Στη Σιγκαπούρη έσπασε το σερί της Red Bull η οποία έχει κερδίσει φέτος όλους τους άλλους αγώνες.

Στα τελευταία 26 GP έχει χάσει μόνο 2 και η λογική λέει ότι τα χαρακτηριστικά της RB19 (σταθερότητα στις γρήγορες καμπές, διαχείριση φθοράς ελαστικών) ταιριάζουν γάντι στις απαιτήσεις της Σουζούκα. Όμως όπως έχουμε πει πολλές φορές εκεί που σταματά η λογική ξεκινά η F1.

Το GP αυτού του Σαββατοκύριακου θα είναι το 37ο Ιαπωνικό GP, απ’ αυτά τα 32 έχουν γίνει στη Σουζούκα, αρκετές φορές στο παρελθόν (11) εκεί κρίθηκε και ο τίτλος.

Πέρυσι ο Φερστάπεν πήρε στη Σουζούκα τον δεύτερο τίτλο του και φέτος η Red Bull έχει την δυνατότητα να εξασφαλίσει και μαθηματικά τη διατήρηση του τίτλου κατασκευαστών. Για να το πετύχει πρέπει να πάρει έναν βαθμό παραπάνω από τις Mercedes σ’ αυτό τον αγώνα. Παρότι η Αυστριακή ομάδα δεν κέρδισε στον τελευταίο αγώνα, αναμένεται να πρωταγωνιστήσει.


Η θρυλική Σουζούκα το περίφημο «8» θέτει σε ομάδες και οδηγούς μια τελείως διαφορετική πρόκληση. H πίστα σχεδιάστηκε πίσω στα τέλη της δεκαετίας του 1950 από τον Ολλανδό Τζον Χούγκενχολζ μετά από προτροπή του Σοϊχίρο Χόντα ο οποίος ήθελε μια πίστα δοκιμών για τη Honda.

Το περίφημο σχήμα «8» όπως η πίστα του Φιοράνο, βοηθά στην ομοιόμορφη φόρτιση των ελαστικών. Η Σουζούκα έχει 10 δεξιές και 8 αριστερές στροφές. Μπήκε πρώτη φορά στο πρόγραμμα της F1 τη δεκαετία του 1970 και είναι εξαιρετικά δημοφιλής. Ο μοναδικός χαρακτήρας της διαδρομής, με τις 18 στροφές την φέρνει στην κορυφή των προτιμήσεων των οδηγών.


Το πρώτο κομμάτι κυριαρχείται από μια πολύ γρήγορη αλληλουχία καμπών όπου τα μονοθέσια περνούν με περισσότερα από 200km/h. Στο δεύτερο κομμάτι η πίστα διασταυρώνεται με γέφυρα και έχει απαιτητικές στροφές 90 και 180 μοιρών.

Το τρίτο κομμάτι διαθέτει μια μεγάλη ευθεία ένα σικέιν και την περίφημη 130R μια στροφή 130 μοιρών όπου κάποιοι οδηγοί τολμούν να περάσουν τέρμα γκάζι, κάνοντας τη διαφορά. Στη διάθεση όλων των ομάδων θα βρίσκονται οι πιο σκληρές γόμες της Pirelli C1, C2, C3 λόγω της ιδιαίτερα απαιτητικής φύσης της πίστας.

Αξίζει να τονιστεί πως πρόκειται για την ίδια επιλογή συνδυασμού γομών με πέρυσι, αλλά η C1 είναι νέα γόμα που τοποθετείται σε σκληρότητα, ανάμεσα στη C2 και την περσινή C1, που φέτος βρίσκεται στην γκάμα με τον κωδικό C0 αλλά δεν έχει χρησιμοποιηθεί ακόμη.
Αξίζει να τονιστεί πως πρόκειται για την ίδια επιλογή συνδυασμού γομών με πέρυσι, αλλά η C1 είναι νέα γόμα που τοποθετείται σε σκληρότητα, ανάμεσα στη C2 και την περσινή C1, που φέτος βρίσκεται στην γκάμα με τον κωδικό C0 αλλά δεν έχει χρησιμοποιηθεί ακόμη

Πολυνίκης στη συγκεκριμένη διαδρομή είναι ο άτυχος Μ.Σουμάχερ με 6 νίκες. Ακολουθεί ο Χάμιλτον με 5 νίκες. Από τους υπόλοιπους οδηγούς που θα πάρουν εκκίνηση στη Σουζούκα την Κυριακή έχουν κερδίσει άλλοι τρεις: Φερστάπεν, Μπότας, Αλόνσο.

Οδηγοί όπως ο Πιάστρι και ο Σάρτζαντ θα βρεθούν για πρώτη φορά με μονοθέσιο F1 στη Σουζούκα και η προσέγγισή τους βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στις προσομοιώσεις.

Ο Λίαμ Λώσον επίσης θα οδηγήσει πρώτη φορά F1 στη Σουζούκα αλλά έχει αγωνιστεί φέτος εκεί στη Ιαπωνική Super Formula. Η πρόβλεψη του καιρού είναι καλή σε αντίθεση με πέρυσι όπου ο αγώνας επηρεάστηκε από άσχημες καιρικές συνθήκες.


Στην εκπομπή «Formula 1 Show», που ξεκινά στις 07:20, πριν την απευθείας μετάδοση του αγώνα από το ΑΝΤ1+, στις 08:00 οι απεσταλμένοι του ΑΝΤ1 στη Θεσσαλονίκη, Μαρία Θωμά και Πάνος Σεϊτανίδης θα μας μεταφέρουν το κλίμα από όσα έγιναν εκεί, μέσα από την εκπομπή «Formula 1 Show».

Στις μεταδόσεις θα πλαισιώσουν τον Τάκη Πουρναράκη οι Κώστας Λεώνης, Γιώργος Ανανίδας. Ο Τζώρτζης Μαρκογιάννης αγωνίζεται στη Χερέθ στο πλαίσιο του Formula Eurocup3 και οι δυο αγώνες του, θα μεταδοθούν απευθείας από ΑΝΤ1+. Ο αγώνας της F1 θα μεταδοθεί σε μαγνητοσκόπηση στον ΑΝΤ1 στις 16:30 το απόγευμα της Κυριακής.


ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΟΙ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΤΟΥ 17ου GRAND PRIX ΣΕ ΑΝΤ1 ΚΑΙ ΑΝΤ1+

 

Διαβάστε επίσης:

F1 Ιταλία: Ιστορική νίκη Φερστάπεν!

F1 Σιγκαπούρη: Ανάσανε αν μπορείς!

F1: Ο Ολλανδός του Μαϊάμι!