Στην πρώτη ημέρα δοκιμών της χρονιάς, οι οδηγοί της Scuderia Ferrari ολοκλήρωσαν 30 και 14 γύρους αντίστοιχα.
Το πολυαναμενόμενο ντεμπούτο του Χάμιλτον με τα κόκκινα και η πρώτη δοκιμή της σεζόν για τον Λεκλέρκ, ήταν τα σημεία της ημερήσιας διάταξης χτες στην πίστα του Φιοράνο, καθώς η ομάδα έκανε την πρώτη πρόβα για το 2025. Η βροχή υποδέχθηκε το Χάμιλτον στη Ferrari και η ομίχλη αλλοίωσε ελαφρώς την θέα για τον τεράστιο αριθμό των τιφόζι που είχαν συγκεντρωθεί στη γέφυρα της via Giardini στο Μαρανέλο δίπλα στην πίστα δοκιμών της Ferrari.
Συμπτωματικά, η ομίχλη είχε παίξει ρόλο και στις 16 Νοεμβρίου 1995, όταν ο Σουμάχερ, έκανε την πρώτη του δοκιμή στο Φιοράνο. Μια SF-23 με τον αριθμό 44, βγήκε από το γκαράζ για πρώτη φορά, για έναν μόνο γύρο με βρόχινα ελαστικά, υπό το βλέμμα του επικεφαλής Φρέντ Βασέρ και του αναπληρωτή του Ζερόμ ντ’ Αμπρόζιο. Μέλη της οικογένειας Χάμιλτον ήταν εκεί και παρακολουθούσαν με ενθουσιασμό.
Μόλις επέστρεψε στα πιτ, ο Άγγλος παρέμεινε στο μονοθέσιο, μιλώντας με τον μηχανικό του, Ρικάρντο Άνταμι μέσω ασυρμάτου. Στη συνέχεια, η δοκιμή ξεκίνησε πραγματικά, με το Λιούις να βγαίνει με σλικ ελαστικά, κάνοντας γρήγορους γύρους, ενώ παράλληλα επιχειρούσε και κάποιες εκκινήσεις για εξάσκηση καθώς εξοικειωνόταν με όλα τα συστήματα του αυτοκινήτου. Ολοκλήρωσε συνολικά 30 γύρους, ήτοι 89 χιλιόμετρα: Αναμφίβολα θα ήθελε να κάνει περισσότερα, αλλά από φέτος ακόμη και οι δοκιμές TPC (Testing of Previous Cars) που επιτρέπουν στις ομάδες να χρησιμοποιούν μονοθέσια τουλάχιστον δύο ετών, μπορούν να καλύψουν συνολικά 1000 χιλιόμετρα με τους επίσημους οδηγούς τους. Μετά την συζήτηση με τους μηχανικούς, ο Λιούις πήγε εκεί όπου είχαν συγκεντρωθεί οι φίλαθλοι για να τους χαιρετήσει και να τους ευχαριστήσει για το θερμό τους καλωσόρισμα, τις πρώτες του μέρες ως οδηγού της Ferrari.
Το απόγευμα οι μηχανικοί της Scuderia άλλαξαν τη διαμόρφωση του μονοθεσίου και η SF-23 βγήκε ξανά στην πίστα με τον Λεκλέρκ. Το πρωί, ο Μονεγάσκος βρισκόταν σε συσκέψεις στα γραφεία, μετά 43 ημέρες μετά το τέλος της σεζόν στο Άμπου Ντάμπι επέστρεψε στο μονοθέσιο. Προφανώς, έτρεξε ένα διαφορετικό πρόγραμμα από το Χάμιλτον καθώς η SF-23 δεν έχει άγνωστες πτυχές για αυτόν. Ολοκλήρωσε 14 γύρους, (42km).
Μιλώντας μετά το τέλος της πρώτης του μέρας ως οδηγός Ferrari ο Χάμιλτον τόνισε: «Είχα την τύχη να ζήσω πρεμιέρες στην καριέρα μου, από την πρώτη δοκιμή μέχρι τον πρώτο αγώνα, το πρώτο βάθρο, την πρώτη νίκη, το πρώτο πρωτάθλημα, οπότε δεν ήμουν σίγουρος πόσες άλλες μου είχαν απομείνει. Ωστόσο, το να οδηγήσω ένα αυτοκίνητο της Scuderia Ferrari για πρώτη φορά σήμερα το πρωί ήταν μία από τις καλύτερες στιγμές της ζωής μου. Όταν εκκίνησα το μονοθέσιο και πέρασα από την πόρτα του γκαράζ, είχα το μεγαλύτερο χαμόγελο στο πρόσωπό μου. Μου θύμισε την πρώτη φορά που δοκίμασα ένα μονοθέσιο της Formula 1, ήταν μια τόσο συναρπαστική και ξεχωριστή στιγμή, και εδώ είμαι, σχεδόν είκοσι χρόνια αργότερα, νιώθοντας ξανά αυτά τα συναισθήματα. Γνώριζα πόσο παθιασμένη είναι η οικογένεια της Ferrari, από την ομάδα μέχρι τους τιφόζι! Αλλά τώρα που το βιώνω από πρώτο χέρι ως οδηγός της Ferrari, είναι συγκλονιστικό. Αυτό το πάθος κυλάει στις φλέβες τους και δεν μπορείς παρά να ενεργοποιηθείς από αυτό. Είμαι τόσο ευγνώμων για την αγάπη που ένιωσα από όλους στο Mαρανέλο αυτή την εβδομάδα. Έχουμε πολύ δουλειά να κάνουμε, αλλά ανυπομονώ να συνεχίσω».
Διαβάστε επίσης:
F1 – Ferrari: Ο Έλκαν υποδέχτηκε τον Χάμιλτον – mononewsTV
Ferrari F1: Πρώτη μέρα του Χάμιλτον στο Μαρανέλο!
F1 Alpine: Ο Φλάβιο, ευλόγησε το Φράνκο!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τραμπ: Ελάτε «στην Αμερική να παράγετε» τα προϊόντα σας, αλλιώς «θα πρέπει να πληρώσετε δασμούς»
- Κύπρος: Ο Νίκος Χριστοδουλίδης συναντήθηκε με τον Θωμά Καζάκο, νέο γραμματέα του Διεθνούς Ναυτιλιακού Επιμελητηρίου
- Εθνική Τράπεζα Νέα χρηματοδοτική συμφωνία ύψους €250 εκατ. με την ΕΤΕπ
- «Σπίτι μου 2»: Πάνω από 65.000 οι αιτήσεις του προγράμματος