Από το καλό στο καλύτερο πάει ο 26χρονος Ισπανός οδηγός, που οδηγεί για πρώτη χρονιά με τα χρώματα της Ferrari.
Ο νεαρός Ισπανός είναι γιος του δυο φορές παγκόσμιου πρωταθλητή WRC, Κάρλος Σάινθ. Εμφανίστηκε στη F1, το 2013 ως δοκιμαστής της Toro Rosso. Από το 2015 ως το 2017 οδηγούσε για λογαριασμό της μικρής Ιταλικής ομάδας. Το 2017 βρέθηκε στη Renault και το 2019 μεταπήδησε στην McLaren αντικαθιστώντας τον Αλόνσο. Μετά από δυο χρόνια όπου ανέβηκε και δυο φορές στο βάθρο πήρε μεταγραφή για τη Ferrari.
Στη Scuderia αντικατέστησε το Φέτελ ο οποίος έφυγε χωρίς να πετύχει τους στόχους του. Ο Σάινθ βρίσκεται στη Ferrari σε μια μεταβατική περίοδο όπου το κλίμα δεν είναι ιδιαίτερα καλό. Οι κόκκινοι έχουν αφήσει την εξέλιξη του φετινού μονοθεσίου, ποντάροντας στην αλλαγή κανονισμών του 2022. Διανύουν την 13η χρονιά χωρίς τίτλο, η τελευταία κατάκτηση του πρωταθλήματος κατασκευαστών ήταν το 2008. Από τότε μέχρι σήμερα έχουν πάρει σποραδικές νίκες, η τελευταία ήρθε στη Σιγκαπούρη το 2019.
Ο Σάινθ πηγαίνοντας στη Ferrari, ήξερε ότι θα βρει μπροστά του το Σαρλ Λεκλέρκ, ο οποίος έχει ρόλο πρώτου οδηγού, μια διάκριση που οι Ιταλοί παραδοσιακά αρνούνται ότι υπάρχει, αλλά πάντοτε υιοθετούν. Ο Ισπανός οδηγός κινούμενος αθόρυβα και δουλεύοντας σκληρά, κατάφερε να βρει τα πατήματά του στην ομάδα και να προσαρμοστεί στο μονοθέσιο. Εννιά αγώνες μετά έχει πάρει 60 βαθμούς, μόλις δυο λιγότερους από το Λεκλέρκ και έχει ανέβει στο 2ο σκαλί του βάθρου στο Μονακό. Αξίζει να τονιστεί πως ο Λεκλέρκ δεν έχει ακόμη ανέβει στο βάθρο φέτος.
Στο χθεσινό αγώνα επί Αυστριακού εδάφους ο Σάινθ εκκινούσε μπροστά από το Λεκλέρκ. Αυτό συνέβη για 3η φορά φέτος. Κατάφερε εκκινώντας με τη σκληρή γόμα να βγάλει 48 γύρους χωρίς απώλειες. Μετά έβαλε τη μέση και με απανωτά προσπεράσματα ανήρθε στην 5η θέση της τελικής κατάταξης μαζεύοντας 10 βαθμούς. Μάλιστα από τη Ferrari υποχρεώθηκαν να δώσουν εντολή στο Λεκλέρκ να κάνει στην άκρη για να περάσει ο Σάινθ στους τελευταίους γύρους του αγώνα. Ο Ισπανός εκμεταλλεύτηκε την αβάντα πέρασε το Ρικιάρντο και μείωσε την τελική διαφορά του από τον Πέρεζ κάτω από 10 sec, έτσι όταν ο Μεξικάνος πήρε τα δευτερόλεπτα ποινής ανέβηκε στην 5η θέση.
Μετά το τέλος του αγώνα ο Σάινθ δήλωσε: «Φεύγω από την Αυστρία έχοντας αυτοπεποίθηση για τη δουλειά που γίνεται. Είχα ένα στρωτό αγώνα με καλή στρατηγική, καλή διαχείριση των ελαστικών και ομαδικό πνεύμα. Εκκίνησα με τη σκληρή γόμα, ήξερα ότι θα ήταν δύσκολο στους πρώτους γύρους. Έχασα δυο θέσεις, αλλά ο στόχος ήταν να πάω όσο πιο μακριά γίνεται. Το κατάφερα και μετά πήγα τέρμα με τη μέση γόμα φτάνοντας στην 5η θέση. Η φιλοδοξία και τα κίνητρά μου είναι σε υψηλό επίπεδο, θα συνεχίσω να προσπαθώ να βελτιωθώ στους επόμενους αγώνες».
Το επόμενο GP είναι στις 18/7 το Βρετανικό GP.
Διαβάστε επίσης:
Στην Ελλάδα το Audi Q4 e-tron!
F1, Αυστρία: Ξανά, εύκολα, ο Φερστάπεν!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας