• AUTO

    F1 Ίμολα: Στην pole o ιπτάμενος Ολλανδός!

    IMOLA, ITALY – MAY 18: Max Verstappen of the Netherlands driving the (1) Oracle Red Bull Racing RB20 on track during qualifying ahead of the F1 Grand Prix of Emilia-Romagna at Autodromo Enzo e Dino Ferrari Circuit on May 18, 2024 in Imola, Italy. (Photo by Clive Rose/Getty Images) // Getty Images / Red Bull Content Pool // SI202405180323 // Usage for editorial use only //


    Οι χθεσινές επιδόσεις των Ferrari στα ελεύθερα είχαν δημιουργήσει προσδοκίες στους τιφόζι που κατέκλυσαν σήμερα την πίστα της Ίμολα.

    Πόσο μάλλον που στο Q1 οι Λεκλέρκ και Σάινθ προκρίθηκαν με τη μέση γόμα (μόνο η Ferrari είχε την ταχύτητα να κάνει τέτοια επιλογή). Όμως την κρίσιμη στιγμή στο Q2 και στο Q3 ο Φερστάπεν σημείωσε 4 αλάνθαστους γύρους και πήρε την pole με χρόνο 1:14.7.

    O Ολλανδός δεν έχει χάσει φέτος στη μάχη με το χρονόμετρο, αλλά για πρώτη φορά δυσκολεύτηκε. Ότι η Red Bull έχει απωλέσει τη διαφορά άνεσης που απολάμβανε στην αρχή της χρονιάς, αποδεικνύεται από την 11η θέση του Πέρεζ που δεν μπόρεσε να προκριθεί στο Q3. 

    Υπό αυτές τις συνθήκες οι Ferrari όχι μόνο δεν κατάφεραν να κάνουν κάτι αξιόλογο για να δώσουν χαρά και ελπίδα ενόψει του αυριανού αγώνα στους τιφόζι, αλλά έχασαν και από τις McLaren.

    Τόσο ο Νόρις όσο και ο Πιάστρι είχαν την ταχύτητα για την πρώτη θέση το έδειξαν, η διαφορά τους από τον ιπτάμενο Ολλανδό ήταν στα χιλιοστά του δευτερολέπτου.

    Αμφότεροι είναι αισιοδόξοι για το ρυθμό τους στον αγώνα. Αντίθετα ο Λεκλέρκ ήταν φανερά εκνευρισμένος με το αποτέλεσμα παρότι για δεύτερο συνεχή αγώνα υπερείχε σημαντικά του Σάινθ στις κατατακτήριες. 

    Πιο πίσω ένας εκπληκτικός Τσουνόντα έφερε την RB ανάμεσα στις Mercedes που συνέχισαν να προβληματίζουν και να προβληματίζονται. Νευρικές αντιδράσεις, υστέρηση (5km/h) σε τελική ταχύτητα, κακή ισορροπία κρατήματος.

    Οι Ρικιάρντο και Χούλκενμπεργκ συμπλήρωσαν την 10αδα με το Γερμανό να εντυπωσιάζει ακόμη μια φορά.

    Στο αντίποδα απογοήτευσαν οι Μάγκνουσεν, Αλόνσο, Σάρτζαντ, ο Αμερικάνος οδηγός θα χρειαστεί ειδική άδεια για να εκκινήσει στον αγώνα. 

    Μετά το τέλος των δοκιμών ο Φερστάπεν τόνισε: «Ήταν ένα πολύ δύσκολο Σαββατοκύριακο μέχρι στιγμής, ακόμα και το πρωί στις ελεύθερες δοκιμές. Είμαι απίστευτα χαρούμενος που είμαι στην pole εδώ, δεν το περίμενα.

    Κάναμε κάποιες αλλαγές στη ρύθμιση του μονοθέσιου πριν τις κατατακτήριες και ήταν λίγο καλύτερα, οπότε μπορούσα να πιέσω λίγο πιο δυνατά. Αυτή η πίστα είναι απίστευτη!

    Σε έναν γύρο κατατακτήριων, να είσαι στα όρια κοντά στη χαλίκι, άγγιξα το χαλίκι στην τελευταία στροφή. Ακόμα η αδρεναλίνη είναι πολύ, πολύ ψηλά».

