι όλη την καριέρα μου, δεν έχω αισθανθεί χειρότερα με μονοθέσιο εδώ. Δίνω μάχη για να αποφύγω τους τοίχους και να ελέγξω ένα μονοθέσιο που χοροπηδά. Αυξήσαμε την απόσταση από το έδαφος αλλά δεν είδαμε σημαντική αλλαγή». Η ανάλυση δείχνει τις Alpineκαι τις McLarenταχύτερες από τις Mercedes.

Ο Μπότας έμεινε άπραγος στο FP2 καθώς είχε ένα πρόβλημα στα ηλεκτρονικά του κιβωτίου, κάθε φορά που κατέβαζε ταχύτητα περνούσε σε νεκρά. Αυτό θα του κοστίσει σε μια πίστα που πρέπει να βρεις τα πατήματά σου. Ο Ζου συμπλήρωσε 61 γύρους και ο Μπότας 30. Στην AlfaRomeoθα αξιολογήσουν νέο αεροδυναμικό πακέτο στις κατατακτήριες δοκιμές.

Δυο πρώην παγκόσμιοι πρωταθλητές και νικητές στο Μόντρεαλ οι Φέτελ(2013, 2018) και Αλόνσο (2006) έδειξαν προφανώς και λόγω εμπειρίας να βρίσκουν τα πατήματά τους και να κινούνται ταχύτατα. Όλοι οι οδηγοί χρησιμοποίησαν κυρίως τη μαλακή γόμα (C5) η οποία αναμένεται να πρωταγωνιστήσει στις κατατακτήριες δοκιμές. Αντίθετα η σκληρή γόμα (C3) αναμένεται να χρησιμοποιηθεί στον αγώνα. Έπιασε ξανά βροχή αμέσως μετά την ολοκλήρωση του FP2.

Οι κατατακτήριες δοκιμές είναι προγραμματισμένες για τις 23:00 το βράδυ ώρα Ελλάδος και θα μεταδοθούν απευθείας από ΕΡΤ, Cosmote.

 Οι χρόνοι στο FP2 ήταν:

Διαβάστε επίσης:

F1 Μπακού: No fighting!