Ο αγωνιστικός διευθυντής της Scuderia, Φρεντερίκ Βασέρ σε μια σπάνια στιγμή αυτοκριτικής.

Οι τελευταίοι δυο αγώνες σε Αγγλία και Ουγγαρία δεν ήταν καθόλου καλοί για τη Ferrari, που έδειξε να βρίσκει βηματισμό στην Αυστρία αλλά τον έχασε ξανά. Ο Σάινθ έμεινε για πρώτη φορά εδώ και αρκετούς αγώνες εκτός Q3, ο Λεκλέρκ δεν μπόρεσε να μείνει κοντά στις McLaren στον αγώνα. Σα να μην έφτανε αυτό, η στρατηγική της ομάδας απείχε πάλι από το βέλτιστο, ενώ ένα λάθος του Λεκλέρκ στην είσοδο των πιτ (υπερβολική ταχύτητα) του κόστισε την 6η θέση η οποία πέρασε στο Ράσελ. Μιλώντας σχετικά ο Βασέρ είπε: «Το αποτέλεσμα μας στην Ουγγαρία είναι φτωχό. Ήταν ένας περίπλοκος αγώνας για τον Σαρλ, κυρίως επειδή έχασε περίπου επτά δευτερόλεπτα στο pit stop, μια τεράστια καθυστέρηση, λόγω ενός προβλήματος με ένα πιστόλι τροχού. Αυτό τον έμπλεξε στην κυκλοφορία και στη συνέχεια ήρθε και η ποινή 5 δευτερολέπτων για υπερβολική ταχύτητα στο pit lane να ολοκληρώσει την υστέρηση. Με τον Κάρλος, πήραμε το ρίσκο να τον ξεκινήσουμε με τη μαλακή γόμα και ήταν μια καλή κίνηση καθώς κέρδισε θέσεις στην εκκίνηση. Αλλά ξέραμε ότι θα ήταν αρκετά δύσκολο για αυτόν, καθώς θα έπρεπε να κάνει διαχείριση των ελαστικών και να βάλει νωρίτερα τη σκληρή γόμα. Ωστόσο, το να ξεκινήσει ενδέκατος και να τερματίσει 8ος μπροστά από τον Αλόνσο, θα έλεγα ότι δεν ήταν πολύ κακό αποτέλεσμα. Έχω την αίσθηση ότι δεν είμαστε πολύ μακριά από τον ρυθμό όσον αφορά στις επιδόσεις, αλλά δεν καταφέραμε να το δείξουμε. Πρέπει πραγματικά να αποδώσουμε στο Βέλγιο, γιατί είναι σημαντικό να πάμε στις καλοκαιρινές διακοπές με ένα καλό αποτέλεσμα, να βρούμε ρυθμό και να ελαχιστοποιούμε τα λάθη».

Η Ferrari μετά από 11 αγώνες έχει συγκεντρώσει 167 βαθμούς και βρίσκεται στην 4η θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών. Το τελευταίο βάθρο των κόκκινων ήταν στην Αυστρία όπου ο Λεκλέρκ ήταν 2ος. Η Ferrari έχει να κερδίσει από πέρυσι στην Αυστρία. Από τότε κερδίζουν συνεχώς οι Red Bull με εξαίρεση πέρυσι στη Βραζιλία όπου κέρδισε ο Ράσελ.

Διαβάστε επίσης

BΜW X1: Έφτασε το 1 εκ. η παραγωγή της!