Είναι ξεκάθαρο από τις αναλύσεις σε χρόνους, επιδόσεις, sectors και on board πλάνα πως η McLaren έχει αυτή τη στιγμή το ταχύτερο μονοθέσιο στο grid. Παρότι η Red Bull έχει βρεθεί σε δύσκολη θέση, κάτι η ψυχολογία του Φερστάπεν, κάτι η κεκτημένη ταχύτητα στη λήψη σωστών αποφάσεων κρατά την ομάδα των Ταύρων στην κορυφή του βάθρου. Το Καναδικό GP είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα όπου η Red Bull έχει το 3ο ταχύτερο μονοθέσιο πίσω από Mercedes και McLaren και όμως ο Φερστάπεν οδηγώντας αλάνθαστα καταφέρνει να κερδίσει. Το οδόστρωμα ήταν βρεγμένο στην αρχή, τόσο που κατάλληλη επιλογή ήταν μόνο τα βρόχινα ελαστικά. Παραταύτα μόνο δυο οδηγοί, αυτοί της Ηaas τα επέλεξαν με αποτέλεσμα να κερδίσουν 10 θέσεις στους πρώτους γύρους. Όμως μετά τον 6ο – 7ο γύρο η αγωνιστική γραμμή άρχισε να στεγνώνει και τα βρόχινα ελαστικά να χάνουν σε ρυθμό. Μάγκνουσεν και Χούλκενμπεργκ αναγκάστηκαν ν’ αλλάξουν σε ενδιάμεσα, χάνοντας όσα κέρδισαν. Λίγο αργότερα άρχισε να φαίνεται η επιλογή των McLaren.
Στη βρετανική ομάδα είχαν σετάρει το μονοθέσιο ώστε να φθείρει λίγο τα ελαστικά. Για να το μεγιστοποιήσουν αυτό δε, έβαλαν και υψηλότερη πίεση.
Έτσι τα ενδιάμεσα ελαστικά των Νόρις και Πιάστρι δεν απέδιδαν καλά στους πρώτους γύρους, όπου έχαναν έδαφος, αλλά δεν φθείρονταν κιόλας. Όταν τα ελαστικά των υπολοίπων άρχισαν να πέφτουν, αυτά των McLaren μπήκαν στο peak τους. Εκεί οι Νόρις και Πιάστρι αρχίζουν να κερδίζουν έδαφος με θεαματικό τρόπο. Ο Νόρις ανεβαίνει πρώτος, ο Πιάστρι πιέζει για την 3η θέση. Εκείνη τη στιγμή (25ο γύρο) κάνει το θαύμα του ο Σάρτζαντ και βγάζει το αυτοκίνητο ασφαλείας. Ο Νόρις μιλά με το μηχανικό του πριν μάθουν για το αυτοκίνητο ασφαλείας για το αν θα αλλάξει ελαστικά. Πιστεύει πως δεν πρέπει και θεωρεί ότι έχουν τη δυναμική να τον πάνε ως την επικείμενη βροχή μετά από 10 λεπτά. Χάνει την ευκαιρία να μπει στα πιτ όπως κάνουν οι Φερστάπεν, Ράσελ, Πιάστρι πίσω του.
Αυτό του κόστισε τον αγώνα. Ένα γύρο μετά μπήκε και βγήκε 4ος. Ο Πιάστρι τον άφησε να περάσει αμέσως στην έξοδο των πιτ, το Ράσελ τον πέρασε αλλά δεν μπορούσε να φτάσει το Φερστάπεν. Έτσι χάθηκε η νίκη για τη McLaren. Ο Νόρις παραδέχτηκε ότι το γλίστρημα που είχε βγαίνοντας εμπρός από το Φερστάπεν μετά την αλλαγή σε σλικ στον 47ο γύρο δεν έπαιξε ρόλο: «Μέχρι να φέρω τα ελαστικά μου σε θερμοκρασία λειτουργίας θα ήμουν ευάλωτος. Δύσκολα θα τον κρατούσα πίσω μου εκεί» τόνισε ο Βρετανός. Επόμενο αγώνας το Ισπανικό GP όπου ευνοείται η αεροδυναμική απόδοση, τομέας στον οποίο η McLaren είναι κορυφαία.
Διαβάστε επίσης:
Νέα Σμύρνη: Φωτιά σε αυτοκίνητο – Αποκλειστικές φωτογραφίες
Κωστής Χατζηδάκης: Το ζήτημα δεν είναι αν θα πάμε δεξιά ή αριστερά, αλλά να είμαστε αποτελεσματικοί
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας