Για 2ο συνεχή αγώνα η Ferrari είναι ταχύτερη στα χέρια του Μονεγάσκου. Πέντε συγκρούσεις, αντίστοιχες διακοπές της διαδικασίας.
Η διαδρομή στο Μπακού είναι μια ακόμη απόδειξη ότι δεν μπορείς να κάνεις τα πάντα με τα χρήματα. Χρειάζονται προϋποθέσεις και προδιαγραφές. Η χάραξη στην πρωτεύουσα του Αζερμπαϊτζάν δεν ευνοεί την ομαλή διεξαγωγή της διαδικασίας. Έτσι τόσο το πρωί στα ελεύθερα όσο και στις κατατακτήριες είδαμε πολλούς οδηγούς να χτυπούν στα προστατευτικά: Στο Q1 ήταν οι Στρολ, Τζιοβινάτσι. Στο Q2 ήταν ο Ρικιάρντο με τη McLaren. Στο Q3 ήταν οι Τσουνότα και Σάινθ. Σε όλες τις περιπτώσεις η διαδικασία διακόπηκε είχαμε συνολικά 4 κόκκινες σημαίες από την Ουγγαρία το 2016 είχε να συμβεί αυτό.
Φυσούσε, έπεσε η θερμοκρασία του οδοστρώματος στους 45 βαθμούς Κελσίου, γλιστρούσε και αυτό επέτεινε την προσπάθεια οδηγών και ελαστικών. Όλοι χρησιμοποίησαν αποκλειστικά τη μαλακή γόμα C5, είναι η πιο μαλακή που υπάρχει στη γκάμα της Pirelli.
Στο Q1 δεν είχαμε εκπλήξεις αποκλείστηκαν οι δυο οδηγοί που τράκαραν, ο Στρολ με την Aston Martin και ο Τζιοβινάτσι με την Alfa Romeo οι δυο Haas και η Williams του Λατίφι. Στο Q2 έμειναν με τη γλύκα αρκετοί στο φινάλε καθώς τράκαρε 90 sec πριν την ολοκλήρωση του 15λεπτου ο Ρικιάρντο.
Έτσι ο Οκόν δεν μπόρεσε να ολοκληρώσει την προσπάθειά του, ο Γάλλος είχε ακουμπήσει νωρίτερα τον τοίχο και έμεινε εκτός Q3. Αντίθετα σ’ αυτό προκρίθηκε ο Αλόνσο, σίγουρα αυτό ήταν θετικό για την ψυχολογία του Ισπανού. Εκτός των Ρικιάρντο, Οκόν, δεν πήραν πρόκριση, οι Ράσελ, Ράικονεν, Φέτελ.
Το ξεκίνημα του Q3 βρήκε τους οδηγούς να ψάχνουν κάποιον να βάλουν εμπρός τους στη μεγάλη ευθεία. Ο Λεκλέρκ έκανε έναν γρήγορο γύρο, ο ίδιος στις δηλώσεις του είπε ότι υπήρχαν σημεία που επιδέχονταν βελτίωση: « Έκανα λάθη σε δυο τρεις στροφές, είχα μειωμένες αεροδυναμικές αντιστάσεις στο 3 ο μέρος, αυτό με βοήθησε. Δεν περίμενα να είμαι τόσο ανταγωνιστικός σήμερα, μας βοήθησε η κόκκινη σημαία αλλά η πρώτη θέση είναι πρώτη θέση».
Την ώρα που όλοι επιχειρούσαν το δεύτερο γύρο τους, ο Τσουνότα κοπάνησε στην στροφή 3 και βγήκε κόκκινη σημαία. Μάλιστα ο Σάινθ προσπαθώντας να τον αποφύγει έκανε τετακέ σπάζοντας την αεροτομή της Ferrari. Έτσι η τελική κατάταξη ήταν αυτή της 1 ης προσπάθειας.
Από την πλευρά το ο Χάμιλτον που κατετάγη 2ος φάνηκε να βρίσκει ρυθμό με τη Mercedes που προβλημάτιζε χτες: “Ο γύρος μου ήταν οκ. Κάναμε πολλές αλλαγές δουλέψαμε πολύ αντιμετωπίζουμε την μεγαλύτερη πρόκληση εδώ και καιρό».
Ο Φερστάπεν δεν ήταν καθόλου ευχαριστημένος με την 3η θέση: «Έτσι είναι. Όλα δούλευαν καλά, ελπίζω αύριο στον αγώνα να προφυλάξω τα ελαστικά μου και να πάω καλά. Όλα είναι ανοιχτά όπως είδατε και στις δοκιμές».
Η τελική κατάταξη ήταν:
Ο αγώνας είναι προγραμματισμένος για αύριο στις 15:00 (απευθείας ΕΡΤ, Cosmote). Νωρίτερα στις 14:30 θα πούμε περισσότερο στο Instagram F1 Live με τον Πάνο Σεϊτανίδη. Σας περιμένουμε όλους.
Διαβάστε ακόμη:
F1 Μπακού: Αγώνας κάτω από το επίπεδο θαλάσσης!
F1 Μονακό: Προσπέρασμα στα πιτ!
F1 Μονακό: Όσα δεν έδειξαν οι κάμερες…
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πούτιν: Υπόσχεται ακόμη περισσότερες «καταστροφές» στην Ουκρανία μετά τη χθεσινή επίθεση στο Καζάν της Ρωσίας
- Γερμανία-Μαγδεμβούργο: Ερωτηματικά για τις υπηρεσίες που διέθεταν πληροφορίες για τον Ταλέμπ Α.
- Συρία: Στη Δαμασκό ο Τούρκος ΥΠΕΞ – Συναντήθηκε με τον Αλ Τζολάνι
- Χιλιάδες Αγιοβασίληδες «ξεχύθηκαν» στους δρόμους του Πειραιά στο «Santa Night Run»