H Αυστριακή ομάδα έγινε η 4η μετά τις McLaren, Scuderia AlphaTauri και Alfa Romeo Racing, που παρουσίασε το φετινό της μονοθέσιο.

Η RBR αγωνίστηκε για πρώτη φορά στη F1 το 2005 αντικαθιστώντας τη Jaguar και μετατράπηκε από Βρετανική σε Αυστριακή ομάδα το 2007. Πήρε την πρώτη της νίκη το 2009 στο Κινέζικο GP και μέχρι σήμερα έχει φτάσει στις 64 νίκες. Από το 2010 έως και το 2013 κατέκτησε 4 συνεχόμενα ντάμπλ με το Σεμπάστιαν Φέτελ και έχει τους ίδιους ανθρώπους σε θέσεις κλειδιά από το 2005: Ο Κρίστιαν Χόρνερ είναι επικεφαλής, ο Άντριαν Νιούι είναι ο σχεδιαστής, ο Χέλμουτ Μάρκο είναι ο σύμβουλος της μητρικής Red Bull στην αγωνιστική ομάδα που ανήκει στον βαθύπλουτο Αυστριακό, Ντήτριχ Μάτεζιτς. Με τα χρώματά της θα αγωνίζονται φέτος οι Μαξ Φερστάπεν και Σέρτζιο Πέρεζ. O 23χρονος  Ολλανδός έχει πάρει 10 νίκες για λογαριασμό της ομάδας, ο Μεξικάνος αντικατέστησε τον Άλεξ Άλμπον που φέτος θα περιοριστεί σε ρόλο δοκιμαστή.

Είναι η τελευταία χρονιά που η Red Bull θα συνεργάζεται με την Honda, ο Ιάπωνας κατασκευαστής θα αποχωρήσει στο τέλος του έτους από τη F1, όπως έχει δηλώσει. Η Red Bull θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί και τα επόμενα 3 χρόνια (2022, 2023, 2024) αυτή την υβριδική μηχανή, εκμεταλλευόμενη την ομόφωνη απόφαση της F1, να «παγώσει» αυτή την τριετία, η εξέλιξη των μηχανών. Μένει να δούμε αν η ιστορία θα επαναληφθεί και όπως το 2009 πήρε τον τίτλο με το όνομα της Brawn, το μονοθέσιο που δημιουργήθηκε με τα χρήματα της Honda, αν θα γίνει το ίδιο και τώρα με την Red Bull και τη μηχανή που θα αφήσει η Honda το 2022.

Thomas Butler / Red Bull Content Pool // SI202102230041 // Usage for editorial use only //

Χωρίς αυτό να προδικάζει φυσικά την προσπάθειά τους τη φετινή χρονιά, παρότι είναι δεδομένο πως λόγω των ελάχιστων αλλαγών στα περσινά μονοθέσια, η Mercedes ξεκινά από την αφετηρία του Νο 1. Η RB16B, όπως λέει και το όνομά της είναι η βελτιωμένη εκδοχή της περσινής RB16. Παρότι το εικονιζόμενο στις φωτογραφίες, μονοθέσιο, πιθανόν διαφέρει απ’ αυτό που θα στηθεί στην εκκίνηση του Σακχίρ στις 28/3 το σχέδιο του Άντριαν Νιούι είναι πιο στενό μπροστά, με μεγαλύτερο σκαλοπάτι στη μέση του ρύγχους και πιο συμπαγές σώμα πίσω από το άνοιγμα των ψυγείων. Η RB16B κουβαλά περίπου το 60% του περυσινού μονοθεσίου και πατά σε ελαστικά Pirelli.

NORTHAMPTON, ENGLAND – FEBRUARY 22: Sergio Perez of Mexico driving the (11) Red Bull Racing RB15 Honda at Silverstone on February 22, 2021 in Northampton, England. (Photo by Bryn Lennon/Getty Images for Red Bull Racing) // Getty Images / Red Bull Content Pool // SI202102230152 // Usage for editorial use only //

Λίγη ώρα μετά τη διαδικτυακή παρουσίαση ο Σέρτζιο Πέρεζ έβαλε τα πρώτα km στο Σίλβερστον πίσω από το τιμόνι του μονοθεσίου στο πλαίσιο κινηματογράφησης. Ο Μεξικάνος έκανε λόγo για ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα. Ο Πέρεζ θα έχει μόλις μιάμιση μέρα στις δοκιμές εξέλιξης στο Μπαχρέιν (12-14/3) για να εξοικειωθεί με το μονοθέσιο. Προσπαθεί να αμβλύνει το πρόβλημα δουλεύοντας στον προσομοιωτή, ενώ παραδέχτηκε ότι ακόμη προσπαθούν να βρουν κώδικα επικοινωνίας με τους μηχανικούς: «Ο τρόπος που εξηγώ το μονοθέσιο είναι ασυνήθιστος γι’ αυτούς και ο τρόπος που απαντούν είναι ασυνήθιστος για μένα».

NORTHAMPTON, ENGLAND – FEBRUARY 22: Sergio Perez of Mexico driving the (11) Red Bull Racing RB15 Honda stops in the pitlane during the Red Bull Racing filming day at Silverstone on February 22, 2021 in Northampton, England. (Photo by Mark Thompson/Getty Images for Red Bull Racing) // Getty Images / Red Bull Content Pool // SI202102230134 // Usage for editorial use only //

Η Red Bull πέρυσι πήρε τη 2η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.