• AUTO

    F1 Ισπανία: Ταχύτερος ο Χάμιλτον στα ελεύθερα!


    O παγκόσμιος πρωταθλητής και 6 φορές νικητής στην πίστα της Καταλονίας, ήταν σήμερα ταχύτερος όλων.

    Οι τρεις πρώτοι βρίσκονται στο ίδιο δέκατο, οι δεκάξι πρώτοι στο ίδιο δευτερόλεπτο. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι φέτος στο Μοντμελό θα παρακολουθήσουμε μια αμφίρροπη μάχη τόσο για την pole position αύριο (17:00 απευθείας ΑΝΤ1+) όσο και για την νίκη μεθαύριο (16:00 απευθείας ΑΝΤ1+). Ο Χάμιλτον ήταν σήμερα ταχύτερος όλων αλλά οι Σάινθ και Νόρις ήταν δίπλα του. Ο Νόρις μάλιστα σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στο FP1. Αξίζει όμως να τονιστεί πως στο FP1 ούτε η Ferrari, ούτε η Mercedes είχαν χρησιμοποιήσει τη μαλακή γόμα ( είναι η C3, η μεσαία της γκάμας που βρίσκεται σε όλους τους αγώνες). Το ξεκίνημα του FP2 βρήκε τους περισσότερους με τη μέση γόμα (C2) ή τη σκληρή γόμα (C1). Ο Φερστάπεν διαμαρτύρονταν για υποστροφή στις μεσαίες στροφές.

    Όταν άρχισαν οι οδηγοί να βάζουν τη μαλακή γόμα ο Σάινθ ανέβηκε στην κορυφή των χρόνων, τον πέρασε μόνο ο Χάμιλτον. Ο χρόνος του Βρετανού είναι 1 sec πιο αργός από την περσινή pole, ένδειξη ότι υπάρχει περιθώριο βελτίωσης. Είναι βέβαια και 7 δέκατα καλύτερος από τον αντίστοιχο ταχύτερο χρόνο στο FP2. Χαρακτηριστικό του πόσο αμφίρροπη είναι η μάχη είναι ότι βρίσκονται 5 διαφορετικά μονοθέσια στις 5 πρώτες θέσεις.

    Μιλώντας σχετικά μετά το τέλος της διαδικασίας ο Χάμιλτον τόνισε: «Η πρώτη περίοδος δοκιμών ήταν μέτρια. Πήρα μια κατεύθυνση για το σετάρισμα του μονοθεσίου και μάθαμε αρκετά πράγματα. Στη δεύτερη περίοδο δοκιμών, σίγουρα ένιωσα πολύ καλύτερα. Νομίζω ότι κάναμε σωστές αλλαγές και το μονοθέσιο αποδίδει πολύ καλά. Η πίστα είναι πολύ ζεστή, πολύ δύσκολη για τα ελαστικά, ειδικά στις μεγάλες αποστάσεις, αλλά δεν νιώθω ότι είμαστε πολύ πίσω. Δεν θα δώσω ιδιαίτερη σημασία στους χρόνους των γύρων, αλλά νομίζω ότι το μονοθέσιο είναι σε καλή κατάσταση. Έχουμε ακόμα δουλειά να κάνουμε για να το βελτιώσουμε κατά τη διάρκεια της νύχτας και να δούμε αν μπορούμε να κοντράρουμε τις Red Bull, Ferrari και McLaren. Όλοι στο εργοστάσιο δουλεύουν πολύ σκληρά, όπως κάθε χρόνο, αλλά νομίζω ότι έχοντας έναν πιο ξεκάθαρο στόχο, έχουμε πολύ καλύτερη κατανόηση του πού θέλουμε να φτάσει το μονοθέσιο. Τα σταδιακά βήματα που κάνουμε πιάνουν τόπο το βλέπετε αυτό στο πόσο άνετα νιώθουμε εμείς οι οδηγοί μέσα στο μονοθέσιο, οπότε είναι φοβερό».

    Από την πλευρά του ο Νόρις συμπλήρωσε: «Νομίζω πως ήταν μια αρκετά καλή μέρα. Δεν είναι ποτέ εύκολο με αυτή τη ζέστη, δεν νιώθεις ποτέ τέλεια. Τα λάστιχα υπερθερμαίνονται πολύ γρήγορα, οπότε είναι δύσκολο να έχεις τα πάντα υπό έλεγχο, αλλά πιστεύω ότι συνολικά ήταν μια καλή αρχή. Ένιωθα αρκετά άνετα με το μονοθέσιο από την αρχή. Είμαστε κοντά με τον ανταγωνισμό και θα πρέπει να προσπαθήσουμε να βελτιώσουμε τις μικρές λεπτομέρειες αύριο γιατί είμαι σίγουρος ότι θα είναι ξανά πολύ κλειστή μάχη όπως στον Καναδά».

    Οι χρόνοι στο FP2 ήταν:

    Διαβάστε επίσης

    Οδηγούμε το επαναφορτιζόμενο Toyota C-HR



    ΣΧΟΛΙΑ