Η FIA ανακοίνωσε τα σχέδια της όσον αφορά στον έλεγχο των αναπηδήσεων που προκαλεί ο τρόπος παραγωγής της αεροδυναμικής πίεσης των φετινών μονοθεσίων. Φέτος τα κανάλια Βεντούρι που βρίσκονται στο πάτωμα των μονοθεσίων προκαλούν αναρρόφηση η οποία αυξάνεται εκθετικά όσο αυξάνεται η ταχύτητά τους. Όταν αυτή ξεπεράσει ένα κρίσιμο μέγεθος ή η όλη ισορροπία διαταραχτεί από μια ανομοιομορφία τότε αρχίζουν οι αναπηδήσεις καθώς η ανάρτηση υποχωρεί και το μονοθέσιο ακουμπά στο έδαφος.
Υπάρχει ένας πολύ απλός τρόπος για να λυθεί το πρόβλημα να αυξήσεις την απόσταση του μονοθεσίου από το έδαφος, αυτό όμως κοστίζει σε απόδοση και οι ομάδες δεν το θέλουν. Οι γιατροί της FIA τόνισαν ότι πρέπει να ληφθούν μέτρα για την υγεία των οδηγών που διαμαρτύρονται ότι δεν μπορούν να συγκεντρωθούν λόγω κραδασμών και ενώ οι ταχύτητες ξεπερνούν τα 300km/h.
Επίσης υπάρχει αυξημένη καταπόνηση στην σπονδυλική στήλη και πόνοι στο στήθος. Η FIA θα κάνει πιο αυστηρούς ελέγχους όσον αφορά στη φθορά της σανίδας που διασφαλίζει την ελάχιστη απόσταση από το έδαφος. Επίσης θα μπει και ένα όριο όσον αφορά στο επίπεδο των αποδεκτών κατακόρυφων επιταχύνσεων. Προφανώς πάνω από αυτό η ομάδα θα υποχρεώνεται να αλλάξει ρυθμίσεις.
Μιλώντας για το Μπακού ο επικεφαλής μηχανικός της Mercedes Τζέιμς Βάουλς παραδέχτηκε ότι το παράκαναν με το σετάρισμα και έφεραν σε δύσκολη θέση τους οδηγούς τους. Θυμίζουμε πως οι Mercedes τερμάτισαν στην 3η και 4η θέση στο Μπακού.
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χρήστος Μεγάλου (Τράπεζα Πειραιώς): Εξετάζουμε το ενδεχόμενο να επενδύσουμε εκτός Ελλάδας – Η χώρα χρειάζεται ισχυρότερες τράπεζες
- Kristina Blahnik: Από την αρχιτεκτονική στην κυριαρχία του Manolo Blahnik και η μυστική συνταγή της επιτυχίας
- Επιτροπή Ανταγωνισμού: Εγκρίθηκε η απόκτηση της Αττικής Οδού από ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Μύκονος: Ο μεγαλοκατασκευαστής και η καταδίκη