    Ο Πιάστρι που αθόρυβα κατετάγη δεύτερος αλλά θα εκκινήσει 5ος γιατί πήρε ποινή 3 θέσεων επειδή έκλεισε το Μάγκνουσεν, συμπλήρωσε: «Πήγαμε αρκετά καλά. Έκανα λάθος στο τελευταίο κομμάτι, αλλά εδώ είναι πάρα πολύ δύσκολο να κάνεις έναν τέλειο γύρο. Είμαι πολύ χαρούμενος, νιώθω πολύ άνετα με το μονοθέσιο από τη στιγμή που το βάλαμε στην πίστα χθες. Ήταν πολύ, πολύ κοντά στην pole position, αλλά είμαι πολύ χαρούμενος. Έχει περάσει λίγο καιρός από τότε που ήμουν ψηλά, οπότε είμαι πολύ ικανοποιημένος με το πώς πηγαίνει το Σαββατοκύριακο αυτό μέχρι τώρα. Δεν μπορείς ποτέ να ξεγράψεις τον Μαξ και την Red Bull, φυσικά, όπως μόλις είδαμε. Νομίζω ότι η αυτοπεποίθηση είναι υψηλή, φυσικά δεν είναι η πιο εύκολη πίστα για προσπεράσεις, αλλά πιστεύω ότι μπορούμε να κάνουμε κάτι καλό».

    Ο νικητής του προηγούμενου αγώνα Λάντο Νόρις ήταν συγκρατημένος: «Η 3η θέση δεν είναι κακή. Στο ίδιο δέκατο με την pole ήμασταν και οι δύο μας [οδηγοί της McLaren]. Νομίζω ότι σαν ομάδα είχαμε μια πολύ καλή μέρα, έχουμε ένα πολύ καλό Σαββατοκύριακο μέχρι τώρα. Ο Όσκαρ έκανε εξαιρετική δουλειά, όπως και ο Μαξ, οπότε είναι συναρπαστικό, είμαστε κοντά και ανυπομονώ για αύριο. Πρέπει ακόμα να το συνηθίσουμε, αλλά πλησιάζουμε». 

    Κακή διάθεση και προβληματισμός από το Λεκλέρκ: «Είμαι λίγο απογοητευμένος. Σήμερα απλά δεν είχαμε περισσότερη ταχύτητα στο μονοθέσιο. Τα FP1 και FP2 πήγαν πολύ καλά, ωστόσο δεν ξέρουμε ποτέ ποια είναι τα επίπεδα καυσίμου των άλλων και πιστεύω ότι έκρυψαν τη δυναμική τους, λίγο περισσότερο από όσο νομίζαμε.

    Αυτό κατέληξε να μην έχουμε αρκετή απόδοση στο μονοθέσιο για να τα πάμε καλύτερα σήμερα. Είναι κρίμα, γιατί όταν έχεις αναβαθμίσεις στο μονοθέσιο εντός έδραςπροφανώς θέλεις να τα πας πολύ καλά, αλλά σήμερα ήταν το καλύτερο που μπορούσαμε να κάνουμε.

    Αύριο θα επικεντρωθούμε στο να μεγιστοποιήσουμε το αποτέλεσμα, αλλά ο στόχος παραμένει η νίκη, σίγουρα.

    Το μονοθέσιο είναι σίγουρα καλό από άποψη ρυθμού αγώνα, ωστόσο είναι μία από τις πιο δύσκολες πίστες για προσπεράσεις.

    Επίσης, δεν καταλαβαίνω ακριβώς γιατί η ζώνη DRS είναι πιο κοντή φέτος, πράγμα που θα κάνει τις προσπεράσεις λίγο πιο δύσκολες. Αλλά η στρατηγική είναι ακόμα εκεί, ο ρυθμός είναι εκεί, οπότε ο στόχος μου είναι ακόμα η νίκη».

    Η εκκίνηση του αγώνα είναι αύριο στις 16:00 και θα μεταδοθεί απευθείας από το ΑΝΤ1+. Ο απεσταλμένος του ΑΝΤ1+ Πάνος Σεϊτανίδης στην Ίμολα θα μεταδώσει το κλίμα από την έδρα των τιφόζι. Μαζί του ο Τζώρτζης Μαρκογιάννης. Μη χάσετε στο Formula 1 Show ένα αφιέρωμα στον αείμνηστο Άιρτον Σένα και μια συνέντευξη του ταλαντούχου Λάντο Νόρις μετά την πρώτη νίκη της καριέρας του στο Μαϊάμι. 

    Η σημερινή κατάταξη ήταν:

    Ο Πιάστρι πήρε ποινή 3 θέσεων επειδή εμπόδισε άθελά του, το Μάγκνουσεν στο Q1 οπότε θα εκκινήσει από την 5η θέση. Από μια θέση ανεβαίνουν ο Νόρις και οι Ferrari.

    Διαβάστε επίσης: 

    F1 Ίμολα: Ταχύτερη η Ferrari στα ελεύθερα!

    GP Εμίλια Ρομάνα: Στη θρυλική Ίμολα!

    Μια Mercedes 100 ετών στα χέρια ενός οδηγού F1!



    ΣΧΟΛΙΑ