Οι σημερινές ανακοινώσεις είναι συνέχεια της ανακοίνωσης της Porsche και της ανανέωσης του συμβολαίου του Τσουνότα.
Η F1 έχει αποφασίσει να πάει σε νέους κανονισμούς όσον αφορά στις υβριδικές μηχανές από το 2026. Εδώ μπορείτε να διαβάσετε λεπτομέρειες. Οι νέοι αυτοί κανονισμοί είναι θελκτικοί για τους κατασκευαστές ήδη η Audi ανακοίνωσε ότι θα βρίσκεται στη F1 το 2026 ως κατασκευαστής υβριδικής μηχανής.
Την ίδια στιγμή υπήρχαν συζητήσεις σε προχωρημένο επίπεδο ανάμεσα σε Red Bull και Porsche για αντίστοιχη συνεργασία από το 2026. Αντ’ αυτού όμως ήρθε ως κεραυνός εν αιθρία η ανακοίνωση της Porsche ότι οι συζητήσεις αυτές σταματούν γιατί υπάρχει «διαφορά αντίληψης και κουλτούρας» ανάμεσα στις δυο εταιρείες.
Για όσους γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα μέσα στα πάντοκ ήταν ξεκάθαρο ότι παρενέβη η Honda που άλλαξε ξανά στρατηγική. Σας θυμίζω ότι οι Ιάπωνες ανακοίνωσαν πριν δυο χρόνια την αποχώρησή τους στο τέλος του 2021. Προφανώς στην πορεία κατάλαβαν το λάθος.
Σίγουρα έπαιξαν το ρόλο τους οι νίκες του Φερστάπεν και έτσι υπαναχώρησαν διακριτικά. Είναι ξεκάθαρο πως στους επόμενους αγώνες η Red Bull θα πανηγυρίσει το πρώτο πρωτάθλημα κατασκευαστών από το 2013 και η Honda θέλει να είναι εκεί. Για την Ιαπωνική εταιρεία εξάλλου θα είναι ο πρώτος τίτλος κατασκευαστών από το μακρινό 1991 τότε με την McLaren Honda του αείμνηστου Άιρτον Σένα.
Τούτων δοθέντων η σημερινή ανακοίνωση που αναφέρει πως οι Red Bull και Alpha Tauri θα συνεχίσουν να αγωνίζονται με υβριδικές μηχανές που κατασκευάζονται σε συνεργασία της Red Bull Powertrains με τη Honda Racing Corporation (HRC) δε εκπλήσσει.
Τα λογότυπα της Ιαπωνικής εταιρείας θα φιγουράρουν και πάλι αρχής γενομένης από το Ιαπωνικό GP (οποία σύμπτωση) στα μονοθέσια RB18 και AT03 ενώ την ίδια στιγμή ο Πέρεζ αναλαμβάνει ρόλο πρεσβευτή της αγωνιστικής ακαδημίας της Honda.
Επίσης την Κυριακή 27/11 θα υπάρξουν επινίκια για τους τίτλους στα οποία θα παραστούν οι Φερστάπεν, Πέρεζ, Γκασλί, Τσουνότα. Για όσους αξιολόγησαν την ανακοίνωση της ανανέωσης του Ιάπωνα Γιούκι Τσουνότα με την Alpha Tauri πριν λίγες μέρες για το 2023 (έχει κάνει ζημιές πάνω από 5 εκ. σε συγκρούσεις φέτος) η σημερινή ανακοίνωση είναι αναμενόμενη.
Τώρα όσον αφορά το μέλλον, ο διευθυντής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Red Bull, Χέλμουτ Μάρκο είπε: «Η ομάδα μας (RBR) δυναμώνει καθημερινά χάρη και στην τεχνική υποστήριξη της Honda ενόψει της νέας γενιάς υβριδικών μηχανών που θα παρουσιαστεί το 2026. Είμαστε αισιόδοξοι ότι η συνεργασία με τη Honda θα μας εξασφαλίσει περισσότερες επιτυχίες τα επόμενα τρία χρόνια και τους ευχαριστούμε για την σταθερή στήριξη».
Από την πλευρά του ο πρόεδρος της Honda Racing Corporation, Κότζι Γουατανάμπε συμπλήρωσε: Το λογότυπό μας στην μύτη και το πλάι των τεσσάρων μονοθεσίων των δυο ομάδων δεικνύει τους ισχυρούς δεσμούς μας. Είμαστε περήφανοι ως χορηγοί ονόματος του Ιαπωνικού GP που οι πιο γρήγορες μηχανές του πλανήτη φέρουν τα λογότυπά μας». Τι λέτε θα είναι η Honda στη F1, το 2026;
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike