Με νέο δίδυμο οδηγών καθώς ο 18χρονος Ιταλός Κίμι Αντονέλι, αντικαθιστά το Λιούις Χάμιλτον, τον Τζέιμς Άλισον στη θέση του τεχνικού διευθυντή και πεποίθηση ότι φέτος μπορούν να διεκδικήσουν κάτι περισσότερο από την 4η θέση στους κατασκευαστές, η ομάδα της Mercedes θα κάνει αύριο shakedown στο Μπαχρέιν, ενόψει των δοκιμών εξέλιξης που ξεκινούν μεθαύριο Τετάρτη 26/2.

H ομάδα φτιάχνει τη δική της υβριδική μηχανή και αγωνίζεται όπως όλες με ελαστικά Pirelli.  Ο Τζορτζ Ράσελ καλείται να είναι ο πρώτος οδηγός της ομάδας ρόλος πρωτόγνωρος για το Βρετανό: “Νιώθω ότι η περασμένη χρονιά ήταν η πιο δυνατή μου στην F1. Η φετινή σεζόν θα είναι η τέταρτη με την εργοστασιακή ομάδα της Mercedes, και εργάζομαι σκληρά για να βελτιώνομαι κάθε χρόνο. Ως ομάδα στοχεύουμε να είμαστε καλύτεροι από πέρυσι. Έχουμε έναν νέο οδηγό τον Κίμι φέτος. Είναι απίστευτα γρήγορος και νομίζω ότι θα κάνουμε καλό δίδυμο. Φυσικά, υπάρχουν πολλά που πρέπει να μάθει στην πρώτη του σεζόν, αλλά ανυπομονώ να τον βοηθήσω να το κάνει αυτό και να συνεργαστούμε επ’ ωφελεία της ομάδας».

1

Ο Αντονέλι στα 18 του χρόνια, έχει ήδη πάρει τίτλους στη F4, στη Formula Regional και νίκες σε αγώνες στη F2 πέρυσι: «Είμαι ενθουσιασμένος που θα κάνω το ντεμπούτο μου στην F1 φέτος. Είναι μια μεγάλη ευκαιρία και είμαι πολύ ευγνώμων σε όλους στη Mercedes για την πίστη και την εμπιστοσύνη που μου έχουν δείξει. Έχω δουλέψει σκληρά κατά τη διάρκεια του χειμώνα για να είμαι όσο το δυνατόν πιο έτοιμος, ανυπομονώ να ξεκινήσω. Έχω επικεντρώσει την προσοχή μου στο να συνεχίσω να μαθαίνω, να είμαι συνεπής και να κάνω την καλύτερη δουλειά που μπορώ για την ομάδα. Ανυπομονώ να συνεργαστώ με τον Τζόρτζ ήδη έχουμε καλή χημεία και είναι υπέροχο να έχω την υποστήριξη κάποιου που έχει περάσει από το πρόγραμμα νέων οδηγών. Είναι ικανός οδηγός». Δίπλα τους σε ρόλο 3ου οδηγού θα βρίσκεται ο πολύπειρος Βάλτερι Μπότας με 10 νίκες στο ενεργητικό του για λογαριασμό της Mercedes στο παρελθόν.

Μιλώντας για το νέο μονοθέσιο ο τεχνικός διευθυντής, Τζέιμς Άλισον τόνισε: «Είμαστε στην 4η και τελευταία χρονιά αυτών των κανονισμών στο κομμάτι του σασί, οπότε τα μονοθέσια βρίσκονται στην πιο ώριμη φάση τους. Μεγάλα κέρδη στους χρόνους είναι δύσκολο να επιτευχθούν, αλλά έχουμε επικεντρωθεί στη βελτίωση των σημείων που υστερούσαμε πέρυσι. Κύριο μέλημά μας η ευελιξία στις αργές στροφές και η διαχείριση της θερμοκρασίες των ελαστικών που έκανε το μονοθέσιο ασταθές. Ταυτόχρονα δουλεύουμε για το 2026 όπου έρχεται μια από τις μεγαλύτερες αλλαγές κανονισμών στην ιστορία του αθλήματος. Κάθε ομάδα πρέπει να αποφασίσει πού να ξοδέψει τους πόρους της, τόσο για να αγωνιστεί φέτος όσο και για να προετοιμαστεί για το 2026 και μετά. Είμαστε ενθουσιασμένοι για αυτή την πρόκληση και εργαζόμαστε σκληρά για να είμαστε όσο το δυνατόν πιο ανταγωνιστικοί φέτος και να έχουμε επιτυχία του χρόνου».

Ο επικεφαλής της ομάδας Τότο Βολφ συμπλήρωσε: «Θα είναι μια άκρως ανταγωνιστική σεζόν. Είδαμε πέρυσι πόσο μικρές ήταν οι διαφορές. Δεν μπορούσες να πεις από αγώνα σε αγώνα ποιος θα ήταν πιο ανταγωνιστικός. Εκτιμώ ότι φέτος θα είναι ακόμα πιο αμφίρροπο. Θα πρέπει να είμαστε στα καλύτερά μας αν θέλουμε να διεκδικήσουμε τα πρωταθλήματα αυτή τη σεζόν. Θα υπάρχουν πολλοί νικητές και είναι πιθανό να δούμε ακόμη περισσότερες ομάδες από τις τέσσερις που σημείωσαν νίκες πέρυσι να ανεβαίνουν στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου».

Διαβάστε επίσης

Δοκιμή Mini Aceman