Παράπλευρη απώλεια της ρώσικης εισβολής στην Ουκρανία είναι η απομάκρυνση του Μικ Σουμάχερ από τη Haas.
Η αλήθεια είναι πως το ξεκίνημα του 2022 φάνταζε ειδυλλιακό για το Μικ Σουμάχερ. Βρίσκονταν στη 2η χρονιά συνεργασίας του με τη Haas ελέω Ferrari και ονειρεύονταν ήδη τη κόκκινη φόρμα με το όρθιο άλογο. Ο νεαρός γόνος του άτυχου Μίκαελ Σουμάχερ που βρίσκεται σε δύσκολη κατάσταση μετά το ατύχημά του το 2013, πήρε τον τίτλο στην F2 το 2020 και ήρθε στη F1 με φόρα. Το 2021 ήταν μια χρονιά που η Ηaas πήγαινε άσχημα και ο ίδιος δεν κατάφερε να βαθμολογηθεί. Κατάφερε όμως αρκετές ζημιές οπότε του κόλλησε το παρατσούκλι «ζημιάρης». Το 2022 φάνταζε εξασφαλισμένο για την αμερικάνικη ομάδα ελέω Νικίτα Μαζέπιν. Ο γιος του Ρώσου ολιγάρχη οδηγούσε χάρη στα λεφτά της Urakali και ο Μ.Σουμάχερ είχε επαναπαυτεί ότι τον «έχει».
Περνώντας τον teammate του κανείς δεν μπορούσε να του πει τίποτα για τις επιδόσεις του, από τη στιγμή που δεν ήταν ξεκάθαρα ορατές οι επιδόσεις της Haas. Σε τέτοιες καταστάσεις όμως έρχεται μια μέρα όπου η ανατροπή είναι εκκωφαντική. H μέρα αυτή ήταν η 12/3/22 πρεμιέρα του φετινού πρωταθλήματος. Ο Κέβιν Μάγκνουσεν που ήρθε από το σπίτι του την ύστατη ώρα για να αντικαταστήσει τον Νικίτα Μαζεπίν, πήρε 10 βαθμούς με τη Haas εκκινώντας από την 7η θέση. Στους υπόλοιπους 20 αγώνες ο Μάγκνουσεν έδωσε τους διπλάσιους βαθμούς από το Μικ και τον υποσκέλισε στις κατατακτήριες δοκιμές με 16-5. Την ίδια στιγμή ο λογαριασμός από τις ζημιές του Μικ έφτασε σε επταψήφιο ποσό και η προσέγγισή του ήταν λίγο «χαλαρή» σ’ όλα αυτά.
Κοντά σ’ όλα αυτά μεγάλωνε μέρα με τη μέρα η αίσθηση ότι το παιδί «δεν πάει». Μακάρι να βρει τη δύναμη να το ανατρέψει αυτό. Ίσως η επόμενη μέρα τον βρει σε ρόλο 3ου οδηγού στη Mercedes. Ίσως όλα να ήταν διαφορετικά αν είχε το Μίκαελ ενεργό στο πλευρό του. Η ιστορία δε γράφεται με «ίσως» και ο Νίκο Χούλκενμπεργκ το ξέρει καλά αυτό. Από το 2019 που έφυγε από τη Renault δεν κατάφερε να βρει ξανά μόνιμη θέση. Έτρεξε σε 5 αγώνες κάνοντας αξιοπρεπείς εμφανίσεις και έχει αγωνιστεί φέτος στους 2 πρώτους αντικαθιστώντας το Φέτελ στην Aston Martin.
Ο επικεφαλής της Haas Γκάνθερ Στάινερ τόνισε ότι έκανε αυτή την επιλογή επενδύοντας στην εμπειρία που θα βοηθήσει την ομάδα ν΄ ανέλθει πιο γρήγορα.
Διαβάστε επίσης
GP Άμπου Ντάμπι: Επιστροφή στον τόπο του εγκλήματος!