Μια αμφίρροπη μάχη που εξελίχθηκε σε θρίλερ καθώς πίσω από την πρώτη σειρά βρίσκονται 4 οδηγοί σε 35 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Η πίστα του Μοντμελό είναι μια πίστα που αναδεικνύει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των μονοθεσίων.

1

Έχει γρήγορες καμπές (3,9,14) μέσες στροφές (4,11,12,13) αργές στροφές (5,10) δυο σικέιν και δυο μεγάλες ευθείες.

Όλα αυτά συνθέτουν μια αεροδυναμική πρόκληση που κάθε μονοθέσιο αντιμετωπίζει διαφορετικά. Για παράδειγμα η Mercedes είχε καλύτερη τελική ταχύτητα με το Ράσελ να φτάνει τα 330km/h στο τέλος της μεγάλης ευθείας.

Η Red Bull ήταν καλύτερη στο τρίτο κομμάτι της πίστας όπου η αεροδυναμική παίζει κυρίαρχο ρόλο ενώ η McLaren ήταν παντού καλή.

Μπόρεσε να την εκμεταλλευτεί όμως μόνο ο Νόρις καθώς ο Πιάστρι έκανε δυο λάθη στο Q3. Έτσι περιορίστηκε στην τελευταία θέση (10η) και εκκινεί αύριο 9ος μετά την επιβολή ποινής 3 θέσεων στον Πέρεζ (κατετάγη 8ος εκκινεί 11ος).

Αντίστοιχα τη δυναμική της Red Bull μπόρεσε να την εκμεταλλευτεί μόνο ο Φερστάπεν καθώς ο Πέρεζ δεν στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων σημειώνοντας μέτριους γύρους. Έτσι ο Γκασλί με την αναβαθμισμένη Alpine κατάφερε να τον περάσει.

Πίσω από τους δυο μονομάχους Νόρις και Φερστάπεν βρέθηκαν οι δυο Mercedes με διαφορά 2 χιλιοστά ανάμεσά τους και λίγα χιλιοστά πιο πίσω οι δυο Ferrari. Οι ελάχιστες διαφορές προοιωνίζουν έναν πολύ αμφίρροπο αγώνα αύριο.

Αναμένεται στρατηγική δυο αλλαγών ή και τριών με τη μέση γόμα να είναι η προφανής επιλογή στην εκκίνηση. Θα έχει βέβαια ενδιαφέρον να δούμε αν θα αποφασίσει κάποιος οδηγός να ρισκάρει εκκινώντας με τη μαλακή γόμα.

Η πρώτη στροφή θα έχει ενδιαφέρον και για τις ισορροπίες καθώς η 3η θέση του Χάμιλτον από την καθαρή γραμμή έχει σημαντικό πλεονέκτημα θεωρητικά έναντι της 2ης θέσης του Φερστάπεν.

Μένει να δούμε πως θα στρίψουν οι δυο τους υπό την πίεση του Ράσελ και των Ferrari. Στους τελευταίους 10 αγώνες στο Μοντμελό έχει κερδίσει τις 8 φορές ο poleman.


Μετά το τέλος των δοκιμών ο Νόρις τόνισε: «Νομίζω πως ήταν ένας σχεδόν τέλειος γύρος. Παρόλα αυτά ήταν κοντά τα πράγματα, αλλά είμαι πάρα πολύ χαρούμενος.

Θα έλεγα πως ήταν η καλύτερη μου pole position. Οι υποστηρικτές μου εδώ είναι απίστευτοι, οπότε ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους που με αποθεώνουν.

Ήμασταν γρήγοροι τους τελευταίους δύο μήνες, από το Μαϊάμι και μετά είμαστε πολύ δυνατοί. Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι στην pole position. Ξέρω ότι θα είναι δύσκολο απέναντι στον Μαξ, απέναντι στον Λιούις, αλλά τώρα είμαστε εδώ για να νικήσουμε».


Ο Φερστάπεν συμπλήρωσε: «Στις κατατακτήριες δοκιμές ήταν όλα λίγο καλύτερα από τα ελεύθερα. Στο Q3 πήρα μια καλή ώθηση από τον “Checo” στην ευθεία για να βελτιώσω τον χρόνο μου, αλλά δεν ήταν αρκετό.

Σίγουρα υπάρχουν πολλά που μπορούν να συμβούν αύριο στον αγώνα».

Από την πλευρά του ο Χάμιλτον πρόσθεσε: «Είμαι πραγματικά χαρούμενος. Ήταν μια αρκετά δύσκολη χρονιά, αλλά όλοι πίσω στο εργοστάσιο δούλεψαν πολύ σκληρά. Τελικά, αρχίζουμε να βλέπουμε την πρόοδο και να πλησιάζουμε τους προπορευόμενους. Σιγά σιγά, το μονοθέσιο μετατρέπεται σε αγωνιστική μηχανή, με την οποία μπορούμε να ανταγωνιστούμε τους υπόλοιπους».

Η τελική κατάταξη ήταν:

Ο αγώνας θα εκκινήσει αύριο στις 16:00 και θα μεταδοθεί απευθείας από ΑΝΤ1+.

Διαβάστε επίσης:

F1: Ποιον λέει χαζό ο Άλισον;

Ηλεκτρικό γκάζι: Hyundai IONIQ 5 N!

F1 Ισπανία: Ταχύτερος ο Χάμιλτον στα ελεύθερα!