Τα κόκκινα μονοθέσια είχαν μια δυναμική στη Μόντσα και η επιλογή του Βασέρ να αφήσει τους δυο οδηγούς να μονομαχήσουν οδήγησε σε μια εκπληκτική κόντρα που σήκωσε όρθιους όλους όσοι παρακολουθούσαν είτε δια ζώσης στην πίστα είτε από την τηλεόραση, κοντά 500 εκ. τηλεθεατές.
Μάλιστα στο τέλος αμφότεροι οι οδηγοί της Ferrari δήλωναν ενθουσιασμένοι με την μονομαχία ο Λεκλέρκ υπερθεμάτισε:
«Ήταν απόλαυση, το χάρηκα, έτσι πρέπει να είναι πάντα η F1».
Οι οπαδοί της Ferrari όμως κάθε άλλο παρά ευχαριστημένοι είναι από το αποτέλεσμα, καθώς αντιλαμβάνονται πως θα μπορούσε η ομάδα να έχει κάνει το 2 – 3 και να έχει πάρει 6 βαθμούς παραπάνω στη μάχη της 2ης θέσης στους κατασκευαστές έναντι της Mercedes.
Αυτή τη στιγμή η Γερμανική ομάδα έχει προβάδισμα 45 βαθμών έναντι της Ιταλικής. Η SF23 ως μονοθέσιο έχει δυο βασικά πλεονεκτήματα την τελική της ταχύτητα, αλλά και την διαχείριση των αργών στροφών.
Τα βασικά ζητούμενα στη Μόντσα. Στην ομάδα αποφάσισαν να υιοθετήσουν μια διαμόρφωση με εξαιρετικά χαμηλές κλίσεις στις αεροτομές ώστε να τονίσουν τα δυνατά τους χαρακτηριστικά. Αυτό τους βοήθησε στις κατατακτήριες δοκιμές ώστε να πετύχουν ανταγωνιστικούς χρόνους την pole και την 3η θέση.
Το χαμηλότερο αεροδυναμικό φορτίο είχε ως συνέπεια τα μονοθέσια να γλιστρούν περισσότερο και να φθείρουν τα ελαστικά υπέρμετρα κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Είδαμε λοιπόν το Σάινθ να μένει μπροστά από το Φερστάπεν περισσότερο απ’ ότι έχει μείνει κανείς φέτος κατά τη διάρκεια του αγώνα. Ο Ολλανδός έκανε υπομονή έβλεπε τη Ferrari να γλιστρά όλο και περισσότερο γύρο με το γύρο και ήξερε ότι θα έχει την ευκαιρία του.
Πράγματι αυτή ήρθε στον 14ο γύρο όταν ο Σάινθ μπλόκαρε τους τροχούς του στα φρένα για το πρώτο σικέιν. Όταν πέρασε ο Φερστάπεν προσπάθησε να κάνει το ίδιο και ο Λεκλέρκ ο οποίος ακολουθούσε. Ο Μονεγάσκος είχε σε καλύτερη κατάσταση τα ελαστικά του, οπότε ήταν ταχύτερος. Ο Σάινθ δεν τον άφησε. Κρατήθηκε μπροστά, μπήκε στα πιτ στον 19ο γύρο έβγαλε την φθαρμένη μέση γόμα και έβαλε τη σκληρή.
Στον επόμενο ακολούθησαν οι Φερστάπεν και Λεκλέρκ. Ο Μονεγάσκος έμεινε οριακά πίσω από τον Ισπανό, παρότι η δική του αλλαγή ήταν 1 sec ταχύτερη. Πάλι προσπάθησε να περάσει, δεν τα κατάφερε.
Πίσω του άρχισε να τον πλησιάζει ο Πέρεζ. Αντί να δοθεί εντολή στο Σάινθ που προπορεύονταν να μη βγάλει το Λεκλέρκ από το DRS του ώστε ο Μονεγάσκος να αμύνεται πιο εύκολα, το άφησαν στην τύχη.
Μόλις βγήκε εκτός DRS ο Λεκλέρκ τον πέρασε ο Πέρεζ. Μετά είχε την άνεση και την ταχύτητα να φτάσει και να περάσει και το Σάινθ. Αν οι Ferrari είχαν μείνει κοντά ο Μεξικάνος δε θα είχε περάσει. Αν ο Λεκλέρκ είχε περάσει πριν το πιτ στοπ τον Σάινθ ίσως είχε φτιάξει μια διαφορά που θα του επέτρεπε να κρατήσει τη 2η θέση.
Στο τέλος οι δυο Ferrari μονομάχησαν για την 3η θέση. Μια απολαυστική όσο και αχρείαστη μονομαχία, καθώς οι 27 βαθμοί αποκλείεται να αυγάτιζαν θα μπορούσαν όμως να χαθούν.
Το πέσιμο της καρό σημαίας στον καλύτερο φετινό αγώνα, βρήκε τους φιλάθλους να πανηγυρίζουν και τους τιφόζι να κλαίνε. Το θέαμα ήταν εκπληκτικό, η μονομαχία Σάινθ Λεκλέρκ έγραψε ιστορία και ο Ισπανός μπήκε στην καρδιά των τιφόζι.
Οι Ferrari όμως δεν πήραν το μέγιστο των βαθμών, ούτε είχαν τη βέλτιστη στρατηγική. Ούτε έχουν τα περιθώρια να χάνουν έτσι βαθμούς σε πίστες που ευνοούν το μονοθέσιό τους. Αν θέλουν να διεκδικήσουν τη 2η θέση από τη Mercedes στους 8 αγώνες που απομένουν.
Διαβάστε επίσης:
Ο Ορμπελίν Πινέδα “Stoiximan Player of the Season” 2022-2023
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Πρώτα η ασφάλεια!
Οι «καρχαρίες»-εφοπλιστές θέλουν να κατασπαράξουν τους «αδύνατους»;
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΙΟΒΕ: Στα €1,9 δισ. η αξία παραγωγής της βιομηχανίας φαρμάκου το 2022 – Ενισχυμένη κατά 16,1%
- Χρηματιστήριο: Σε περιπέτειες η αγορά – Νέα βουτιά στις τράπεζες – “Κρατάει” η Coca Cola
- 150.000 ασφαλισμένοι ένα βήμα πριν την «έξοδο» με μειωμένη σύνταξη – Παραδείγματα για κάθε κατηγορία
- Ebury: Συνεχίζει την ανοδική του πορεία το δολάριο