Αυτό είναι το μονοθέσιο με το οποίο οι πρωταθλητές φιλοδοξούν να υπερασπιστούν τον τίτλο τους.
Η Mercedes–AMG F1 W12 E Performance είναι εξέλιξη του περσινού μονοθεσίου. Φέρει βελτιώσεις στην ανάρτηση, στο σύστημα ψύξης και στην υβριδική μηχανή. Διατηρήθηκε το μαύρο χρώμα ως δείγμα της προσήλωσης από την πλευρά της ομάδας στην προσπάθεια για αποδοχή της διαφορετικότητας. Αυξήθηκε η παρουσία των λογότυπων της AMG στο μονοθέσιο.
Το νέο μονοθέσιο θα πατήσει για πρώτη φορά πίστα στο Μπαχρέιν στις 12/3. Ο Χίουελ Τόμας ανέλαβε επικεφαλής του τμήματος υβριδικών μηχανών στη θέση του Άντι Κόουελ που αποχώρησε. Έχουν περάσει μόλις 12 βδομάδες από την ολοκλήρωση του περσινού πρωταθλήματος και οι μόνοι και μόνιμοι νταμπλούχοι της υβριδικής εποχής της F1, παρουσίασαν το νέο τους μονοθέσιο σε ένα νέο χώρο που δημιουργήθηκε στο Μπράκλεϊ τους τελευταίους 18 μήνες, το Race Bays.
Θυμίζουμε πως η βασική δομή της ομάδας παραμένει ίδια: Ο Τότο Βολφ είναι επικεφαλής, οδηγοί οι Χάμιλτον, Μπότας, δοκιμαστής ο Βαντούρν, τεχνικός διευθυντής ο Τζέιμς Άλισον, ελαστικά Pirelli. Βασικός χορηγός παραμένει η εταιρεία πετρελαιοειδών Petronas. Στο βάθος όμως έχουν αλλάξει πολλά καθώς πλέον υπάρχουν 3 ισότιμοι μέτοχοι: Ο Βολφ, η INEOS και η Daimler.
O Άλισον αναφερόμενος στις αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς που επιβλήθηκαν φέτος για να γίνουν πιο αργά τα μονοθέσια τόνισε: «Προφανώς η πιο απλή οικονομική λύση είναι να τροποποιήσεις το πάτωμα. Αποτελεί τόσο σημαντικό αεροδυναμικό στοιχείο που ακόμη και μια μικρή αλλαγή στις διαστάσεις προκαλεί μεγάλη μείωση στην αεροδυναμική απόδοση. Θα έχει ενδιαφέρον επίσης να δούμε πως αξιοποίησε η κάθε ομάδα την δυνατότητα που έχει για δυο αλλαγές στο μονοθέσιο της. Πάντως αφού ξεκινήσουμε δεν υπάρχουν αλλαγές που αφορούν στην απόδοση. Ότι αλλαγές κάναμε στις υβριδικές μηχανές κάναμε. Καθώς οι κανονισμοί προσθέτουν 6kg βάρος προσπαθήσαμε να το αξιοποιήσουμε επ’ ωφέλεια της αεροδυναμικής απόδοσης. Επίσης είχαμε και ένα περίσσευμα ακόμη γιατί αφαιρέσαμε το DAS που απαγορεύτηκε. Φέτος θα έχουμε 22% λιγότερο χρόνο στην αεροσήραγγα και στο CFD καθότι πήραμε πέρυσι τον τίτλο. Τα ελαστικά είναι πιο αργά φέτος, αλλά πιο ανθεκτικά και με σταθερή απόδοση».
Για πρώτη φορά φέτος οι ομάδες της F1 καλούνται να λειτουργήσουν με οικονομικό περιορισμό 145 εκ. δολαρίων.
Διαβάστε επίσης:
F1: Μπήκαν μέσα 386 εκατ. δολάρια το 2020!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας