Με το πρόσχημα της κινηματογράφησης στο βροχερό Σίλβερστον η W14 έβαλε τους πρώτους γύρους της.

Η W14 συμπλήρωσε τα πρώτα της χιλιόμετρα με τον Τζόρτζ Ράσελ να την οδηγεί πρώτος το πρωί στο βρεγμένο οδόστρωμα και το Χάμιλτον να αναλαμβάνει το απόγευμα. Οι μηχανικοί είχαν την ευκαιρία να πάρουν τα πρώτα τους δεδομένα και οι μικροκάμερες να καταγράψουν εικόνες. Μετά το πέρας των δοκιμών οι οδηγοί δήλωσαν:

Λιούις Χάμιλτον: «Ήταν ευχάριστο που οδήγησα για πρώτη φορά τη W14. Είναι πάντα μια πολυαναμενόμενη στιγμή για όλους στο εργοστάσιο που έχουν δουλέψει τόσο σκληρά. Είμαι απίστευτα ευγνώμων για όλη την προσπάθεια που έγινε. Η μέρα ήταν ομαλή το πρόγραμμα βγήκε και μάθαμε μερικά πράγματα. Ένιωθα άνετα στο μονοθέσιο και είμαι ενθουσιασμένος που θα πάω στο Μπαχρέιν».

Τζορτζ Ράσελ: «Είναι σημαντικό ότι ξεκινήσαμε καλά με την W14. Είχε πολύ κρύο και υγρασία εκεί έξω σήμερα, αλλά το μονοθέσιο έτρεξε ομαλά και ολοκληρώσαμε όλους τους γύρους που επιτρέπεται να κάνουμε. Οι δοκιμές εξέλιξης στο Μπαχρέιν πριν τον πρώτο αγώνα θα δείξουν τι πραγματικά έχουμε κάνει. Παρόλα αυτά, η W14 δείχνει υπέροχη στην πίστα και η οδηγική αίσθηση είναι πολύ καλή.

Από την πλευρά του ο Άντριου Σόλβιν τεχνικός διευθυντής της Mercedes, πρόσθεσε: «Ξεκινήσαμε καλά με το πρόγραμμα της W14. Οι συνθήκες δεν ήταν ιδανικές ούτε για κινηματογράφηση ούτε για αγωνιστική οδήγηση, αλλά ολοκληρώσαμε τα επιτρεπόμενα 100 χιλιόμετρα χωρίς προβλήματα. Οι δύο οδηγοί μπόρεσαν να μας δώσουν μια καλή αξιολόγηση για τις πρώτες εντυπώσεις τους από το μονοθέσιο. Το Μπαχρέιν θα είναι πολύ διαφορετικό από το κρύο Σίλβερστον, αλλά όλα δείχνουν να λειτουργούν καλά. Ας ελπίσουμε ότι θα μπορέσουμε να μεγιστοποιήσουμε τις τρεις ημέρες των δοκιμών εξέλιξης που έχουμε μπροστά μας». Οι δοκιμές εξέλιξης είναι προγραμματισμένες για τις 23-25/2 στην πίστα του Σακχίρ.

1. Το κάθετο στοιχείο της εμπρός αεροτομής φέρει πριονωτή απόληξη στο κάτω μέρος για να «χτενίζει» τους στροβιλισμούς στο κάτω μέρος.

2. Διευθυντής ροής που εκτονώνει την πίεση στο κάτω μέρος, μειώνοντας το φαινόμενο των αναπηδήσεων.

3. Έδραση του πατώματος μέσω συρματόσχοινου

4. Μικρό πτερύγιο που «χτενίζει» τους στροβιλισμούς πάνω από το Halo στην κρίσιμη περιοχή εισαγωγής αέρα της μηχανής.

5. Τα χρόνια περνούν αλλά ο δοκιμαστικός σωλήνας pitot για τη μέτρηση της ταχύτητας παραμένει αναντικατάστατος.

6. Διευθυντές ροής που χτενίζουν τον αέρα κάτω από τον καθρέπτη μειώνοντας τους στροβιλισμούς.

1. Οι στροβιλισμοί του νερού δείχνουν πως βγαίνει ο αέρας κυματιστά από το πλάι του πατώματος

2. Υπερυψωμένο το εμπρός ρύγχος επιτρέπει να μπει περισσότερος αέρας κάτω.

Κανάλι διεύθυνσης της ροής αέρα ομαλά προς το πίσω μέρος
Κανάλι διεύθυνσης της ροής αέρα ομαλά προς το πίσω μέρος
Το χείλος εκφυγής της εμπρός αεροτομής έχει ένα σκαλοπάτι κοντά στο ρύγχος για να περάσει περισσότερος αέρας προς τα ψυγεία, το άνοιγμα των οποίων είναι λίγο μεγαλύτερο. Το πάνω στοιχείο της αεροτομής είναι απλό μοιάζει με το περσινό της Ferrari και δεικνύει την αλλαγή στην αεροδυναμική φιλοσοφία του νέου μονοθεσίου.
Το χείλος εκφυγής της εμπρός αεροτομής έχει ένα σκαλοπάτι κοντά στο ρύγχος για να περάσει περισσότερος αέρας προς τα ψυγεία, το άνοιγμα των οποίων είναι λίγο μεγαλύτερο. Το πάνω στοιχείο της αεροτομής είναι απλό μοιάζει με το περσινό της Ferrari και δεικνύει την αλλαγή στην αεροδυναμική φιλοσοφία του νέου μονοθεσίου.

Διαβάστε επίσης: