H νέα διαμόρφωση με μόλις μια περίοδο ελεύθερων δοκιμών αναμένεται να δώσει πιο απρόβλεπτο αγώνα σήμερα.
Ομάδες οδηγοί και μηχανικοί προσπάθησαν χτες να αποκομίσουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερη εμπειρία από την εντυπωσιακή πίστα της Ίμολα ώστε να προετοιμάσουν τη στρατηγική τους για το σημερινό αγώνα.
Αν δει κανείς τους χρόνος από την 4η έως την 10η θέση μόλις 4 δέκατα χωρίζουν τους οδηγούς. Αντιλαμβανόμαστε λοιπόν πως σήμερα θα δούμε μια μάχη στρατηγικής κυρίως καθώς το μικρό πλάτος της πίστας δεν επιτρέπει προσπεράσματα εκτός από το τέλος της ευθείας εκκίνησης τερματισμού με τη βοήθεια του DRS. Η στρατηγική λοιπόν θα παίξει κομβικό ρόλο στο τελικό αποτέλεσμα.
Οι Mercedes προφανώς έχουν την δική τους μάχη στην οποία υπό φυσιολογικές συνθήκες μπορεί να ανακατευτεί μόνο ο Φερστάπεν. Ο Ολλανδός έζησε ένα δράμα περιμένοντας τους μηχανικούς του να αλλάξουν μπουζί σε χρόνο ρεκόρ στο Q2. Για τον Μπότας ήταν η 15η pole της καριέρας του, με διαφορά μόλις ένα δέκατο από το Χάμιλτον.
Αξίζει να παρατηρήσει κανείς στα αποτελέσματα των δοκιμών την παρουσία και των δυο Alpha Tauri, παρότι ο Γκασλί δεν το παραδέχεται η ομάδα προφανώς ωφελήθηκε από τις δοκιμές και την κινηματογράφηση τον Ιούνιο σ’ αυτή την πίστα.
Ο Ρικιάρντο και ο Λεκλέρκ έκαναν σημαντική διαφορά από τους teammate τους οδηγώντας καλύτερα. Ειδικά για τον Φέτελ που τον πέρασε ο Ράσελ με τη Williams πραγματικά δεν μπορώ να εξηγήσω αυτό το κατάντημα. Θα πρέπει και ο ίδιος να αναλογιστεί το όνομά του και με αίσθημα αυτοσεβασμού να δώσει άμεσα τη θέση του σ’ έναν πιτσιρικά πιο ικανό οδηγό. Τέλος στη Racing Point δε βρήκαν το σωστό σετάρισμα και για πρώτη φορά μετά από καιρό είναι εκτός δεκάδας.
Ο αγώνας έχει 63 γύρους και θα εκκινήσει στις 13:10 τοπική ώρα (14:10 Ελλάδος, απευθείας ΕΡΤ, Cosmote). Εκείνη την ώρα δεν είχαν δραστηριότητα στην πίστα οπότε δεν έχουν εικόνα πως θα συμπεριφερθούν τα ελαστικά.
Ανάμεσα στις γόμες υπάρχει μια διαφορά μισού περίπου δευτερολέπτου. Η Pirelli έχει στη διάθεση των ομάδων, τις μεσαίες γόμες της γκάμας της C2, C3, C4. Οι Mercedes και ο Φερστάπεν εκκινούν με τη C3 ενώ όλοι οι υπόλοιποι μέσα στη δεκάδα με τη C4.
Η πιο γρήγορη στρατηγική σύμφωνα με την Pirelli είναι αυτή της μιας αλλαγής από μαλακή σε μέση γόμα περίπου στο μέσο του αγώνα. Μένει να δούμε τι θα ακολουθήσουν οι οδηγοί. Υπάρχει σημαντική πιθανότητα εμφάνισης του αυτοκινήτου ασφαλείας.
Πριν τον αγώνα σας περιμένουμε στις 13:30 στο Instagram Live @pournarakis, @seitanf1
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike