Αν διάλεγα δυο οδηγούς που ξεχώρισαν για την απόδοσή τους στον Καναδά πέρα από το νικητή, αυτοί θα ήταν οι οδηγοί της Ferrari. Αμφότεροι έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους με τον Ισπανό να διεκδικεί τη νίκη ως το τέλος και τον Μονεγάσκο να φτάνει από την τελευταία θέση στην 5η.
Αν διάλεγα και δυο οδηγούς που απογοήτευσαν με την απόδοσή τους αυτοί είναι οι Αλόνσο – Μάγκνουσεν. Εκκινούσαν από την 2η και 5η θέση αντίστοιχα και δεν κατάφεραν να κρατηθούν ψηλά. Ο Μάγκνουσεν έμεινε εκτός βαθμών, ο Αλόνσο μετά την επιβολή της ποινής 5 sec για επικίνδυνη οδήγηση έπεσε στην 9η θέση. Να σημειωθεί ότι ο Οκόν με την άλλη Alpine που εκκινούσε 7ος, τερμάτισε 6ος.
Το σβήσιμο των κόκκινων φώτων βρήκε τους οδηγούς να διατηρούν τις θέσεις τους. Δύσκολο μεν αλλά κατάφεραν να αποφύγουν τις μεταξύ των επαφές με εξαίρεση ένα ακούμπημα των Χάμιλτον – Μάγκνουσεν που είχε ως αποτέλεσμα να στραβώσει η αεροτομή της Haas και να χρειαστεί αλλαγή. Εκεί καταστράφηκε ο αγώνας του Δανού.
Η άλλη Haas του Μικ Σουμάχερ έμεινε από μηχανικό πρόβλημα. Από κιβώτιο εγκατέλειψε ο Πέρεζ με τη Red Bull. Τόσο ο Μεξικάνος όσο και ο Γερμανός οδηγός σταμάτησαν στην στροφή 8 προκαλώντας προσωρινή υιοθέτηση καθεστώτος εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας. Αρκετοί οδηγοί εκμεταλλεύτηκαν την ευκαιρία είτε την πρώτη (Φερστάπεν) είτε τη δεύτερη φορά (Σάινθ) για ν’ αλλάξουν ελαστικά.
Η έξοδος του Τσουνότα στα μέσα του αγώνα έβγαλε κανονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, μηδένισε τις διαφορές και έδωσε στο Σάινθ τη δυνατότητα να κολλήσει με φρέσκα ελαστικά πίσω από το Φερστάπεν. Ο Ολλανδός που είχε καλύτερη έξοδο από τη στροφή 12 κατάφερε να κρατηθεί μπροστά.
Οι τελικές ταχύτητες των δυο μονοθεσίων ήταν εφάμιλλες και το DRS αποδείχτηκε ότι δεν ήταν τόσο ισχυρό ώστε να βοηθήσει το Σάινθ να βρεθεί σε θέση να διεκδικήσει προσπέρασμα. Ο Ισπανός οδηγός πέτυχε και ταχύτερο γύρο αγώνα δίνοντας ακόμη ένα βαθμό στη Ferrari.
Ο Λεκλέρκ που εκκινούσε τελευταίος λόγω ποινών (αντικατέστησαν τμήματα στην υβριδική μηχανή του) έκανε έναν συνετό αγώνα. Είχε την σκληρή γόμα και κέρδιζε θέσεις σταδιακά μπαίνοντας στους βαθμούς. Κόλλησε για αρκετούς γύρους πίσω από τον Οκόν που είχε πιο φρέσκα ελαστικά.
Το πιτ στοπ που έκανε στον 42ο γύρο για ν’ αλλάξει ελαστικά ήταν αργό (5.3sec) και καθοριστικό καθώς βγήκε πίσω από μια τετράδα μονοθεσίων τα οποία αναγκάστηκε να ξαναπεράσει χάνοντας χρόνο. Έτσι δεν μπόρεσε να πλησιάσει τις Mercedes και να διεκδικήσει μια θέση στο βάθρο. Ο Μονεγάσκος αναδείχτηκε από τους φιλάθλους ως «οδηγός της ημέρας».
Οι Mercedes δεν απείλησαν και δεν απειλήθηκαν σε κανένα σημείο του αγώνα. Προφανώς η εφαρμογή της τεχνικής οδηγίας όσον αφορά στο κατώτατο σημείο αναφοράς των μονοθεσίων και την απόσταση από το έδαφος ωφέλησε τα ασημί βέλη. Ο Χάμιλτον στο βάθρο ήταν χαμογελαστός και υποσχέθηκε ότι σύντομα θα έρθουν κι άλλα από τους πρωταθλητές.
Ο Φερστάπεν με τη νίκη του διεύρυνε το βαθμολογικό του προβάδισμα στους 46 βαθμούς από τον Πέρεζ και στους 49 βαθμούς από το Λεκλέρκ. Η εγκατάλειψη του Πέρεζ είχε ως αποτέλεσμα η διαφορά στο πρωτάθλημα κατασκευαστών να μειωθεί κατά 4 βαθμούς με την Red Bull να προηγείται με διαφορά 76 βαθμών.
Η Ferrari είναι 40 βαθμούς μπροστά από τη Mercedes που ακολουθεί στην 3η θέση. Επόμενος αγώνας το Βρετανικό GP στις 3/7 στη θρυλική πίστα του Σίλβερστον.
Η τελική κατάταξη ήταν:
Διαβάστε επίσης:
F1 Καναδάς: Ο Φερστάπεν στην pole!
F1 Καναδάς: Ταχύτερος ο Φερστάπεν!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
- Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν