Η Mercedes έκλεψε τις εντυπώσεις με την εμφάνιση του νέου αεροδυναμικού της πακέτου.

Είναι σε εξέλιξη η 2η μέρα δοκιμών εξέλιξης του δεύτερου και τελευταίου τριημέρου για τη F1, στην πίστα του Σακχίρ στο Μπαχρέιν. Εκεί όπου θα γίνει στις 20/3 η πρεμιέρα του πρωταθλήματος. Μπορεί χτες πρώτη μέρα να ήταν ταχύτερος ο Γκασλί με την Alpha Tauri αλλά αυτό έγινε σε μεγάλο βαθμό γιατί χρησιμοποίησε τη γόμα C5. Οι Ferrari δείχνουν σταθερά αναβαθμισμένες, οι Red Bull βάζουν χιλιόμετρα, αλλά τα φώτα έχουν πέσει στις Mercedes.

1

Χτες παρουσίασαν ένα νέο αεροδυναμικό πακέτο που τράβηξε την προσοχή στην περιοχή των ψυγείων. Η διαμόρφωση είναι διαφορετική. Καταρχάς ξεχωρίζει ένας μορφοποιητής ροής (πράσινο βέλος) πάνω από την είσοδο αέρα του ψυγείου. Λειτουργεί ως καπάκι και μορφοποιεί τον αέρα σ’ αυτή την κρίσιμη περιοχή της εισόδου του ψυγείου (κίτρινο βέλος). Συνδυάζεται με δυο ακόμη μορφοποιητές (πορτοκαλί βέλος) και δημιουργούν ένα κανάλι ομαλής ροής αέρα προς το άνοιγμα του ψυγείου που είναι πάρα πολύ μικρό. Προφανώς και γι’ αυτό το λόγω όπως μπορείτε να δείτε έχουν δημιουργηθεί περισσότερα βράγχια στο κάλυμμα της υβριδικής μηχανής. Τα ανοίγματα αυτά (βράγχια) χρησιμεύουν για απαγωγή θερμότητας από το χώρο της μηχανής.

2022 Bahrain Pre-Season Test, Day 1 – Sebastian Kawka

Η διάταξη αυτή δεν πρέπει να αξιολογείται μεμονωμένα. Παίζει καθοριστικό ρόλο, στην ομαλή ροή του αέρα στα πλαϊνά του μονοθεσίου πάνω από το πάτωμα. Όσο πιο ομαλά κινείται εκεί ο αέρας τόσο μειώνονται οι ανεπιθύμητοι στροβιλισμοί στο πίσω μέρος όταν συναντά τον πιο γρήγορο αέρα που εξέρχεται από τα κανάλια Βεντούρι. Οπτικά η αλλαγή είναι μεγάλη, δεν ξέρω αν θα είναι αντίστοιχα μεγάλη και η επίδρασή της στην συνολική αεροδυναμική απόδοση του μονοθεσίου. Δε θα πόνταρα σ’ αυτό, αλλά καλό είναι να περιμένουμε για να το δούμε στην πράξη.

Διαβάστε επίσης:

F1 δοκιμές Μπαχρέιν: Ταχύτερος ο Γκασλί

Citroen Ami: Ηλεκτρικό για 16χρονους με 5.500 ευρώ

Υβριδικά Fiat 500Χ και Tipo