Ο Μονεγάσκος οδηγός πήρε την 4η συνεχόμενη και 6η pole σε 8GP φέτος μένει να δούμε αν αύριο θα καταφέρει να την μετατρέψει σε νίκη.

Ο Λεκλέρκ την κρίσιμη στιγμή στον τελευταίο γύρο του Q3 την ώρα που μετρά και ξεχωρίζουν οι κορυφαίοι έκανε το καλύτερο του πέρασμα. Έναν αλάνθαστο γύρο που υπολείπεται μόλις 1 δέκατο από το περσινό χρόνο. Θεωρητικά τα φετινά μονοθέσια είναι πιο αργά όντας πιο βαριά και με διαφορετική αεροδυναμική απόδοση/συμπεριφορά. Η Ferrari όμως κατάφερε να κινηθεί σε ρυθμό εφάμιλλο με τον περσινό.

Στα χέρια του Λεκλέρκ γιατί ο Σάινθ που έδειξε να έχει βρει ρυθμό στον κρίσιμο τελευταίο γύρο έκανε λάθος που του κόστισε και τον έριξε τελικά στην 4η θέση. Ανάμεσά τους οι δυο Red Bull με τον Πέρεζ να είναι ακόμη μια φορά ταχύτερος του Φερστάπεν.

(Photo by Simon Galloway / LAT Images)

Το ξεκίνημα του Q1 άργησε 15 λεπτά, καθυστέρηση η οποία μας ήρθε από το FP3. Εκεί ταχύτερος ήταν ο Πέρεζ αλλά μια διακοπή για να επισκευαστούν οι μπαριέρες μάζεψε καθυστέρηση η οποία δε θα μπορούσε να λόγω κανονισμού να «μαζευτεί» καθώς οι κατατακτήριες δοκιμές βάσει κανονισμού ξεκινούν ακριβώς δυο ώρες μετά τη λήξη του FP3 και αυτό για να προλάβουν οι μηχανικοί να μαζέψουν τυχόν ζημιές στα μονοθέσια.

Στο Q1 ο Στρολ είχε δυο εξόδους, όπου χτύπησε στα προστατευτικά. Στη δεύτερη έσπασε την αεροτομή και υποχρεωτικά η διαδικασία διακόπηκε ώσπου να καθαριστεί η πίστα. Όταν εκκίνησε εκ νέου απέμεναν μόλις 150 sec.

Οι οδηγοί έδωσαν μάχη και τελικά ο Μπότας ήταν αυτός που κατάφερε την ύστατη στιγμή να περάσει στο Q2. Από τη συνέχεια αποκλείστηκαν οι Haas, οι Williams και ο Στρολ λόγω σύγκρουσης.

(Photo by Andy Hone / LAT Images)

Το Q2 ήταν μια κοκορομαχία ανάμεσα σε Red Bull και Ferrari. Οι χρόνοι κατέβαιναν συνεχώς και δύσκολα μπορούσε να ξεχωρίσει κανείς ποια ομάδα ή ποιος οδηγός είχε το πάνω χέρι. Μικρά λάθη, γλιστρήματα και απαλές επαφές με τα προστατευτικά διάνθισαν το ενδιαφέρον.

Ο Χάμιλτον εντοπίστηκε να πηγαίνει γρήγορα και οι αγωνοδίκες εξέτασαν το συμβάν. Ο Βρετανός χρειάστηκε βοήθεια με slip streaming από την άλλη Mercedes του Ράσελ για να σιγουρέψει την είσοδό του στο Q3. Από τη συνέχεια αποκλείστηκαν οι Alfa Romeo, οι McLaren και ο Οκόν με την Alpine. Αντίθετα ο Αλόνσο κατάφερε να περάσει στο Q3. Τόσο αυτός όσο και ο Φέτελ εδώ έδειξαν την ικανότητά τους και την εμπειρία τους.

(Photo by Clive Rose/Getty Images)

Στο Q3 προκρίθηκαν εκτός από τους δυο πρωταθλητές με την Aston Martin και την Alpine αντίστοιχα, οι Red Bull, Ferrari, Mercedes, Alpha Tauri. Στην πρώτη προσπάθεια ταχύτερος όλων ήταν ο Σάινθ, στη δεύτερη όμως ο Ισπανός έκανε λάθος και δεν μπόρεσε να βελτιώσει.

Αντίθετα ο Λεκλέρκ βρήκε κοντά μισό δευτερόλεπτο στον κρίσιμο τελευταίο γύρο. Έτσι κατάφερε να πάρει την pole αφήνοντας τις Red Bull, 3 δέκατα πιο πίσω. Οριακά ο Πέρεζ ήταν ταχύτερος του Φερστάπεν. Ακόμη μια φορά ο Ράσελ 5ος ταχύτερος από το Χάμιλτον. Ανάμεσά τους ο Γκασλί που έκανε μια εξαιρετική εμφάνιση θυμίζοντας τον παλιό καλό εαυτό του.

(Photo by Dan Mullan/Getty Images)

Μιλώντας μετά τη λήξη των δοκιμών ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας, Μαξ Φερστάπεν αναγνώρισε το λάθος του: «Ξεκίνησα καλά στον τελευταίο γύρο, αλλά μετά έκανα μικρά λάθη. Είμαστε στη 2η και 3η θέση έχουμε μια καλή ευκαιρία αύριο».

Από την πλευρά του ο Πέρεζ συμπλήρωσε: «Τα έδωσα όλα, χτύπησα δυο φορές στον τοίχο. Είχαμε ένα πρόβλημα με τη μηχανή δεν μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε την πιο επιθετική χαρτογράφηση και δεν είχα βοήθεια με slip streaming. Δεν ξέρω αν θα μπορούσα να πάρω την pole».

Ο Λεκλέρκ δέχεται τα συγχαρητήρια του Πέρεζ, για την pole.(Photo by Mark Thompson/Getty Images)
Ο Λεκλέρκ δέχεται τα συγχαρητήρια του Πέρεζ, για την pole.(Photo by Mark Thompson/Getty Images)

Ο poleman Σαρλ Λεκλέρκ τόνισε: «Νιώθω ωραία. Δεν το περίμενα, πίστευα πως η Red Bull ήταν ταχύτερη. Είμαι πολύ χαρούμενος ανυπομονώ για αύριο, η διαχείριση ελαστικών θα παίξει ρόλο. Σε ρυθμό αγώνα έχουμε βελτιωθεί οπότε θα έχει ενδιαφέρον».

Θυμίζουμε πως πέρυσι ο Λεκλέρκ δεν κατάφερε να μετατρέψει την pole σε νίκη, μια νίκη που πήγε στον Πέρεζ. Μένει να δούμε τι θα γίνει αύριο.

Συνολικά οι χρόνοι ήταν:

Ο αγώνας είναι προγραμματισμένος για τις 14:00 ώρα Ελλάδος. Μια ώρα νωρίτερα στις 13:00 στο Instagram Live με τον Πάνο Σεϊτανίδη θα αναλύσουμε όλες τις λεπτομέρειες. Για να μας παρακολουθήσετε δεν έχετε παρά να συντονιστείτε στο @pournarakis ή στο @seitanf1. Σας περιμένουμε!

Διαβάστε επίσης:

F1 Μπακού: Ταχύτερος ο Λεκλέρκ στα ελεύθερα!

F1 Alfa Romeo: Στα χρώματα της Tonale!